MotoNews.pl
  

Światła mi wariują! - POMOCY!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jadąc dzisiaj do pracy zauważyłem, że cały czas świecą mi się długie. Coś się porobiło z dźwignią i wygląda że mam zwarcie na przełączniku. Tzn. długie (tylko) palą się w pozycji długie i mijania. Aby przełączyć na mijania musze pociągnąć dźwigienkę delikatnie do siebie i tak trzymać
Poradźcie coś bo muszę jakoś do domu wrócić BTW: To wypalony styk czy coś zawilgło od kilkudniowej mgły w Krakowie...
Swoją drogą ile kosztuje dźwigienka? A może sam przełącznik da się wymienić, albo naprawić (jak pstryczki do szyb)
  
 
Miałęm identycznie w związku z zaśniedziałymi stykami iskrzy i wypala ci się przełącznik jest to do naprawy w zakresie złota rączka (z naprawionym jeżdżę już jakieś pół roku) lub zakup nowego ok 70pln.

Paka
Vajta
  
 
Cytat:
Miałęm identycznie w związku z zaśniedziałymi stykami iskrzy i wypala ci się przełącznik jest to do naprawy w zakresie złota rączka (z naprawionym jeżdżę już jakieś pół roku) lub zakup nowego ok 70pln.


Jak juz pisałem w poście obok - ostatnio tak gówniane styki jak w Espero widziałem ok 15 lat temu gdy sklejałem z kolegą ruski czołg - zabawkę ze sterowaniem na kabel....


[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2003-12-03 12:57:40 ]
  
 
Jak na razie wyjąłem bezpieczniki od drogowych i szykuje sie do rozebrania przełącznika. Kilka dni bez drogowych da się wytrzymać. Ktoś wie jak prosto wyjąć przełącznik kierunkowskazów/swiateł?
  
 
Cześć

Cytat:
2003-12-03 12:17:55, -JACO- pisze:

Jak juz pisałem w poście obok - ostatnio tak gówniane styki jak w Espero widziałem ok 15 lat temu gdy sklejałem z kolegą ruski czołg - zabawkę ze sterowaniem na kabel....





Zapewniam Ciebie Jaco, że znacznie gorsze styki w przełącznikach pod kierownica są w Oplach. Przerabiałem ten temat niedawno. W Intercarsie nawet nie dokończyłem mówić o jaki przełącznik mi chodzi, a facet już wiedział jak moze mnie wspomóc

Cytat:
Janow pisze:

Ktoś wie jak prosto wyjąć przełącznik kierunkowskazów/swiateł?



Janow, powiem Tobie na przykładzie Opla, bo w Esperaku nie zwróciłem uwagi jak te dźwigienki są montowane. W Astrach są one na dwóch zatrzaskach. Rozkręca sie obudowe kierownicy, później cienki wkrętaczek i troszke siły użytej w kierunku bocznej szyby doprowadzi Ciebie do skucesu. Być moze w Esperynkach jest podobnie. Powodzenia.

Pozdrawiam.
Paweł.
  
 
U mnie tao samo sie objawilo sam sobie naprawilem po prostu albo styki do czysczenia albo co gorsza jeden ze stykow do ktorego sie podlacza kostke elektryczna nieznacznie sie wysunol. mogl zarazem zupelnie wyjsc lacznie z kostka.
w tym celu nalezy:
a) wyczyscic styki w srodku przelacznika i na zewnatrz
b) sprawdzic czy styki sie nie polyzowaly w plastikowej obudowie jak tak to nalezy:
a) kupic poxipol lub poxiline dwuskladnikowa i usztywnic styk (zakleic)
b) lub kupi cały przelacznik swiatel lewy koszt ok 110zl
  
 
Zabierałem sie za remoncik przełącznika w Oplu i efekt był taki, że światła nie odżyły. W każdym bądz razie ostrzegam ze jest to robota dla cierpliwych
Janow, a czy Tobie sie udało przywrócić sprawność świateł po odnowieniu sobie przełącznika?

Paweł.
  
 
Dałem rade TUTAJ link do opisu naprawy