Na wysokich obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ten problem może był już poruszany ale ja spotykam się z nim po raz pierwszy. Espero 1.8 posiadam około 2 miechów ... od jakiegoś czasu silnik wchodzi na około 1500 obrotów. Objaw ten występuje zarówno na bnzynie jak i na gazie. Chwilowo sobie z tym radze, wstarczy zgasić silnik i uruchomić ponownie, ale problem powraca.
  
 
a jaki masz przebieg ?????
  
 
Ooo ja tez tak mam, baaardzo sporadyczne, na razie przez 2 lata moze ze 3 razy. Caly czas jest wlasnie na 1500-2000obr i sa to dla niego wolne obroty, chociaz schodzi do nich powolutku. Gasze silnik, odpalam i wszystko jest ok na nastepne pare miechow, kiedy zdaze o tym zapomniec
  
 
Licznik wskazuje 98 000 o ile poprzedni właściciel nie cofnął
  
 
Ja mam Esperaka od niecałego m-ca i też miałem to zjawisko tak ze 2 -3 razy. U mnie jednak nie było konieczne wyłączanie silnika. Przejechałem kawałek i później obroty poleciały mu normalnie w dół pod 1000. Podobnie jak w/w nie ma znaczenia czy to gaz, czy benzyna, z tym, że chyba częściej na benzynie.

PS
Skoro już został poruszony temat obrotów...
Jest u mnie coś takiego...
Gdy go rano odpale (beznyzna) i za chwilkę (jakieś 2 -3 min, może być nawet więcej) przerzucę na LPG i jadę np. do miasta, to przez pół drogi chce spalić gumy na 2 biegu Ale gdy się przygrzeje, gdy np. dużo jeżdzę po mieście i jest ciepły >, to na 1dynce nie ma jazdy, obrotomierz kręci mi się z prędkością sekundnika na starym zegarku, na 2jce jest to samo i dopiero od 2ch tysięcy dostaje w miarę dobrego ciągu. Trochę ostatnio podkręciłem go na gazie, bo się okazało, że był praktycznie totalnie skręcony. Jak zawsze - na zimnym jest O NIEBO LEPIEJ, ale na ciepłym gorzej.
CHCE ZAZNACZYC, ZE GDY SIE TAK DZIEJE, A PRZERZUCE GO NA BENZYNE, TO JEDZIE SUPER ! Czy to może być wina kiepskiej mieszanki ? Gdy np. jest zimny, to ma cos co jest odpowiednikiem "ssania" w starych autkach, prawda ? Jesli jedzie np. na otwartych wszystkich przepustnicach (jesli sie myle, to prosze mnie porawiac - jestem informatykiem, a nie mechanikiem ) to wtedy ma kopa, ale jak sie przygrzeje i komp je przymknie to ta mieszanka gazu jest za slaba.
Czy to moze byc przyczyna ?
Z gore serdeczne dzieki za info!

  
 
Zawieszanie się niskich obrotów upatrywał bym w zacinającym się silniczku krokowym - w pierwszej kolejności proponuje wyczyścić lub w beznadziejnych wypadkach wymienić.
  
 
moze byc tez bardzo prosty problem jak...zacinajaca sie linka gazu, ostatnio takie cos mial moj kolega w Audi takim jak Adminka
  
 
Witam panów
Częstą przyczyna tego rodzaju objawów jest przycinanie sie potencjometra przepusnicy
zacina sie przez wilgoc lub przysniedziale styki potecjometru
najlepszym lekarstwem jest pogrzebianie przy zlaczce i powinno pomóc na jakis czas