JA już nie wiem jak jej pomuc??!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zwracam się do Was z nadzieją że może Wy mi dacie jakąś odpowiedz. Jeżdżę Hondą Civic sedan 1,5; 16V
Już sam nie wiem czego ona chce ode mnie. Wszystko zaczęło się od zapchanego tłumika, straciła moc, była powolna i zero przyśpieszenia. Zrobiłem tłumik, wyczyściłem filtry i pozmieniałem wszystko co trzeba (tak mi się wydaje) ,ale nadal jest mułowata.Czy to możliwe aby to była wina nieszczelności tłumika ? (tak mi sugerują). Po zdjęciu starego odpaliłem silnik na wolnych obrotach praca prawidłowa ale jak dodałem gazu zaczęła "pierdzieć" Jej praca podobna była do rakiet V2 napędzanych silnikiem pulsacyjnym, po prostu pracuje tak jakby ktoś jej dawkował paliwo. Po nagłym dodaniu gazu przytyka się i po chwili powoli wchodzi na obroty. Jestem już cały głupi i nie wiem jak jej pomóc. Może Wy wiecie, lub możecie polecić jakiś warsztat w okolicach mojej miejscowości a mieszkam w szczecinku

[ wiadomość edytowana przez: miro dnia 2002-10-26 17:01:25 ]
 
 
Nie znam sie na Hondach ale wyglada na to ze masz zle
ustawiona mieszanke pojedz gdzies do kogos kto ma kompa
i program testujacy do takiego silnika jak masz i sprawdz
czy nie masz jakiegos bledu moze padla ci sonda lamda
i silnik pracuje w trybie awaryjnym zazwyczaj wystarczy
zresetowac kompa w niektorych autkach nie wiem czy w
hondzie tez ale wystarczy odlaczyc akumulator na 20 minut
poczekajmy na Gula on sie zna na Hondach dobrze

pozdr
  
 
A ile juz ta hondzia smignales kkm?????? moze kat zapchany?????a jezeli chodzi o rese kompa tio chyba na te 20 min minusowa kleme od akumulatora , ale nie w kazdym samochodziku tio dziala, ale najlepiej jak bys podjechal nawet do aso wezma za tio jakies 50 zl podlacza ci kompa i bedzie wiadomo cio nie tryka, tak mi sie wydaje, ale poczekajmy jeszcze na wypowiedz innych
  
 
Dzięki za odpowiedz Właśnie tego się obawiałem i muśle że możesz mieć racje z tym katalizatorem Kurcze przecież wiesz ile to cacko kosztuje !!