Mój poldek i parę problemów

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam na początek .

Jakiś miesiąc temu nabyłem poloneza z roverem z 94 roku i jak to używane autko nie było cudów żeby cos nie wyskoczyło...

1 sprawa to ze leje się z nagrzewnicy na dywanik pasażera, już mi raz typ po "znajomości" wymienił na używana (niby po kosztach) ale znów to samo...

2 sprawa , mam cos pokombinowane z wentylatorem na chłodnicy a mianowicie wentylator mam włączany guzikiem (?!?) to normalne??

3 sprawa, nie dziala ogrzewanie tylnej szyby, prąd dochodzi i nie widac zadnych przerw ...

Przyznaje ze narazie jestem zielony w tych sprawach wiec proszę o jakieś sugestie od czego się zabrać w tym autku żeby nie zepsuć...

Ewentualnie gdzie są jakieś punkty w krakowie gdzie tanio i solidnie pomogą??

Pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-01-18 03:05:20 ]

Ghmmm....
Cytat:
Jakiś miesiąc temu nabyłem poloneza z roverem z 94 roku i jak to używane autko nie było cudów żeby cos nie wyskoczyło...

- jak kupiłem swojego to przez prawie pierwszy rok nic się nie popsuło, więc cuda się jednak zdarzają .( tylko łożysko w jednym kole trochę gwizdało to wymieniłem)
Ad1) nie mam pojęcia co się leje, gdzie się leje, z nagrzewnicą poprostu jeszcze nie walczyłem nigdy

Ad2) To nie normalne ale takie zastosowanie jest praktykowane..kwestia tylko czy - sam wentylator się nie włącza?tylko guzikiem? Czy też może - włącza się i tak, i tak? może ktoś sobie takie cudo zamontował na stanie w korkach?

Ad3)u mnie też prąd dochodzi a grzeją tylko 4 paski, tam gdzie są przerwy posmarowałem takim specyfikiem przewodzącym prąd i nic... szukam markera przewodzącego prąd- to tak na marginesie

no ja z siebie mogę tyle wylać pomocnych wskazówek, może koledzy coś więcej ...pomogą.

wiec tak

co do nagrzewnicy to prztłaczam sie do sł ów przedmówcy

wentylator także chociaż w/w parent ma kol. Mokry dla mnie to dziwny pomysł al to nie mój samochód a co do korków to nigdy nie miałem problemów nawet w lecie