Prędkość a LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!!
Mam problem jechałem do Warszawy i na autostradzie spróbowałem go rozpędzić!!
Powiedzcie jak to jest na LPG doszedł do 120km/h i ani grama więcej

no to w jeździe przerzuciłem na benzynke i doszedł do 160km/h
Potem zwolniłem do 140km/h w jeździe przerzuciłem na LPG i tak sobie równo szedł spalanie na poziomie 10,4lLPG
Co mówicie jechać do gazownika zrobić regulacje czy zostawić jak jest
po mieście takie osiagi starczą bo kopyto ma tylko że szykuje mi się troche jeżdżenia do stolicy
Aha jakby co to przepraszam moderatorów ale w szukaju nie znalazłem odpowiedzi na mój problem!!!!
  
 
Moze zatankowales jakis kiepski gaz ja tez mam Poloneza plusa GLI na gazie i moge bez problemu rozpedzic go do 160 km/h. Podjedz do gazownikow niech cos zobaczą bo tak nie powinno byc
  
 
Ja bez problemu 160 na LPG osiągam, albo wina gazu albo złej regulacji. Ja tankuje na BP na Przybysza lub na Shellu na Bułgarskiej i nie mam problemu z rozpędzeniem sie.
  
 
To raczej kwestia regulacji. Ile ci pali w mieście? Bo może jest za bardzo skręcony na wysokich obrotach.
Ja osobiście mam tak skręconego żeby mało palił ( głównie poruszam się w mieście ), a na trasie to 130 bez problemów. Więcej boję się go kulać w obecnym stanie mechanicznym, ale jak mniemam jeszcze by poszedł ( wszystko licznikowo )
  
 
Ja swego rozpędziłem narazie do 140 km/h na LPG... więcej sie bałem ,że coś mu sie stanie przy wyższej prędkości ... Na benzynie jeszcze tego nie robilem... ale kiedyś to zrobię i przepuszcze przez gaźnik kilka litrów na pare kilometrów przy prędkości może 150 - 160 km/h jeśli dojdzie do niej
  
 
Kiedyś miałem 1,5 GLE 94 rok ! Gaźnik na benzynie leciał 140 max było cięzko szybciej (nie liczę z górki-tylko płaskie odcinki). Na gazie szedł jak by dostał wtrysk 160 bez problemu !!!

Ma 1,6 GSI/MPI - Kombi a więc cięższy ale to inny silnik - powiem tak benzyny poza 170 km/h nie puszczałem bo szkoda mi na nią kasy ale z zaapasem do 180 pójdzie. Na gazie max to 180 niestety - koła 13" wiec nie daję rady.

Ale porównując oba wozy powiem tak - pod górkę tak 30stopni wzniesienia 1,6 MPI 150 no problemo na LPG ! Poprzenim 110 max !

Wszystko testowane na Obwodnicy 3miasta Płaski odcinek - Osowa - Matarnia.
  
 
mój mr 91 1500 GLE leci na gazie około 160 :d (nie wiem dokąłdnie - mam długi most a wskaźniki nie zmienione). na beznce powienie do 180 dojść
  
 
Racja, regulacja to podstawa. Kiedyś na gazie poszedł 160, na benie tylko 155, teraz gaz "skręciłem" i ponad 140 nie poleci.
Za to pali na trasie niecałe 9 literków.
  
 
Ja mam układ Bedini i nie mam pojęcia gdzie się go reguluje. Na gazie więcej nie pojedzie jak 110-120 to jest max. Pali na trasie ok 8literków, ale co z tego jak nie można jechać. Jak to wyregulować
  
 
Cytat:
2004-02-22 22:53:16, kenobi pisze:
Ja mam układ Bedini i nie mam pojęcia gdzie się go reguluje. Na gazie więcej nie pojedzie jak 110-120 to jest max. Pali na trasie ok 8literków, ale co z tego jak nie można jechać. Jak to wyregulować


Jak instalacja z kompem to się nie obejdzie. Dzięki testerowi który posiadają przeważnie stacje Daewoo zakładające to badziewie (bo inaczej tego nie można nazwać) i który mają jeszcze jacyś prywaciarze, ale to musisz poszukać można wyregulowac wolne obroty które on władowuje w pamięc i potem korzystając z lambdy określa mieszankę na wysokich za pośrednictwem silniczka krokowego. Więc bez testera się nie obejdzie. Kupowac testera nie polecam i nawet nie warto go szukać, kiedyś widziałem na allegro po 900 zł więc się nie opłaca.
PS. Takze mam Bedini, ale z wyjątkiem parownika który jest ElpiGaz bo ten syf co oni dają po 3 latach się rozsypał.


[ wiadomość edytowana przez: Mebig dnia 2004-02-22 23:02:35 ]
  
 
Cytat:
2004-02-22 21:07:14, Wafelj pisze:
mój mr 91 1500 GLE leci na gazie około 160 :d (nie wiem dokąłdnie - mam długi most a wskaźniki nie zmienione). na beznce powienie do 180 dojść



1.6 GLE da się rozpędzić do 180km/h licznikowych - z relacji mojego dziadka który tego dokonał na Niemieckim autobahnie cały przód zaczął latał i wszystko drżało...

Ale na Niemieckich autbahnach wszystko jest możliwe... pare lat temu jechałem Octavia dziadka (zmienił z Poloneza) lewym pasem 190km/h i środkowym wyprzedziły mnie 3 czerwone VW Lupo z naklejkami SDI - wszystkie miały taki sam zestaw do łączności z antenką i kolejne numery rejestracyjne z Wolfsburga - ciekawe co za silnik testowali Niemcy - nie uwierzę że to było SDI

BTW
Co do regulacji LPG - zbyt uboga mieszanka.
  
 
moj 12/1991 na LPG wyciaga maksymalnie 140 km/h ale ma 212K przebiegu (50K po remoncie) - wiecej nie chce, pali 13-14l na LPG niezaleznie czy jedzie sie 100 czy 130 - nikt nie moze mi powiedziec czemu