| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-10 11:17:42 Witajcie Klubowicze
Musze sie komus wyplakac wiec zrobie to na forum. W czerwcu przejalem od ojca Poldolota 94, silnik 1,5. Nie wiem czy wy miewacie to samo ale ja juz powoli zaczynam nienawidzic samochod, ktory kiedys tak kochalem No wyzalilem sie |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-12-10 11:20:34 podejrzewam, że większość Twoich problemów są naszymi problemami |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-10 11:21:32 wlasnie tylko podejrzewam ze jak tak dalej pojdzie to doprowadzi mnie to najpierw do bankructwa a potem do szpitala psychiatrycznego |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-12-10 11:33:08 Bankructwo no coz kazdego z nasz to kiedys czeka!!
A szpital Psychiatryczny?? - "nie ma ludzi zdrowych psychicznie" cytat z jednego z odcinkow 07 zglos sie. Jak widzisz jest takie stare przyslowie pszczol nie bierz sobie tego do glowy. "Grunt to luz w majtkach i ......" Pociesze Ciebie jarbar kiedy dostalem pierwszy samochod o ile to mozna bylo nazwac samochodem spedzilem nad nim 3 lata - uczylem sie psulem naprawialem, nie zaluje tego zdobylem pewnego rodzaju doswiadczenie ale jaka byla frajda kiedy udalo mi sie nim wyjechac z garazu. Glowa do gory!!! Nie ma samochodow ktore sie nie psuja. Ciesz sie ze nie jezdzisz Rolsem pomysl ile by ciebie kosztowal remont silnika! |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-10 11:38:08 no tu masz racje - nie wyobrazam sobie ceny remontu silnika w Rollsie, chociaz z drugiej storny nie wyobrazam sobie tez takowej potrzeby po 10 latach jezdzenia Gdybym mial garaz i czas to tez chetnie uczylbym sie motoryzacji grzebiac nad nim samemu. A tak moge jedynie zdac sie na mechanika, dobrze ze mam zaufanego. No chociaz dzisiaj przemknela mi mysl zby sprzedac cholerstwo, chociaz z drugiej strony zal takiego wozu, i nie zwrociloby mi sie to co juz wlozylem |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-12-10 11:41:12 Znam twoj problem lokalowy - poniewaz kiedys taki mialem.
Nic prostrzego jak rozejzec sie za garazem. Wostatecznosci mozna przeciez wynajac u nas nie sa to sumy duze. A blaszaka mozna juz kupic za 300 zł. |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-12-10 11:44:11
Będę Cię odwiedzał... |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-10 13:05:36 Dzieki Dominik.
Gdansk Srebrzysko |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-12-10 19:15:28 przylaczam sie do "zalenia sie".
nadal pali 16 l/100 km, przy spokojnej jezdzie (wymieniony filtr gazu przed wakacjami, filtr powietrza przed chwila, gaz ustawaiany kilkakrotnie - i nic sie nie zmienia, JEDYNIE parownik czeka na uwolnienie szlamu - CZY TO ON MOZE BYC PRZYCZYNA TAKIEGO APETYTU?) |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-12-10 22:28:06 No tak to z naszymi cudami techniki bywa.W moim fiaciku zaczęło właśnie cuś skrzypieć w przednim zawieszeniu.I najdziwniejsze,że są to, sądząc po dźwięku, sprężyny...Najbardziej objawia się to przy silnym hamowaniu,gdy zawieszenie "siada" i zaczyna pięknie jęczeć.Na "normalnych" dziurach jest cisza.Macie jakieś pomysły?
Hmm...właściwie to chyba powinienem to dać do "techniki",ech zmęczenie... [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-12-10 22:35:20 ] |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-12-10 22:50:12 Kaovietz - w artykule KiLeRa w dziale WW stoi, że za "skrzypienie sprężyn" moga odpowiadać luźne sworznie zwrotnic, o wymianie których jest ów artykuł.
A tak ogólnie to nigdy nie złapałem doła przez mój samochód, wręcz odwrotnie, cenię go sobie za... bezawaryjność. Oczywiście sporo różnych rzeczy przy nim robiłem, ale rozkładając to na 5 lat eksploatacji, uważam że to prawie nic. Pierwsza ingerencja w silnik przy 117 tys km z powodu obfitych wycieków zewsząd. Prawdziwa przyczyna to uszczelka pod głowicą. Przy okazji obróbka głowicy i przerobienie jej na prawdziwe uszczelniacze zaworowe zamiast smiesznych oringów. Do tego nowy rozrząd, uszczelniacze itp. Praktycznie przestał palic olej, choć ma do tego prawo A jutro rano wiem, że odpali na 100% jak to ma w zwyczaju od 5 lat odkąd jest mój. |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2003-12-11 01:22:29 Jarbar nie matrw się. To wszystko to nic. Jak się ze wszystkim uporasz, wyregulujesz i będziesz szczęśliwy że pali tak mało to i tak ktoś Ci wjedzie w d.... lub rozwali przód i albo nic się z tym nie da zrobić i będziecie musieli się pożegnać, albo go wyklepiesz i wszystkie usterki zaczną się od początku.
Mimo wszystko życze wytrwałości. |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2003-12-11 01:51:39
Jarbar, nie zniechecaj sie tak szybko. Ja po "wejsciu w posiadanie" mojego Poloneza w przeciagu 3-ech miesiecy wymienilem akumulator, pompe paliwa, polowe ukladu zaplonowego i kierunkowskaz i kupe innych pierdol I w tedy tak samo jak Ty teraz troszke sie do Niego zniechecilem (ile to jeszcze rzeczy musze wymienic , co sie jutro rozleci i ile to mnie bedzie kosztowac ). Ale po jakims czasie przeszlo mi i Jemu i od tej pory zyjemy razem jak na razie szczesliwie (oby i dlugo) Tak jak pisze Konrad, niedlugo sie ze wszystkim uporasz i bedzie GIT (albo GTI) |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-11 15:38:04 Dzieki wszystim. No moze sie pogodzimy z moim Poldolotem. poki co dzisiaj mnie zdenerwowal bo szukalem przyczyny czemu ten cholerny kierunkowskaz prawy mi przyspiesza. I nie moge znalezc powodu. Zobacze jeszcze czy jak mu wymienie boczna lampke to sie cos poprawi bo ona ma dosyc skorodowane styki. Ale coraz bardziej sklaniam sie ku przerywaczowi. Ale podobno w moim poldku jest on juz wbudowanyu w mikroprocesor i kosztuje 180zl ? |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-12-11 15:52:40 tak masz racje - jak sie jeden przepali to ciagle miga szybciej - ale sek w tym ze skurczybyk sobie miga jak chce - raz normalnie a raz szybko Ale pomysl ze tym zeby podglasniac radio jak cos bedzie halasowac podoba mi sie nieprzecietnie. Chyba zmienie podejscie do mojego samochodu |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-12-11 16:18:22
A ogólnie również nie mam problemów z autkiem.Jedyna poważna awaria to równiez uszczelka pod głowicą.Silnik ma ok.145kkm, oleju nie bierze prawie nic,wycieków ZERO(mam zardzewiałą miskę olejową |