MotoNews.pl
9 Czy wałek rozrządu z cc podpasi do 903 127p? (30734/0) - NT

Czy wałek rozrządu z cc podpasi do 903 127p?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie jeszcze jestem zielony jeżeli chodzi o 903.

Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?

Cytat:
2003-11-16 10:50:57, Art126 pisze:

ja mam oczywiscie porzyczona z biblioteki pk "Jerzy Kowal-Fiat127p;budowa, dzialanie, eksploatacja" , mam jeszcze ksiazke do najstarszej wersji uno.
Odnosnie walka, niedawno skladalem ten silnik, zastanawiam sie nad tym, teoretycznie w cc nie ma ap. zaplonowego, jest on w 127 903 napedzany za pomoca trzpienia od walka rozrzadu, z tym ze ten sam trzpien napedza rowniez pompe oleju (po jednej jego stronie ap. zapl, po drugiej pompa oleju) - jesli dobrze pamietam i czegos nie pokrecilem... Dzis zapodam zdjecie walka od 127, trzeba porownac.

Cytat:

Ja mam Art. Mogę Ci dać kserówki o silniku bo chyba o to Ci chodzi. Bo najpierw xerowałem a potem "pożyczyłem" całą. Ale zapewniam Cię że nie jest to książka podobna do żółtej do obsługi malca i za dużo się z niej nie dowiesz. Możemy się styknąć na jakimś najbliższym KJSie czy coś to Ci ją podrzucę. Daj znać na priv jak chcesz.

Cytat:
2003-11-16 13:53:40, maniac pisze:
Cytat:

ja mam oczywiscie porzyczona z biblioteki pk "Jerzy Kowal-Fiat127p;budowa, dzialanie, eksploatacja" , mam jeszcze ksiazke do najstarszej wersji uno.
Odnosnie walka, niedawno skladalem ten silnik, zastanawiam sie nad tym, teoretycznie w cc nie ma ap. zaplonowego, jest on w 127 903 napedzany za pomoca trzpienia od walka rozrzadu, z tym ze ten sam trzpien napedza rowniez pompe oleju (po jednej jego stronie ap. zapl, po drugiej pompa oleju) - jesli dobrze pamietam i czegos nie pokrecilem... Dzis zapodam zdjecie walka od 127, trzeba porownac.

chodzi mi o ten trzpien