Co myślicie o kompletnym dolocie ze stożkiem w tej cenie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Czy 760zł za kompletny dolot ze stożkiem i power rurą i dolotem zimnego powietrza to niezadużo?Jakie jest wasze zdanie?Cena stożka to ok.250-280zł w zależności od rodzaju . Do tego dojdzie nawiew zimnego powietrza około 50-80zł , Powerrura to około 250zł + 50zł jeżeli będą potrzebne łączniki . Montaż około 100zł . Powerrura będzie ze stali nierdzewnej.całość ma im zająć około 2dni,ale napisałem,żę wolałbym w jeden dzień i żeby to była sobota.Mówią również ,że będzie dużo lepsze od wkładki i będzie efekt pozytywny.To wszystko w Motoexpress we wrocku.Co sądzicie o tym zestawieniu,może coś szłoby od tego odjąć,albo za darmo pomiar na hamowni?Co myślicie o takim zestawieniu?
  
 
760 pln za zestaw, który opisałeś to mniej więcej porównywlana oferta z tym co ja wybuliłem za zestaw: strumienica dwugazowa Lecha Weglarskiego wraz ze stozkiem GAAR, termoizolacja stożka i doprowadzenie zimnego powietrza wraz z montażem = 700 pln.
Dużo to czy mało to Ci tylko hamownia odpowie, ja bym się rewelacyjnych przyrostów nie spodziewał
Nie wiem poza tym, bo nie piszesz, czy oferują Ci odizolowanie filtra stożkowego od ciepłoty komory silnika, w rodzaju takiego termosu na stożek, a takie rozwiązanie jest już dosyć bardziej przekonujące i logiczne, niż pakowanie wszystkiego "na golasa" pod maskę
  
 
Cytat:
2004-01-06 16:55:02, faworyt pisze:

Mówią również ,że będzie dużo lepsze od wkładki i będzie efekt pozytywny.



A co znaczy dużo lepsze od wkładki i będzie efekt pozytywny, bo to tak troszki mało konkretnie, ja rozumiem, że jeśli w takim jak Twoje autko nie robili czegoś takiego i będzie to ich pierwszy raz, to można się chyba jakoś dogadać odnośnie kosztów i ewentualnych wyników, co do hamowni to w przypadku jeśli robią ten model pierwszy raz będzie niezbędna. Generalnie fajni ludzie więc problemów chyba nie będzie.
Pamiętaj istnieje duże prawdopodobieństwo że wzrośnie moc, ale równie duże jest prawdopodobieństwo że moment może zmaleć, a maksymalna moc występować będzie wyżej. Tak być może ale wcale nie znaczy że będzie, dlatego dogadajcie się jakoś, niewiem może jak będzie niewypał, to części które można odzyskać zabierają sobie a Ty płacisz za robotę i reszte jeśli pomimo poprawy to nie będzie to. Ale hamownia konieczna będzie.
Jeśli nic się nie pogorszy a poprawi, to za ładny dźwięk, wygląd i poprawę dałbym te 760 zł
  
 
Cytat:
Tak być może ale wcale nie znaczy że będzie, dlatego dogadajcie się jakoś, niewiem może jak będzie niewypał, to części które można odzyskać zabierają sobie a Ty płacisz za robotę i reszte jeśli pomimo poprawy to nie będzie to



Crit oni potrzebują mój samochód aby tą rurę power zaprojektować.Oni hamowni niemają i musiałbym jechać gdzie indziej i chyba już wtedy zbankrutuje.Musze do nich zaemailować z tym pomysłem,aby za robotę tylko policzyli jak będzie niewypał.


Cytat:
A co znaczy dużo lepsze od wkładki i będzie efekt pozytywny



Ja to zrozumiałem tak,że będzie więcej powera
  
 
Hamownia w G4 we wroc 150 PLN, niedługo sie wybiore by zobaczyc ile tak naprawde ma ta GTI
  
 
Carina GTI to może jakbyśmy pojechali tam w trójkę,albo w czwórkę(może misiek by się wybrał) jeszcze z kimś innym to po stówce nam zrobią pomiar,tylko muszę skądś wykombinować czysty filltr powietrza.Zadzwoń tam i dowiedz się czy może być jakaś zniżka dla kilku klubowiczów,jak nie,to jakoś to przeżyje.
  
 
Już mam zamiawiać wkładkę,a tu zawsze coś podkusi,że nie,bo może warto się pobawić w piękny dolot i buczenie z pod maski.Ale skoro wkładka może nieznacznie podnieść moc w prawie całym zakresie i moment również,to stożek już tak na 100% tego w silniku wolnossącym niezagwarantuje.Jeżeli bym założył wkładkę to odpada ryzyko obniżenia mocy i newtonków(poco moment wyżej,lepiej jak jest niżej),czy jest to możliwe przy seryjnym dolocie,aby wkładka dobrej firmy mogła obniżyć moc itd.Wtedy by odpadł czynnik ryzyka spadku osiągów mojego cudownego toczydełka.Jeden kolega tu z forum,albo nie mówił coś o tym,że ECU momentalnie skoryguje ilość paliwa do powietrza,czy może odwrotnie i niema bata,ale różnicy niebędzie,co wy na to?
  
 
bardzo duzo pownines max 500zł zaplcic za wszytko
  
 
Cytat:
2004-01-06 22:34:53, faworyt pisze:
czy jest to możliwe przy seryjnym dolocie,aby wkładka dobrej firmy mogła obniżyć moc itd.



