Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-01-13 19:13:06 Witam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-01-13 19:28:25 A WSZYSTKO ZACZEŁO SIE OD ZAŁOŻENIA GAZU 6 TYŚ. KM TEMU najpierw pompa paliwowa potem polo mi w du.. wiechało ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2005-01-13 20:05:07 z tego co sie orientuje to komp Ci powinien odciąć zapłon przy (nie jestem pewien) 6800obr/min |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-01-13 20:30:24 Masz racje dlatego takie oczy zrobili ![]() ![]() ![]() |
![]() KrzysztofUrban Polonez 1,6 GLI Warszawa | 2005-01-13 20:44:56 A na tak wysokie obroty wchodzi Ci na LPG czy na benie także. Jak tylko na LPG to normalne. Twoja instalacja pomija komputer wtrysku i nie ma komu blokować obrotów.
U mnie jest tak samo na gazie można go wkręcić ponad 8000 (nigdy nie próbowałem, bo moze to byc ostatni raz), za to na benzynie juz nie. |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2005-01-13 21:51:01 5900 to chyba w gsi? Bo ja w gli krecilem go do 6500 i nie odcinal. |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-13 22:12:36 w gli do 7 z kawalkiem nie odcina... sprawdzalem ![]() |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-01-13 23:41:54 I na gazie i na benie kreci sie prawie do 8tyś, przedtem max jego było 6800 a to sie przekłada na prędkość bo jest wyczuwalna różnica, idzie lepiej, więc to nie jest przekłamanie obrotomieża.Nie mam pojęcia o co biega.Obroty to jescze nie problem tylko żeby jescze nie gasł bo na każdym skrzyżowaniu,przejezdzie i światłach za każdym razem musze go otpalać na nowo bo zdycha tak jak by nie mugł utrzymać minimalnych obrotów.Wogóle szybciej się na obroty wkręca i szybciej z nich spada niż przedtem. |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-14 10:26:56 mi tez sie tak kiedys dzialo ze gasl po zatrzymaniu auta. problem dotyczyl instalacji gazowej i jej regulacji. czasem trzeba zrobic regeneracje reduktora - wymienic membrane. ale skoro masz w miare nowy gaz i jeszcze inne objawy to nie wiem... |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-02-01 00:25:59 Już wiem co sie stało.Niedawno zepsuła mi się taka pierdołka, co służy do taksometrów czy coś w tym stylu i licznik mi nie pokazywał predkości(to jest taki mały plastikowy kwadracik a u mnie zrobił sie prawie okgły).Więc za radą kumpla wywaliłem to i założyłem tak jak on ma bez tego.Po tygodniu zaczeły się problemy z podkiem i teraz w serwisie doszli o co chodzi, a chodzi o to że:ta "pierdołka" dawała sygnał do komputera że samochód sie porusza czy coś w tym stylu a bez tego paliła sie kontrolka od wtrysku i komputer głupiał bo dla nigo samochód stoi a on jedzie więc go gasił jak się gazu mu nie dodało.Teraz to wymieniłem 175 zeta i jest oki.A co do obrotów to nie wiedza co się stało bo to wygląda tak jak by ktoś blokade z odcięciem zapłonu zdioł i poldek dalej się tak kręci(sprawdziłem do kąd i wyszło że obrotomięrz 8000 zmyka i na oko to kręci sie do 8500).Full wypas bo on jdzie na tych obrotach do końcatak że na 2 biegu mam 120km/h.I jak tu poldka nie kochac on sam sie rozwia. |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-01 11:12:24 o kurde, ale jaja... taka mala rzecz.... ![]() ![]() |
![]() wolf1944 Audi A6 oraz Polonez ... Opatkowice | 2005-02-01 22:56:18 Widze ze te same problemy maszz co i ja w swoim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-02 10:10:15 wiesz co, ja mam tez tyle na gazie i jeszcze nie robie reduktora poki jezdzi.. koszt to 100-150pln ale szkoda mi, moze na wakacje zrobie - bo ocenie ile bedzie palil w lecie, jak do 11l to nie ruszam go...
co do pompy paliwa to fakt, kiedys juz myslalem ze zatarlem i od tej pory mam polowe baku benzyny (no tak z 15l) tylko po to zeby nie zatrzec... podobno wklad do pompy kosztuje 200-250pln a cala pompa powyzej 500... a tu na allegro wczoraj znalazlem cala nowa za chyba 150 o ile dobrze pamietam... cos za tanio..? ![]() ![]() |
![]() wolf1944 Audi A6 oraz Polonez ... Opatkowice | 2005-02-02 19:46:10 U mnie juz nie dalo sie jezdzic bo caly zcas gasl na obrotach niskich wiec to byl przymus.Razem ze wszytykim zapalcilem 170zl(wszytko wyczyszczone plus zmiana filtrow cala regulacja)Jak nowa instacja teraz jest ![]() |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-02 20:56:21 dokladnie, to powoduje odmłodzenie instalki na kolejne 80-90 tys km... sama membrana kosztuje 100 filterek to ok 5-10 pln, regulacja z wymiana 30-50 pln.. wiec ceny podobne... ![]() |
![]() Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-02-03 00:05:23 Ja sobie obiecałem że już nigdy nie skrzywdze gazem żadnego samochodu ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-09 10:18:14 a dzis mialem taki problem:
odpalilem go ledwo bo mroz byl niezly no i po okolo pol minuty wlaczylo mi sie ogrzewanie tylnej szyby (jak zawsze) tylko ze tym razem zaczelo dzialac jak kierunkowskazy - tzn wlaczalo sie i wylaczalo na zmiane w tempie awaryjnych... zgupialem i wylaczylem... ale kierunki nie dzialaly!!! po chwili jak sie auto zagrzalo zaczelo juz wszystko normalnie dzialac... ale jaja, nie? czyzby komputer az tak bardzo zmarzl??? ![]() ![]() |
![]() CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-02-09 10:21:04 u mnie inny cyrk jest zawsze jak jest mroz po zapaleniu auta wycieraczka zawsze robi jedna rundke choc jest wylaczona, a co do palenia to pali pieknie mroz -23'C 2 sec krecenia i za pierwszym razem pracuje |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-09 10:34:18 no ja cos czuje ze mozna by juz rozrusznik robic, ale dzieki aku pali w koncu a o to chodzi! ![]() |