Czy to immobilajser czy co

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiecie że po przekręceniu kluczyka dopudszczane jest paliwo do silnika (takie chwilozwe bzyczenie) u mnie raz jest raz nie ma a jak nie ma to sk.....ubaniec spada z obrotów po chwili i gasnie co u diaska z nim jest ???!!!
  
 
U mnie jest identycznie - raz się włącza pompa raz nie - ale jak już złapie to trzyma. Czasem jak się nie włączy to muszę pogazować i wtedy pali tylko rzecz ciekawa - zaobserwowałem że zapłon następuje w momencie kiedy po przyciśnięciu pedału cofam nogę (pedał wraca). Na dniach muszę to obadać ponieważ nazbierało mi się kilka rzeczy muszę odwiedzić machanika (uszczelniacz pod aparatem zapłonowym, pompa, filtr paliwa, opony na tył, zbieżność, łożyska i przeguby przód, osłuny przegubów itp.) - dam znać jak coś się wykluje...
  
 
thx będę wdzięczny i czekam na twoją odpowiedź z niecierpliwością
  
 
Ostatnio ktoś miał podobny problem.
Winna jest podobno pompa, ma niesczelność chyba czy coś...
  
 
Zoltar miał chyba rację byłem wczoraj u mechanika i .... okazało się że to pompa nie mieli żadnej u siebie więc dopiero jutro odbiorę autko) , ale wszystkiego dowiem się jutro (ciekawe czy to jednak to bo u nas ci mechanicy to są ch... niezbyt dobrzy [aby zedrzeć kase z człowieka])
  
 
Cieszę się, że pomogłem
  
 
wielki dzięki Zoltar teraz moje "maleństwo" znowu zachwuje się normalnie, niestety cena troche za wysoka......
  
 
żeby upewnić się, czy to pompa, podnieś tylne siedzenie. Pod nim zobaczysz przykręconą (chyba na trzy śruby) pompę. Wychhodzi z niej metalowa, krótka rurka - połączona z gumowym wężykiem. Zdejmij wężyk (podł€ż jakiś plastikowy woreczek - na paliwo). Zatkaj palcem rurkę z pompy, a ktoś niech przekręci kluczyk w stacyjce. Od razu wyczujesz, czy pompa daje paliwo z dużym ciśnieniem, czy trylko mieli w miejscu. Buczenie pompy oznacza tylko, że elektrycznie ona pracuje - mechanicznie może tłok przepuszczać - nadaje się do wyrzucenia.
  
 
Jeśli przy pompie będzie wszystko w porządku - zdejmij wężyk doprowadzający paliwo przy silniku. W identyczny sposób sprawdź ciśnienie jakie daje pompa. Jeśli będzie w miarę wysokie (wyczujesz na palcu) układ paliwowy możesz wyeliminować. Jeśli będzie małe - a przy samej pompie odpowiednie - wymień filtr paliwa.