| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2003-11-15 14:26:40 kable WN sprawdz |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-15 14:44:37 Z pychu pali z rozrusnika nie......według mnie wina tkwi w akumulatorze(byc może zdaje ci się że kręci ok ale rozrusznik kręci się za wolno), albo bezposrednio w rozruszniku.sprawdź czy rozrusznik kręci silnikem, czy tak sie kreci sam dla siebie |
gooffy Warszawa | 2003-11-15 14:59:30 rozrusznik "kreci silnikiem" wiec jest chiba oki. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-15 15:05:21 Nie wiem według mnie jak pali Ci z pychu to znaczy że masz iskre i mieszanke czyli pozostaje aku który byc może za wolno kręci(no chyba że odpalając rozrusznik jakimś cudem odłącza Ci się zapłon).Podłącz lejcami drugi do niego, i wtedy sprawdź. [ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-11-15 15:06:23 ] |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-15 16:14:09 Goffy sprubój odpalić silnik doprawadzając przewód z plusa aku bezpośrednio do zasilania cewki(+) .Ostatnio miałem podobny przypadek, przyczyna kostka od stacyjki.Po prosto wyłamał sie jeden ząbek ten od zapłonu |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-11-15 16:58:14
Byc moze za malo pradu trafia na cewke - slaba iskra, dlatego pchajac go odpala bez problemow, a na rozruszniku nie, bo zre on od cholery pradu... Mozesz zrobic taki stary patent z dioda-dodatkowe zasilanie cewki w momencie rozruchu, podobno stosowany fabrycznie w niektorych wersjach 126p. U mnie pomoglo, a mialem wieczne problemy z tym.
wiecej na stronie klub.chip.pl/blokus/ [ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-11-15 17:00:15 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-15 17:55:59 Chodzi prawdopodobnie o to, że na kręcenie ma jeszcze siły a na zasilenie cewki już nie |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-11-15 21:58:28 [quote]
2003-11-15 16:14:09, Art126 pisze: Goffy sprubój odpalić silnik doprawadzając przewód z plusa aku bezpośrednio do zasilania cewki(+) . Ja usilnie upieram się abyś Goffi to zrobił, to rozwieje moją watpliwość.Dopiero co sobie przypomniałem co jest paradoksem, że ostatnio miałem ten sam problem. |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-15 22:18:02
maniac a wytłumaczysz mi co to ta dioda ??? bo głupi w tym temacie jestem |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-11-15 23:18:11
zacytuje-strona cichego
W momencie przekrecenia stacyjki, cewka dostaje bezposrednio "kopa" prosto z kabelka (+) rozrusznika, co daje w efekcie o wiele wieksza iskre. Dioda przewodzi prad tylko w kierunku cewki, dzieki czemu prad sluzacy do zasilenia cewki podczas normalnej pracy silnika nie ucieka w kierunku rozrusznika - nie bylo by wtedy iskry. Mam nadzieje ze cos wyjasnilem I jeszcze jedno, powinno byc to tak podlaczone jak na obrazku, tak aby to doladowanie bylo tylko i wylacznie podczas krecenia sie rozrusznika, a nie na stale podpiete do (+) , czyli za elektromagnesem ktory wlacza prad na rozrusznik oraz przesuwa bendix - tak to sie chyba nazywa [ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-11-15 23:23:28 ] |
rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-11-16 14:14:29 moim zdanie cefka dostaje za malo pradu mialem to samo na puch palil a normalnie nie |
Wojto Fiat 126 p / VW Garbus Stockholm / Szwecja | 2003-11-16 22:50:11 Witam.
Mój kumpel to samo miał, przekręcał kluczyk w stacyjce i nic.Doszliśmy do tego , że to jest wina kabli gdzieś pod wozem, jeden spadł i dupa.NIe wiem gdzie one są ale to gdzieś na dole. Albo jest drugie wyjście, możliwe , że padł przekażnik koło cewki.Takie małe pudełko ( 10 zł nie wiecej ). |
Wojto Fiat 126 p / VW Garbus Stockholm / Szwecja | 2003-11-16 23:11:09 hmm, nie wiem, ale wiem jedno , że to była wina odłączenia się jakiś kabelków pod wozem, może i w kanale lub gdzieś tam.Sorki ale ja sie nie znam.Ja mam palony na linke i odpala od ręki.NIe znam sie na malnach aż tak dobrze.
Pozdrawiam |