Seryjny wałek: Czy przefazowywać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy seryjny wałek można przefazować lub (czy) obrócić o pewien kąt w stosunku do wału korbowego?. Czy jeśli moc (czy moment) by się przeniosło na wyższe obroty to byłoby lepiej dla Vmax?Czy opłaca się kupić rzemiosło 385 i ile by to wytrzymało?
  
 
ja przesunolem walek seryjny i jestem zadowolony jeeli mozna byc zadowolonym z jazdy malcem, nigdy nie jezdzilem z zamontowanym sportowym ale mysle ze jesli masz fundusze to lepiej sportowy
  
 
Cytat:
2003-11-23 19:37:39, kirck pisze:
ja przesunolem walek seryjny i jestem zadowolony jeeli mozna byc zadowolonym z jazdy malcem, nigdy nie jezdzilem z zamontowanym sportowym ale mysle ze jesli masz fundusze to lepiej sportowy



Jak się ma fundusze i umie dawkować gaz, a nie tylko 2 pozycje tego pedała

NA seryjnym wałku nie było takiej różnicy w spalania : czy jechałes spokojnie, czy dawałeś ognia malec nie palił aż tak dużo

Na sportowym : jedziesz normalnie - pali normalnie
jediesz jak nalezy - słyszysz wir w baku
  
 
walek rzemieslniczy 385 za ile taki morzna dostac
  
 
A jest wogóle coś takiego jak rzemieślnicze 385?? Zresztą nawet jeśli jest to wolałbym oryginalny urzywany wałek!! Cena o połowę niższa i wiem, że to Świątek zrobił!! No i oczywiście dołączam sie do pytania związanego z fazowaniem seryjnego wałka.