Regulacja mocowania drzwi FL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
idzie jakos wyregulowac drzwi w FL zalozylem lewe pasowaly idealnie a przy prawych jak zalozylem okazalo sie ze opadly w dol jakies 3 cm z przodu w polowie przy otweiraniu ocieraja o blotnik h.. mnie juz strzela bo malec swierzo pomalowany i juz farba odprysla wie ktos jak to wyregulowac?
  
 
Mam to sam otyle ze od kierowcy strony.
Podniosłem zawias na nakretkach ale nei potrafie wyregulowac...
Najprosciej chyba jechac do blacharza jakiegos.......
  
 
często jest tak że drzwi są wybite na na zwiasach i nic praktycznie nie da się zrobić mam ten sam problem w drzwiach które zawiozłem blacharzowi
  
 
drzwi przed demontarzem pasowaly idealnie zamykaly sie jednym palcem wiec nic nei bylo wybite na zawiasach
  
 
cooo 3cm? to niezle pewnie lakiernikowi karoseria spadla z taboretu jak malowal i sie skosila sadze ze chyba cos ci sie pokielbasilo i chodzilo o 3mm.
jezeli tak to sprobuj wyciac podkladke z cienkiej blachy i podluz pod dolny zawias, wtedy drzwi przy zamku ci sie podniosa
  
 
no niestety nic mi sie nie pokielbasilo i drzwi siadly o dokaldnie 2,7 cm efektem czego nie mozna bylo zaknac drzwi nawet po opuszczeniu zamka tegow karocy i dol drzwi ocieral o prog co uniemozliwialo ich zamkiniecie .
cale szczecie pomoglo wstawienie dosyc grubych podkladek pod te 2 dolne sroby od drzwi i mocne naciogniecie zawiasow podczas przykrecania na zewnatrzi na max do gory
teraz drzwi zamykaja sie jak wczesniej jednym palcem ale dalej nie wiem od czego moglo sie tak stac moze blachy sie ponaciogaly jak byl suszony po malowaniu w komorze jest taka mozliwosc ??
no i mam 2 zaprawki do zrobienia jedna na blotniku droga na progu
  
 
jesli blachara byla robiona to moglo sie tak stac, znajomy mial to samo, po wyciagnieciu drzwi i po malowaniu za cholere nie chcialy wejsc, tak jakby sie malec skurczyl
  
 
to sie normalnie w glowie nie miesci
  
 
miesci mieści mój blacharz właśnie mnie oświećił że gdyby założy wszystkie blachy tek jak je dostał to po zamknięciu drzwi mógłbym do srodka wrzucić ramkę fajek
  
 
no oki, ale dlaczego tak sie dzieje? bo wiem ze np rzemieslniczy pas przedni do malca jest wezszy od fabrycznego jakies 5mm, czy to z powodu niedokladnosci wykonania czesci zamiennych nadwozia?
  
 
problem w tym ze blacharka nie byla robiona gdzie niegdzie bylo tylk o wyrownywane szpachlem i potem malowane
a efekt tego niespasowania dzrwi wyglada nastepujaco