Pasek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak zdiąć to obudowe osłaniajacą go w silniku 1.8 odkrenciłem już wszystkie sruby a zostaje tylko jeden bolec który ta obudowe blokuje

Wiktor
  
 
Tak się składa że tydzień temu wymieniłem rozrząd i aby to zrobić musiałem: przesunąć alternator , zdjąć wspomaganie , podnieść silnik , zdjąć instalacje LPG i dopiero od dołu ( po wcześniejszym zdjęciu osłon ) dało rade odkręcić śrubę o której mówisz. Samo rozebranie tego całego pier.....ka zabrało ok.2 godz. życze szczęścia pozdrawiam
  
 
o kurde tego się nie spodziewałem
w moim przypadsku chodzi nie o wymiane ale o piski, grzechotanie tak jak wczesniej pisałem
Zaczołem od wymiany łożysk w alternatorze jedno świszczenie zniknłęło, ale jeszcze coś piszczy i grzechota, piszczy rotka prowadząca pasek klinowy przy rozruszniku - chyba jest tam jakieś łożysko muszę sprawdzić. Co do rozrządu gdy odkrenciłem wszystkie śruby trzymające osłone wysypała mi się jakaś tulejka (ciekawe od czego ona jest) i momentalnie przestało grzechotać. obudowy nie moge zdiąć bo blokuje mi ją napinacz i jakby nie ta śruba kturej gwint wystaje to bym to zdiął. Dlatego zastanawiam się jak to zrobić ???????

Wiktor