Spadek mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam poldera 93 na gazniku,jeszcze rok temu w 4 osoby dało sie wycisnac160 km/h w tej chwili ciezko go rozbujac powyzej130... dodam ze nie sprawdzalem na benzynie wiec jeszcze nie wykluczam problemow z gazem... panowie od czego zaczec? sprawdzic cisnienie? oleju bierze tak jak zawsze jakies0,8lna1000km
  
 
Cytat:
2005-06-01 13:47:03, lukaszenty6 pisze:
(ciach) panowie od czego zaczec? (ciach)


ja proponuje od rozpoczęcia użytkowania poloneza tak do jakiego jest stworzony
prędkość 160 km/h w 4 osoby - a świstak siedzi i zawija sreberka
  
 
to było licznikowe160 i jedynie proba na długim prostym odcinku... a do czego to niby słuzy polonez wedlug CIEBIE?
  
 
Cytat:
2005-06-01 14:10:04, lukaszenty6 pisze:
a do czego to niby słuzy polonez wedlug CIEBIE?


no napewno nie jest to konstrukcja do tak ekstremalnych jazd, zadałeś sobie pytanie co by było gdybyś musiał nagle hamować?
  
 
GDA, jak to nie? Jak SerU z Mrozkiem latali ponad 210 i bylo wszystko OK (tylko silniczek do remontu pozniej).
  
 
Cytat:
2005-06-01 14:12:06, GDA pisze:
no napewno nie jest to konstrukcja do tak ekstremalnych jazd, zadałeś sobie pytanie co by było gdybyś musiał nagle hamować?

Ja wiem ja wiem.W przypadku nagłego hamowania z prędkości rzedu 140 -160 ?? zazwyczaj potrafimy zmówić pacierz w ciągu 1,5 -2 sekund
  
 
Chyba będę musiał poprosić kolegę pablo_fso który jest specjalistą z dziedziny max. prędkości w polonezach aby włączyl się w tą dyskusję
  
 
e tam pitolicie Jak już się jedzie 16 zł na budziku to się nie hamuje bo po co by człowiek przez 15 minut się rozpędzał
  
 
nie bylo potrzeby hamowania...4km awaryjnego pasa startowego... naprawde nie jestem samobojca....
  
 
ja proponuje sprawdzic hamulce szczegolnie po zimie
  
 
Cytat:
2005-06-01 14:19:52, lukaszenty6 pisze:
nie bylo potrzeby hamowania...4km awaryjnego pasa startowego... naprawde nie jestem samobojca....


No to mnie uspokoiłeś

a teraz wracając do meritum pytania - zapraszam TUTAJ
  
 
nie myslalem o układzie zaplonowym bo zima oprocz modułu i swiec to wymienilem prawie caly(problemy z cewka w aparacie) ale własnie swiece maja juz18 tys wie to moze bedzie to...
dzieki za liczne komentarze i podpowiedzi
  
 
Cytat:
2005-06-01 14:59:06, lukaszenty6 pisze:
dzieki za liczne komentarze i podpowiedzi


Polecamy sie na przyszłość
  
 
Cytat:
2005-06-01 14:19:20, GDA pisze:
Chyba będę musiał poprosić kolegę pablo_fso który jest specjalistą z dziedziny max. prędkości w polonezach aby włączyl się w tą dyskusję


tak, tak się składa, że mam doktora honoris causa potrójnie habilitowanego i niezwykle niezwyczajnego więc mogę się wypowiedzieć, oczywiście abstrachując od faktycznych czy też urojonych wartosci maksymalnych predkosci FSO Poloneza należy stwierdzić, że poruszanie się ruchem prostoliniowym z prędkościami bliskimi maksymalnej mieści się jeszcze w granicach rozsądku jeżeli mamy pod kołami jezdnię typu autostrada i nieduży ruch na niej a nad rozpościera się piękna aura. Niestety w innym przypadku jest udowodnione empirycznie, iż podwozie omawianego pojazdu nie jest w stanie sprostać stawianym mu wymogom. Składa się na to wiele czynników które może przy innej okazji będą omówione. Hamulce podejrzewam, że skńczyłyby się podczas hamowania ze 160km/h gdzieś w granicach 50km/h żeby więcej nie odbiegać od meritum sprawy na tym zakończę wywód. Do zobaczenia na egzaminie
  
 
Cytat:
Hamulce podejrzewam, że skńczyłyby się podczas hamowania ze 160km/h gdzieś w granicach 50km/h


Oj Pablo ; Baju Baju

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Moze filtra powietrza dawno nie wymieniałes
  
 
jakies 10tys temu... ale faktycznie troche brudny jest...
4zł mozna poswiecic
  
 
Co sie przyczepiliście do człowieka - sprawdzenie prędkości maksymalnej jest świetnym sposobem oceny stanu silnika, napędu, hebli. Oczywiście trzeba mieć kawałek drogi zeby sie móc spokojnie rozpędzić. Ale powyzej 130 w Polsce to nielegalne

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
witam ponownie szanowne grono
wczoraj przy zmianie swiec zmierzyłem cisnienie
na 1-11,4
2-7-próba olejowa9
3-11,4
4-10
martwic sie czy jezdzic dalej? a jesli remont to czy ktos ostatnio robił i wie jaki to bedzie koszt?
  
 
Jak dobrze jeździ to olej. jak ci przeszkadza to mozesz wpakować weń stroche kasy.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."