Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2004-01-12 21:36:22 no wiec jest taka sprawa: jak bylo zimno ok.0 stopni i dosyc wilgotno to palil mi na 3 gary.(jak zimny silnik,trwa to chwile ok 3-5 min), zrobilo sie -16 i wiadomo malo wilgotno jest wtedy to palil dluzej ale od razu na 4 gary. dzis znowu bylo ok 0 i bardzo wilgotno i znowu pali na 3 gary. co moze byc przyczyna??? swiece i kable WN wymienialem z 3 miesiace temu. czy cewka moze miec cos z tym wspolnego??? czy raczej rozdzielacz??? no w sumie gdyby cewka to by wogole nie bylo iskry, dobrze mysle??? poradzcie cos
dziekowa pozdro |
![]() Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2004-01-12 21:53:29 Ja bym sprawdził rozdzielacz, tak jak zresztą piszesz, może ... ale ponadto kable WN też, moje kable wygladaly jak nowki a tez palil na 3 gary. Co sie okazalo jeden z kabli był nadwyrężony od wyciągania i ten "drut" wewnatrz kabla nie dotykał świecy i np jak sie nim ruczyło albo wpadło sie w wiekszą dziure to chodził na 4 a za chwile znów na 3. ![]() ![]() |
![]() misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2004-01-12 22:03:16 tez bym stawial na kable.. sprobuj wyczyscic je benzyna ekstrakcyjna moze pomoze ![]() |
![]() Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2004-01-12 23:17:19 Mysle ze nie musze wiecej pisać, najpierw rozdzielacz pozniej kable, ew świeca,to wszystko ![]() |
![]() goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2004-01-13 00:00:44 hehe dzieki chlopaki. a teraz jak sprawdzic rozdzielacz??? wiecie jestem zielony w sumie ![]() aha i dodam jeszcze ze znowu pokazalo sie dlawienie go nawet jak jest cieply silnik, tzn tylko przy dodawaniu gazu na niskich obrotach, no wiece takie zawahanie. czy to moze byc przez cewke??? gaznik byl czyszczony jakies 3 miechy temu, i w sumie przestalo, ale znowu jest podobnie. mogl sie znowu zapchac gaznik??? to moze jakis felerny okaz gaznika mi sie trafil?? ![]() pozdrowki [ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2004-01-13 00:05:30 ] |
![]() PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-01-13 01:06:06 sprawdz czy kopulka niema przebicia .
a czy jak dotykasz uklad to kopie? zobacz czy w kopulce nie ma scierzek po "piorunach" moze byc kondesator. |
![]() Dunix Fiat 125p Lublin | 2004-01-13 01:46:25 Nie zaszkodzi też regulacja zaworków... Wbrew pozorom luzy maja bardzo duży wpływ na łatwość odpalania...Pozdrawiam |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-13 12:05:54 Skoro na wilgotnym pali na 3 gary a na "suchym" na 4 to stawiałbym na przewody WN. Przebicie mają gdzieś prawdopodobnie ![]() |
![]() R-SPORT CINQUECENTO Radlin | 2004-01-15 21:04:48 Jak moja żona kupiła sobie matiza też wydawało mi się ze pali na trzy gary. Podnoszę maske, a tam... trzy gary |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-01-15 21:32:42
w takim razie palil na 2, innej mozliwosci nie ma ![]() |