Według tego co wiem to nie.


Cytat:
Jeden kolega tu z forum,albo nie mówił coś o tym,że ECU momentalnie skoryguje ilość paliwa do powietrza,czy może odwrotnie i niema bata,ale różnicy niebędzie,co wy na to?



A to jest prawdopodobne. Moc ci nie zmaleje (i nie wzrosnie) ale zwiekszy się spalanie.

Choc bardziej prawdopodobne wydaje mi sie to, że nic sie nie zmieni a bedziesz miał poprostu lepszej jakosci filtr. Tylko po co Ci to
  
 
Cytat:
2004-01-06 22:34:53, faworyt pisze:
Już mam zamiawiać wkładkę,a tu zawsze coś podkusi,że nie,bo może warto się pobawić w piękny dolot i buczenie z pod maski.


Diabeł nie spi ino kusi

Cytat:
Ale skoro wkładka może nieznacznie podnieść moc w prawie całym zakresie i moment również,to stożek już tak na 100% tego w silniku wolnossącym niezagwarantuje.Jeżeli bym założył wkładkę to odpada ryzyko obniżenia mocy i newtonków(poco moment wyżej,lepiej jak jest niżej),czy jest to możliwe przy seryjnym dolocie,aby wkładka dobrej firmy mogła obniżyć moc itd.


Z tego co wiem to nie.

Cytat:
Wtedy by odpadł czynnik ryzyka spadku osiągów mojego cudownego toczydełka.Jeden kolega tu z forum,albo nie mówił coś o tym,że ECU momentalnie skoryguje ilość paliwa do powietrza,czy może odwrotnie i niema bata,ale różnicy niebędzie,co wy na to?



Róznica bedzie chodz z pewnością nie wielka, na poziomie kilku procent. Jeżeli masz zmodyfikowany układ wylotowy to bedzie wieksz. Zresztą modyfikacje w tych dwuch układach powinny iść razem. Odprężenie niewielkie układu wylotowego + dodstarczenie odpowiedniej ilości powietrza.
Komputer napewno zmodyfikuje ilość paliwa w zależności do ilości powietrza. Jednym słowem jezeli dostanie wiecej powietrza użyje wiekszej ilości paliwa. Ale nie oznacza to wiekszego spalania, bo uzyskana w tym układzie moc bedzie wieksza. Poza tym mniejsza strata energi przy suwie zssania.
  
 
No właśnie.Za wkładkę chcą 250 zeta i jest to akceptowalne na polskie warunki i przynajmniej mam gwarancje niezbużenia przebiegu momentu obrotowego,a z tym dolotem to jest raczej prototyp w tym aucie

.
Cytat:
bardzo duzo pownines max 500zł zaplcic za wszytko


...i na to bym poszedł.Ten projekt myślałem,że będzie kosztował mnie max. 550zł i resztę kasy przeznacze na zhamowanie toczydełka,czyli 150zł i razem jest te 700zł.Autko naprawde nadzwyczajnie przyśpiesza jak na swoją moc i trudno tu coś polepszyć,a pogorszyć łatwo.
  
 
Cytat:
Carina GTI to może jakbyśmy pojechali tam w trójkę,albo w czwórkę(może misiek by się wybrał) jeszcze z kimś innym to po stówce nam zrobią pomiar,tylko muszę skądś wykombinować czysty filltr powietrza.Zadzwoń tam i dowiedz się czy może być jakaś zniżka dla kilku klubowiczów,jak nie,to jakoś to przeżyje.


okazało sie ze pracuje tam moj znajomy- miłośnik harleyowców(wpada tam odm czasu do czasu jak sa poważniejsze zadania i tez bede mial do niego pare spraw hehe )
drynde juterko i siem zapytam ale mysle ze nie byloby problemu
Dam znać tu
  
 
dzwonilem i najwczesniej za tydzien w G4, jakas furke ambitnie przygotowywac beda od poniedzialku co do ceny to powiedzial ze nie powinno byc problemu pozdr
  
 
CarinaGTI załatw dyno day, ja się piszę na hamowanie, tylko po środzie to może i wwtcka będzie, bo od środy będzie po przeglądzie i na nowym oleju jeśli wyjdziemy po 100 zł to ja wchodzę
  
 
Poczekajcie na mnie,musze w poniedziałek wkładke sportową zamówić.Jak ją będe miał to jade na rolki jak najszybciej.Niewiem ile czasu będe musiał czekać na nią,ale jak możecie to poczekajcie ze mną.Ja też jak wyjdzie po stówce to wchodze.
  
 
Z tego co wiem to dopiero od poniedziałku (19.01) beda wolniejsi, mam dryndac ponownie w piatek i wtedy siem dowiem co i9 jak, a wwtcka niech jezdzi jak na razie jak najmniej hehe, mysle ze w 19-20 powinno dac rade ale jeszcze siem zobaczy pozdr