MotoNews.pl
9 Czy wałek rozrządu z cc podpasi do 903 127p? (30734/0) - NT
  

Czy wałek rozrządu z cc podpasi do 903 127p?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie jeszcze jestem zielony jeżeli chodzi o 903.

Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?
  
 
Cytat:
2003-11-16 10:50:57, Art126 pisze:
Właśnie jeszcze jestem zielony jeżeli chodzi o 903.

Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?



ja mam oczywiscie porzyczona z biblioteki pk "Jerzy Kowal-Fiat127p;budowa, dzialanie, eksploatacja" , mam jeszcze ksiazke do najstarszej wersji uno.
Odnosnie walka, niedawno skladalem ten silnik, zastanawiam sie nad tym, teoretycznie w cc nie ma ap. zaplonowego, jest on w 127 903 napedzany za pomoca trzpienia od walka rozrzadu, z tym ze ten sam trzpien napedza rowniez pompe oleju (po jednej jego stronie ap. zapl, po drugiej pompa oleju) - jesli dobrze pamietam i czegos nie pokrecilem... Dzis zapodam zdjecie walka od 127, trzeba porownac.
  
 
Cytat:
2003-11-16 10:50:57, Art126 pisze:
Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?



Ja mam Art. Mogę Ci dać kserówki o silniku bo chyba o to Ci chodzi. Bo najpierw xerowałem a potem "pożyczyłem" całą. Ale zapewniam Cię że nie jest to książka podobna do żółtej do obsługi malca i za dużo się z niej nie dowiesz. Możemy się styknąć na jakimś najbliższym KJSie czy coś to Ci ją podrzucę. Daj znać na priv jak chcesz.
  
 
Cytat:
2003-11-16 13:53:40, maniac pisze:
Cytat:
2003-11-16 10:50:57, Art126 pisze:
Właśnie jeszcze jestem zielony jeżeli chodzi o 903.

Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?



ja mam oczywiscie porzyczona z biblioteki pk "Jerzy Kowal-Fiat127p;budowa, dzialanie, eksploatacja" , mam jeszcze ksiazke do najstarszej wersji uno.
Odnosnie walka, niedawno skladalem ten silnik, zastanawiam sie nad tym, teoretycznie w cc nie ma ap. zaplonowego, jest on w 127 903 napedzany za pomoca trzpienia od walka rozrzadu, z tym ze ten sam trzpien napedza rowniez pompe oleju (po jednej jego stronie ap. zapl, po drugiej pompa oleju) - jesli dobrze pamietam i czegos nie pokrecilem... Dzis zapodam zdjecie walka od 127, trzeba porownac.



chodzi mi o ten trzpien







poniewaz pompa oleju w cc jest identyczna jak w 127, wiec musi byc napedzana w ten sam sposob, jedynie zebatka na walku CC moze byc inna choc watpie w to, ewentualnie trzeba zastosowac trzpien od 127 ktory ma frez pod ap. zapl, czego moze nie miec ten z cc. To czysto teoretyczne rozwazanie Trzeba by to sprawdzic
  
 
Cytat:
2003-11-16 14:07:20, Strongi pisze:
Cytat:
2003-11-16 10:50:57, Art126 pisze:
Ps.Przy okazji ma ktoś ksiażke naprawczą 127p ?



Ja mam Art. Mogę Ci dać kserówki o silniku bo chyba o to Ci chodzi. Bo najpierw xerowałem a potem "pożyczyłem" całą. Ale zapewniam Cię że nie jest to książka podobna do żółtej do obsługi malca i za dużo się z niej nie dowiesz. Możemy się styknąć na jakimś najbliższym KJSie czy coś to Ci ją podrzucę. Daj znać na priv jak chcesz.



jakiego jest ona autora?
  
 
Książeczka się zwie: "Bodowa Fiat127p, działanie, eksploatacja" a autor to Jezry Kowal i rok wydania 1977
  
 
Cytat:
2003-11-16 16:36:05, Strongi pisze:
Książeczka się zwie: "Bodowa Fiat127p, działanie, eksploatacja" a autor to Jezry Kowal i rok wydania 1977



thx, to mamy ta sama fakt, nie jest tak lopatologiczna jak ta do kaszla(zolta) ale dobrze ze chociaz taka jest
  
 
W zwiazku z tym, ze jestem posiadaczem 127 to dla mnie jest to lektura obowiazkowa. Ma ja w wersji eletronicznej, znaczy sie cala zeskanowana!
  
 
Satiz byłbym bardzo wdzięczny jakbyś mógł podesłać mi ta książeczke art11@o2.pl.

Co do wałka to ciekaw jestem czy ten trzpień moznaby było przełozyc jakoś z wałka od 127 do wałka od cc.Generalnie to mysle jeszcze aby zadzwonić do Świątka np. i z nim pogadać co do mozliwości zrobienia jakiegoś wałka Gt czy R pod ten silnik, bo używki mocnej to chyba raczej do tego nie dostane
  
 
Art126....a czy Twoje pojemnosc skrzynki wynosi 600 MB, bo jesli tak to nie widze wiekszych przeszkod?
  
 
A co - ksiazka ma ponad 800 stron
  
 
Mi chodzi o sam silnik
  
 
Nie ma 800 tylko cos kolo 150...ae jest to wszytskow tif'ach i nie chce mi sie tego konwertowac.


Art126 postaram sie to jutro przyniesc do pracy to ci to posle
  
 
Cytat:
2003-11-17 11:16:12, satiz pisze:
Nie ma 800 tylko cos kolo 150...ae jest to wszytskow tif'ach i nie chce mi sie tego konwertowac.




mozesz all wrzucic do pliku *.rar ? powinno byc duuuuuzo mniejsze bylbym chetny na ver elektroniczna ale konto 600MB
  
 
jestem zainteresowany ksiazeczka i chetnie przewertuje te 600Mb moze u kogos znalazloby sie miejsce na serwerze....
  
 
Ale ja nie kumam. Czemu ten wałek ma nie pasować do 127??? Jeśli w CC też jest napęd do pompy oleju a nie ma tylko aparatu zapłonowego???????
  
 
Cytat:
2003-11-17 19:19:29, Strongi pisze:
Ale ja nie kumam. Czemu ten wałek ma nie pasować do 127??? Jeśli w CC też jest napęd do pompy oleju a nie ma tylko aparatu zapłonowego???????



wlasnie doszlismy do tego ze POWINIEN pasowac nie wiem gdzie przeczytales ze nie pasuje ale aby wiedziec to na 100% powinno sie porownac te dwa walki
  
 
Aha czyli to jak zwykle błysnąłem inteligencją i czegoś nie doczytałem
  
 
Tak jeszcze na marginesie to chyba były kiedyś cc 899 gaźnikowe, z tego co mi wiadomo wałek został ten sam a pojemność zmieniono tłokiem.Czyli wszystko by wskazywało na to że wałek jest taki sam. Podzwonie troche i popytam się
  
 
Jak ktos zamontuje ten walek to niech sie podzieli wrazeniami na forum. Ja tez bede skladal silnik do 127 i walek to jest najwiekszy koszt niestety. Gdyby byla mozliwosc zalozenia uzywanego "swiatka" z CC to by mi sporo obnizylo koszty. Btw czy seryjny walek od CC ma lepsze parametry od tego ze 127 czy sa identyczne?