Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szymonrosik rybnica | 2003-12-31 11:49:27 Mam problem z rozwiązaniem połączenia wałka sprzęgłowego z kołem zamachowym.wałek niema oparcia i podczas jazdy strasznie wyje.jak to mozna rozwiązać. |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-12-31 12:47:56 trzeba wytoczyc odpowiednia tuleje z lozyskiem slizgowym korygujaca odsuniecie szkrzyni od silnika przez flansze i osadzic ja w miejscu oryginalnej, (chociaz nie wiem czy w 903 nie ma lozyska kulkowego jak 125p), zeby walek sprzeglowy byl wprowadzony w czop walu, ale wszystko musi byc ustawione w osi bo inaczej lipa,
A wlasnie, w Syrenie 105L walek sprzeglowy nie wchodzi w czop walu i jakos nic tam nie wyje, moze dlatego ze konstrukcja skrzyni jest bardziej pancerna |
![]() Koxx Krowie Place Dolne | 2003-12-31 15:38:26 Na stronie www.126fan.pl są opisane przeszczepy silników 900 i 1100ccm.
>>>TU<<< jest link do samego artykułu na ten temat. |