Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() loco Polonez Kombi Wrocław | 2003-11-16 12:58:30 Nie ma wpływu. |
korzonM Częstochowa | 2003-11-16 19:19:09 Ok, dzieki. Zmyliło mnie to, że AB ma 24, 26 a AA 24, 24. Zobacze co z tym podcisnieniowym sterowaniem, tylko jakbym wiedział jak to sprawdzić? |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-11-17 13:19:48 możwsz zmienić samą gardziel. Odzczujesz różnicę przy mocniejszym wciskaniu gazu. Poza tym raczej bez większych różnic. Mozesz sprawdzić które rozpylacze sa lepiej obrobione (gładsze). To daje mniejsze opory. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2003-11-17 13:27:23 albo wywalić gardziel i rozpylacz z drugiego przelotu + drobne korekty ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-11-17 13:33:39 Gazniki silnikow AA, AB zawsze mialy mechaniczne sterowanie, tak jak wszystkie gazniki oznaczone symbolem 2x.
Ze sterowaniem podcisnieniowym byly gazniki z oznaczeniami 1x, stosowane tylko w silnikach 125p (116 i 115). Informacja tyczy sie gaznikow Poloneza 34 DCMP i 125p chyba ich symbol DCMD. Gazniki stosowane od 1986 r. o oznaczeniu 34 S2C1x mialy oczywiscie sterowanie mechaniczne. Pozdrawiam Adamus [ wiadomość edytowana przez: adamus dnia 2003-11-17 13:39:42 ] |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-11-17 18:39:39
zgadza sie a gaźnik miał oznaczenie 34DCHD |