MotoNews.pl
  

Gaźnik 34S2C

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie: Jeżeli mam silnik wmocniony (AB) czyli 82KM, i założe gaźnik od silnika AA (75KM) to czy jeżdżąc na gazie odczuje jakąś różnicę w mocy??? Czy ma on wpływ na moc (na gazie)?
  
 
Nie ma wpływu.
  
 
loco - mimo ze druga gardziel jest większa? Pytam, bo ostatnio uszczelniałem kolektor i zamieniłem gaźniki. Pech trafił że auto straciło na mocy. Jednak skoro zapłon był ustawiany, to coś z tym gaźnikiem chyba musi być.
  
 
Dysze paliwa nie mają wpływu na pracę auta na LPG, więc nie w tym rzecz. Musisz pokombinować z ustawieniami LPG. Wpływ na pracę na gazie ma wielkość gardzieli, lecz w tych gaźnikach są one takie same. Istnieje jeszcze jedna możliwość mianowicie jeżeli ten gaźnik z AA ma podciśnieniowe sterowanie drugą gardzielą to to może być główny winowajca, gdyż jest to element, który lubi się psuć.
  
 
Ok, dzieki. Zmyliło mnie to, że AB ma 24, 26 a AA 24, 24. Zobacze co z tym podcisnieniowym sterowaniem, tylko jakbym wiedział jak to sprawdzić?
  
 
możwsz zmienić samą gardziel. Odzczujesz różnicę przy mocniejszym wciskaniu gazu. Poza tym raczej bez większych różnic. Mozesz sprawdzić które rozpylacze sa lepiej obrobione (gładsze). To daje mniejsze opory.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
albo wywalić gardziel i rozpylacz z drugiego przelotu + drobne korekty
  
 
Gazniki silnikow AA, AB zawsze mialy mechaniczne sterowanie, tak jak wszystkie gazniki oznaczone symbolem 2x.
Ze sterowaniem podcisnieniowym byly gazniki z oznaczeniami 1x, stosowane tylko w silnikach 125p (116 i 115).
Informacja tyczy sie gaznikow Poloneza 34 DCMP i 125p chyba ich symbol DCMD.

Gazniki stosowane od 1986 r. o oznaczeniu 34 S2C1x mialy oczywiscie sterowanie mechaniczne.


Pozdrawiam
Adamus




[ wiadomość edytowana przez: adamus dnia 2003-11-17 13:39:42 ]
  
 
Cytat:
2003-11-17 13:33:39, adamus pisze:
Gazniki silnikow AA, AB zawsze mialy mechaniczne sterowanie, tak jak wszystkie gazniki oznaczone symbolem 2x.
Ze sterowaniem podcisnieniowym byly gazniki z oznaczeniami 1x, stosowane tylko w silnikach 125p (116 i 115).
Informacja tyczy sie gaznikow Poloneza 34 DCMP i 125p chyba ich symbol DCMD.

Gazniki stosowane od 1986 r. o oznaczeniu 34 S2C1x mialy oczywiscie sterowanie mechaniczne.




zgadza sie a gaźnik miał oznaczenie 34DCHD