MotoNews.pl
7 Pomocy !! Zamarzam (30542/0) - NT
  

Pomocy !! Zamarzam

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie do posiadaczy DOHC ów ;
Jak juz wiecie w aucie mam zamontowany motor 2.0 , mam jeden termostat na wężu od chłodnicy i tyle,w lecie jest super bo sie nie przegrzewa a wzimie zamarzam,w trasie wskazówka od wody (okrągłe budziki) dotyka ledwo białego pola (zastawiona chłodnica) , zatrzymam sie na 5 minut wskakuje na środek cyferblatu i jest ciepełko ruszam, po 4 kilometrach juz jest na początku białego pola i jest zimno . Nie mam zamontowanego termostatu na głowicy (tego w miejscu koło świecy pierwszego garka) bo kiedys go tam włożyłem i bym sobie ugotował motor , musiał sie nie otworzyc . Podobno pasuje tam termostat od fiatowskiego silnika 1500 lub 1300. Jesli ktoś z posiadaczy DOHC-a moze mi cos podpowiedziec , to prosze o pomoc,bo niedługo bedzie trzeba mnie odkuwać od kiery Niektórzy montowali termostat od Łady na wężu na górze chodnicy ale nie wiem jak im to sie udawało , bo ja założyłem od Łady i tez bym sobie ugotował motor Czekam na podpowiedz , dzieki z góry za wszystkie posty . Pozdro 4 All
  
 
niebardzo wiem co ci napisać bo u mnie sytuacja jest wręcz odwrotna: podczas jazdy wg. zegarów z poldka mam okolo 90-92stC podczas postoju jest tak samo.
z klimatyzacji caly czas leci cieple pow. - nawet jak dam na zimne to leci ledwo chłodne.
spróbyj założyć właściwy termostat do swojego 2.0 może wtedy będzie ok
  
 
daj w glowice termostat z 2,5D, otwiera sie na 80c i silnika nie przegrzejesz a ma mala dziurke przez ktora uklad odpowietrzy sie jak go bedziesz zalewal. ja tez bym ugotowal tak silnik ale jak odpowietrzysz dobrze uklad to nie ma z tym problemu. no i musisz zaslepic rure ktora idzie do termostatu na wezach.
  
 
Ok, jutro pojade do sklepu i zapytam o taki termostat , ale o którA rure Ci chodzi ??