Problem z dwojka....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc wszystkim. Mam problem w moim esperku mianowicie bardzo ciezko wrzucic drugi bieg czasami wchodzi a nieraz trzeba nawet szarpnacza dzwnignie. Pojechalem do mechanika powiedzial ze to synchronizator czy jakos tak. Czy ktos sie orientuje ile takie cos kosztuje, jaki koszt wymiany i gdzie dostac ta czesc. Z gory bardzo serdecznie dziekuje i pozdrawiam
  
 
Jezeli to synchronizator to bedzie uuuuuuuuuuuu drogiei trzaby skrzynie wyciągac bo chyba nie dojdziesz z dołu polecam giełde samochodowazawsze troche taniej. pozdro!!!
  
 
nie gniewaj sie Czarku ale na giełdzie to sobie mozna kupic np lusterko czy błotnik a czesci takie jak synchronizator czy np amorki czy inne tego typu elementy nalezy kupowaz jako NOWE, najczesciej siada synchronizator pierwszego biegu ale jezeli mechanik powiedzial ze to synchronizator...niech tak bedzie i mysle ze koszty nie sa az tak koszmarnie drogie bo kiedys wymienialem synchronizator jedynki w passacie '96r nie pamietam dokladnie ile wtedy zaplacilem ale nie byly to koszmarne pieniadze
  
 
przeciez na giełdzie tez mozna kupic funkiel nófki nie smigane a co do kosztów to nie wiem wydaje mi sie ze to jest drogie ale skoro mówisz ze nie to moze i tak jest . Pozdrawiem!!!
  
 
Cytat:
2004-01-05 22:18:50, Czarek_Rej pisze:
przeciez na giełdzie tez mozna kupic funkiel nófki nie smigane



kiedys moj sasiad handlowal czesciami na gieldzie np funkiel nowka rozrzad do malucha...po przebiegu 100 tys km i wygotowany w oleju i zapakowany
  
 
czesci z gieldy nie wchodza w rachube Peterson ma racje) Co do ceny to duzo czy malo niewiele mi mowi bo dlaniektorych 50 zl to duzo dla niektorych nie....a moze to wina sprzegla?? wsteczny nieraz zgrzyta przy wrzucaniu ale tak bylo odkad siegam pamiecia) dodam jeszcze ze autko jest z 1996 roku silnik 1,8 prosze o pomoc bo nie wiem czy zlecic rozebranie skrzyni czy szukac innej przyczyny. Pozdrawiam
  
 
U mnie skrzynia pracowała koszmarnie... Wyraźne opory przy wrzuceniu 2, 1 i reszta niewiele lepiej...

Wymienione zostało kompletne sprzęgło (108 tys. Troche z przyczepą). Tarcza była wyślizgana, a docisk nierówno żużyty. Dodatkowo wszystko zostało ustawione - (biegi) Nie wiem, co się pod tym kryje I jest miód... 2 zapina się w pół sekundy

Wsteczny też często zgrzytał - Trzeba było cholernie mocno wcisnąć sprzęgło...


Pozdro.
  
 
hmmmmm nie jestem pewny czy to bedzie stabilizator, kumpel miał podobny problem w vectrze A i wtedy wymienił chyba tylko jakąś kostke za 11 zł jutro zapytam dokładnie, bo wydaje mi się że vectra A ma podobną skrzynie, ale może się myle?
  
 
To może byc problem zdezelowanego wybieraka - słynne juz tulejki, widelec i swożeń.
Padniety synchronizator objawiałby się zgrzytaniem zębów.... a Ty o niczym takim nie pisałeś....

Cytat:
Dodatkowo wszystko zostało ustawione - (biegi) Nie wiem, co się pod tym kryje



Ustawienie biegów to zapewne ustawienie w/w wybieraka......