 Ambrosios Miłośnik FSO Warszawa | Najlepiej rozbierz drzwi, przeciez to 15 minut tempem spacerowym. Wbrew pozorom plastikowe czesci w mechanizmie rzadko pekaja, mi sie jeszcze nigdy nie zdarzylo ani w DFie, ktorego kiedys mialem ani w GLE z '93. W Plusach za to jest tragedia, jak mnostwo innych rzeczy ktore Koreanczycy skopali, poprawiajac tylko kilka... Dzieje sie to czesto juz w nowych fabrycznie autach, zwlaszcza w czasie upalow jak plastik zmienia wymiary i robi sie bardziej miekki (!) mimo ze trudno w to uwierzyc... Mi juz 3 razy klamki poszly: w przednich drzwiach wyciera/lamie sie wystajacy plastik od klamki ktory w srodku lapie reszte mechanizmu. W tylnych klamka po prostu mi sie ulamala w reku, w drugim samochodzie pekla obrysowka klamki. Recepta: po wymianie dokladnie nasmarowac i wyregulowac wszystkie mechanizmy w drzwiach, zeby lekko chodzilo. Oprocz tego jak wyjmiesz klamke to zobaczysz 4 male lapki przylegajace normalnie do blachy, gdzie mozna podkleic dodatkowa podkladke, zeby klamka lepiej sie trzymala. Najlepiej kup klamke pod kolor na gieldzie, bo jak nie to ciezko ja dobrze pomalowac. Acha, do tego trzeba kupic specjalny podklad pod plastik, inaczej po pol roku lakier peka w cienka pajeczynke. Typowy objaw po malowaniu u "taniego i doswiadczonego" lakiernika. To samo oczywiscie tyczy sie zderzakow. Pozdrawiam.
|