Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-28 20:42:51 Jesli III generacja to nie mikser - a moze sie myle?
Szkoda takiego samochodu pod instalacje ponizej Iv generacji ... echh Za 4300 jak sie dobrze poszuka mozna zanlezc BRC IV gen (na Slasku wiem gdzie) A Prinsa holenderskiego mozna zlapac juz za ok 5200 Do V6 pewnie troche drozej, ale nie wiecej niz 2 - 3 setki |
![]() WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-28 21:08:21 Pianka, podaj adres tego gazownika. Podjedziemy, pogadamy z nim po naszemu, a potem zakopiemy ![]() |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-01-28 21:45:43 witam.
ja już wcześniej powiedziałem,że to instalka 2 generacji. wszystkie objawy na to wskazują. co do cen jakie podał grzegorz7 to mniej więcej tak się kształtują jeśli chodzi o 4 generację . u mnie jest ciut drożej ale ja je ustawiam na hamowni i klient dostaje wydruki z hamowni podwoziowej ,mocy ,momentu obrotowego na benzynie i na gazie. |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-28 21:54:01 dobrze to prosze oswieccie mnie... ![]() ![]() ![]() ![]() achas i chyba pomylilam mixer z parownikiem ..... przepraszam :- instalacja sie nazywa lovato & gms a jedyny program do konfiguracji ecu motor g.l.p - /bez mozliwosci regulacji odciecia gazu przy danych obrotach/. na mocy nie stracil zbytnio ![]() pozdrawiam Pianka ps nie moge go zakopac bo to niby znajomy, znajomego, znajomemu, polecal ![]() ![]() ![]() |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-01-28 22:12:54 witam.
pianka teraz to naprawdę niczego nie rozumiem bo lovato to firma włoska a gms to holenderska . chyba,że te dwie firmy wprowadziły na rynek jakiś swój wspólny produkt którego nie znam. najproście by było zajechać do innego warsztatu i poprosić o określenie co to jest za instalacja. tylko nie kląć na montażystę co zakładał tylko powiedzieć ,że z taką instalką kupilaś to i może pomogą w ewentualnej regulacji. wiem to z własnego podwórka. |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-28 22:37:29 przeciez ja nie klne na pana psuji ![]() ![]() ![]() pozdrawiam Pianka |
![]() WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-28 23:17:31 |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-29 00:25:21
Miałem podobny problem z reduktorem Prinsa. Okazalo sie ze przy wzmożnym zapotrzebowaniu silnika na paliwo (lpg) reduktor mial problem z utrzymaniem ciśnienia roboczego w widełkach (ktorych zakres ustawiany jest softem instalacyjnym) i po przekroczeniu jakiejs tam mocy - a tym samym obrotow wysokich, cisnienie wskakiwalo przez krotką chwilę mu na poziom ponizej ustawianej wartosci granicznej (mialem ustawione 2 bar). W tym momencie instalacja "łapała" błąd i wyłączała się. Silnik tyle "brał" paliwa z reduktora, ze na krotką chwilę brakowało mu "dechu"/paliwa pod właściwym ciśnieniem. I choć reduktory "prins" mają jakoby wydajność do 400KM to widocznie trafił mi się taki felerny ![]() Sprzawdź podczas jazdy z instalatorem na podłączonym kompie wartości ciśnienia podczas obciążenia (5000 obrotów) Pozdr Grzegorz [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz7 dnia 2004-01-29 00:33:45 ] |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-29 22:03:19 a wiec grzebali, grzebali i sie obsr.. ![]() nie wiedza nawet do jakiej mocy mam reduktor ![]() ja sobie tak kombinuje ze moze to tez mojego silnika wina bo podobno czasem jak sonda pojdzie to takie dziwne rzeczy sie dzieja i nie mozna instalki ustawic ![]() chyba pojade na komputer i na analizator /bo tu gdzie zakladaja mi gaz to im sie analizator popsul ![]() przy wysokich obrotach wogole nie trzyma cisnienia przy 5000obr. spada na 0,3bar, zaczynaja migac wszystkie kontrolki na przelaczniku i przezuca na benzyne i przy zzucaniu na luz z wysokich nadal gasnie ![]() podobno sproboja wymienic listwe wtryskowa a jak to nic nieda to zwracaja kase i wymontowywuja ustrojstwo w h.. tylko ze ja chce miec gaz!!!! pozdrawiam Pianka |
![]() WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-29 23:27:43 Pianka... jeśli już to w ch... ![]() A sprawnego LPG chyba wszyscy forumowicze Ci życzą. Ale nerwami mało co się da załatwić. Ja osobiście i nieskromnie wjechałbym na ambicję gazownikom-monterom. Ale ja zazwyczaj jestem nieskromny ![]() |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-29 23:32:59 Jesli masz "zdechłą" sondę to jezdzac na benzynie powinno sie zapalic MIL czyli nie wiem jak w nissanach ale "check engine" czy jakos tak ![]() Poza tym czuc pod nogą, szczegolnie na wysokich obrotach i przy duzej predkosci (wtedy kiedy auto "potrzebuje" mocy np przy zerwaniu się do wyprzedzania) brak dynamiki, ktorą sie pamietalo z czasow dzialajacej lambdy (przy zalozeniu, ze to lambda zdechła). A zresztą jeśli to jest instalacja na komputerze to powinny ćwoki widzieć lambdę - a jak nie widzą to zrzucaj to ustrojstwo ![]() Jesli nie masz cisnienia na listwie to znaczy, ze ubywa go wskutek poboru paliwa przez pracujacy silnik, a reduktor (jak sama nazwa wskazuje) nie nadąża z "redukcją" paliwa, ktore do tegóż reduktora wpływa w stanie ciekłym, a na listwę ma być podane w stanie gazowym o zadanym ciśnieniu Porada: Wez net i telefon - podzwon trochę po okolicy po zakladach instalujacych to ustrojstwo co by to zestroić, alebi się przynajmniej dowiedzieć nt kompetencji osoby która to dobierała i montowała ![]() ![]() |