Wał z BISa i krobowody z BISa w maluszku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaka jest wyższość tych części co one dają jaka jest możliwość ich montażu. i co jeszcze EWENTUALNIE potrzeba do powiększenia pojemności do 700.
  
 
Wał z BISa i krobowody z BISa...te czesci nic a nic nie zmienia pojemnosci...wal podobno jest lepiej wywazony...a korby sa podobno mocniejsze....ale pewnie tez ciezsze...
aby zwiekszyc pojemnosc musisz tloki wieksze wstawic...lub inny wal(o wiekszym skoku)...
  
 
Czyli tłoki z BISa ?? Jakie jeszcze modyfikacje muszą zajść ??
  
 
800cm w maluchu
  
 
Mi chodzi o zwiększenie pojemności jedynie do 700 ccm.
  
 
tloki w bisie maja srednice 80mm a w zwyklym chyba 77 (nie wiem nie mialem zwyklego 650) zmierz sobie moze da sie cos dlubanac.
A wal od bisa ma mniejsza przeciwwage a to dlatego bo mala przeciwwaga jest tez w korpusie odsrodkowego filtra oleju, o i oczywiscie kolo zamachowe jest inne, generalnie masy wirujace sa lepiej rozlozone, korbowody nie wygladaly mi na mocarne, powiem nawet smieszne jak w zabawce
  
 
Korby od bisa niczym nie różnią się od oryginalnych maluchowskich. Masa też taka sama Ale ja do swojego wraz z wałem wsadziłem też korby od bisa!!
  
 
Z wałem oed BISa jest tak, że jeśli go masz i jeśli masz wysilony silnik to masz pewność że nie pęknie po 500km. Innej kultury pracy z racji wyważenia nie zauważyłem ale wiem że przynajmniej mi nie peknie.
a o rozwiercie na tlokach od BISa sam już keidys myslałem i pewnie już bym go miał zrobionego gdyby nie to że zaczą mnie wqrwuiać silik maluchowski... Wszedzie w tym silniku coś się wali itd. Nie wiem czy taki rozwiert warto robic... Ja wyliczyłem wszystko na 500zł i uwazam że jest to za duzo. Wole się dymać 650 (która i tak nieźle wymiata) i odkladać na jakiegoś SWAPa.
Jak dla mnie zastanów sie 10 razy zanim coś takiego zrobisz
  
 
WSZYSTKO Kuner czyli JAKIE komponenty ??
  
 
Cytat:
WSZYSTKO Kuner


No wsyztsko, a chciałbyś coś jeszcze?? Napisałem Ci że to niezbyt się opłaca,chyba po to jest forum by wyrażać swoje opinie,czyż nie???
Cytat:
JAKIE komponenty


Nie trzeba zmieniac wału. wystarczą tłoki i tuleje cylindryczne od 700 (ja akurat myslałem od CC700) oraz dobrego i taniego szlifierza... Musisz wpasować tuleje w stare cylindry, na dole je lekko przyszlifować by nie zderzaly się z wałem (jak masz bisowski to nie trzeba) i chyba od góry trzeba splanowac cylindry o kilka mm bo sworzeń tłokowy jest wyżej niz w maluchowskim tłoku,a bez tego silnik by nie trzymał kompresji. Po takich przeróbjkach otrzymujesz chyba 713ccm. Nie wiem czy nie lepszym patentem byłoby zastosowanie tłoków od ŁADY. Sam sie nigdy z tym nie spotikałem ale coś Strongi mi mówił że Phortos miał coś takiego zrobione u siebie, wiec musisz z nim pogadac... aha.. nie jetem pewien ale chyba na stronce Phortosa jest coś o tym

Teraz lepiej???