FIAT PANDA FURĄ ROKU 2004!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
FIAT PANDA FURĄ ROKU 2004!!!!!
W związku z tym miałem małą wojne z właścicielami Volkswagenów na forum w ONECIE (jestem tam jako HLOREK81), bo strasznie obrażali produkty Fiata!!!http://biznes.onet.pl/1,12,11,3677552,10989832,788492,forum2.html
Co sądzicie o nowej furze koncernu z turynu!!!!
Pozdro!!!!
  
 
Do celów do jakich został zaprojektowany, to całkiem, całkiem. Czekam na Pandę Abartha (1.4 16v, 105 KM). Wygląda malinowo.
  
 
Ja też nie jestem miłośnikiem tego auta a dokładnie jego formuły (czyli jak mówisz celów do jakich został zaprojektowany) ale muszę przyznać że jako auto dla Kowalskiego to, na głowę biję CC i MATIZA!! No i zdobył kolejny tytuł dla marki FIAT!!!!
A z tym silniczkiem 1,4 - 95 kuca to będzie musiało fajnie śmigać!!!
  
 
miałem okazje przejechac sie na jazdach testowych pandą z największym dostępnym w tej chwili silniczkiem (1,2?) , autko jest bardzo sympatyczne , wysoka kultura pracy jednostki napedowej , super efekt przy wspomaganiu city , do tego wszystkiego alu felgi , klima , abs , elektryczne szyby , radio średniej klasy , jednym słowem kawał ciekawego materiału dla poczciwego Kowalskiego
  
 
Autko bardzo ładne i jak pisalisćie wczesniej napewno lepsze od konkurencji. Mnie sie podoba tylko jako autko dla mamy na zakupy a nie na większy wyjazdy. Z silnikiem 105 (abarth) to może sie stać niebezpieczne, bo przecież jak takei dostanie koleś co ma prawko rok młody czapka z daszkiem i muza na maksa to raczej długo takim nie pojexdzi.... Sorki jeśli kogoś uraziłem. Auto super z taką mocą silnika to może być groźnym przeciwnikiem na światłąch i nie tylko
  
 
Na początku mi sie Panda nie podobala, myslalem ze to kolejne plastikowe autko, ale jak sie jej przyjzalem i dokladnie oblookalem to stwierdzam ze to naprawde zajebiste autko, zgrabne, , obszerne w srodku, o niebo ładniejsze wnetrze niz cc czy sc, ogólnie udany egzemplarz.
  
 
Niektórzy już sprawdzili co potrafi
  
 
A ja jestem Ciekaw wersji 3 drzwiowej. I mam nadzieje ze ona ukaze sie jak najszybciej i to w wersji ABARTH. Ta 5 drzwiowa jest jak na moj gust za bardzo wagonikowata. Ale w porownaniu z tymi matizami i innymi wynalazkami jest na pierwszym miejscu. PANDA RULES Hodzi mi oczywiscie o wyglad bo jezdzic nie mialem okazji ani jednym ani drugim wiec na ten temat sie nie wypowiadam. Kiedys kupie se pandura i go stuninguje ale tylko 3 drzwiowke . Gleba,jakis chip,ciemne szybki i ladny (chromowany)warczacy wydech i aluski. To narazie moje skromne mazenie .
  
 
Tylko pamiętaj jak będziesz tjuningował to tylko w Firmie CLUB TUNING, Oni ci zrobią profeszjonal a nie tkai jak ty zrobisz pewnie amatorski... A do postu konia. To ktos chcial ją sprawdzic w Crash testach bo nie wierzył widocznie w jakieś NCAP. Powiem wam jedno taka 3 drzwiowa ABARTH (105Km) to będzie zabijaka, ale i tak za taką kase wole zrobic z maluchem niż kupic Pande abarth
  
 
kupno pandy to chyba (kasowo) nie temat na nasze forum
natomiast przyznam ze autko na mnie sprawiło duuze wrazenie w tym zegmencie dla ktorego jest dedykowane, bije na łeb na szyje rywali, do tego jakis mały turbodieselek albo abarth jak mowice ale to koszty chyba rzedu 40-50kpln

jeszcze zobaczycie ze w polsce zaroi sie od pandek
w kazdym badz razie gratulacje dla fiata

hehe ciekawe czy maja wersje 4x4??
  
 
Strefe zgniotu Panda udowodniła na zdjęciu prawidłową
a co do : "hehe ciekawe czy maja wersje 4x4??" to po ulicach Turynu już jeżdżą 4x4 i Abarthy również do nas niedługo trafią ogólnie autko sympatyczne , ale zawsze ładniejsza będzie pierwsza wersja
  
 
Mi od samego początku wydawało się ża auto jest robionę pod nagrodę "Samochód roku" i co ??? Nie mysliłem się.

Co prawda nie miałem okazji nim jeździć, ale uważam że jest to sympatyczne auto dla przeciętnego Polaka - sam zresztą jestem po trochu chory na to auto.

Miałem w planach zakup Seicento, ale teraz za tą kase może mieć o dużo lepsze i ciekawsze - Fiata Pandę.

Fak że silniki narazie mało ciekawe ale 1.3 diesel to jest to - małe spalanie to coś co niestety cieszy, ai pewnie dynamiki temu silnikowi odmówić nie można - wszak to nowoczesny diesel.

Gratuluje zdobycia tytułu.

P.S. Już gdzieś czytałem, że Panda zdeklasowała rywali pod względem ilości sprzedaży w Polsce wypierając (bądź co bądź za te same pieniądze) Seiceto i wcale się nie dziwię - brakowało takiego produkty firmy Fiat.

I do tego ludzie maja pracę -podobno Tychy zatrudniły 700 osób do fabryki Pandy
  
 
Ogólnie jak dla mnie panda jest COOL.
Ostatnio był u nas w Częstochowie amatorski rajd (tor Wyrazów) i koleś co jeżdzi SC z silnikiem 1.2 16V, jeździł też sobie pandą, naprawde nieźle sobie radziła w zakrętach, żadne tam chwianie czy kołysanie, naprawde byłem w szoku.

P.S. Ten koleś to ten sam co nieźle miesza w Supersprincie