Przekładnia kierownicza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, dzisiaj mechanik pocieszył mnie informację, że mam "walnietą" przekładnię kierowniczą. Mogę ją zmienić na nową lub zregenerować. Z uwagi na powyższe mam pytanie: czy ktoś zna relację cenową nowa-regenerowanie (co lepiej zrobić?), jaka przekładnia pasuje do Espero (oczywiście, że oryginał od niego), ale czy np. od Lanosa, Nexii, ew. jakiegoś opla: Kadeta, Astry, Vectry)? Czy ktoś mia ł podobny problem?
  
 
Ceny nowej przekładni nie znam. Natomiast regeneracja z oddaniem auta na dwie, doby do tego warsztatu to 750 PLN ( cena z lipca br.).
Maglownica używana w nienagannym stanie z gwarancją swojego czasu kosztowała ok 1250 PLN, bardziej uzywana ok 650 PLN. Ceny z okręgu mazowieckiego.

Na czym polego objaw "walnięcia" Twojej przekładni kierowniczej ?
  
 
cholera ja tez to musze wymienic ale chyba po tych cenah co przestawiles niema szans narazie na wymiane. Czy jazda ze zla maglownica czyms grozi? czy mozna jezdzic tak??
  
 
Jeśli nie czuć zacięć przy skręcaniu , oraz niepokojących chwilowych zmian w oporze kierownicy to mozna spać spokojnie. Jedynie nieco ucierpi komfort rąk na kierownicy, no i.. jeśli maglownica jest nieco zużyta to uwaga na koleiny na drodze - trzeba pewnie trzymać kierownicę w ręku.
  
 
U mnie niema takich objaw jak napisales tylko jak biore kierownica w kore i dwol to ma taki lekki luz
  
 
Czyli prawdopodobnie masz problem nie z przekładnią kierowniczą , tylko z kolumną kieroniczą, gdzie przy końcu jest tam tulejka plastikowa lubiąca się czasami wysunąć.
  
 
Pewnie tak ile takie cos kosztuje ?
  
 
Ta tulejka pewnie parę groszy, ale czy jest osiągalna tego nie wiem. Swoją zblokowałem opaską wię mi się nie wysunie.



[

[ wiadomość edytowana przez: denwer dnia 2004-02-08 05:52:24 ]