| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ali_ 126p Poznan | 2004-01-07 23:22:33 pchi... |
speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-01-07 23:30:48 jak zabierak już poleci to zawsze tak wygląda |
Lava1 Felicia Combi / Mond ... Wrocław [Kiełczów] | 2004-01-08 07:46:02 Człowieku ja takich zabieraków w ciągu miesiąca załatwiłem chyba z 5 i to przy normalnej jeździe po mieście - inna sprawa że miałem krzywy półwałek i to dlatego tak się działo (zresztą chyba do dziś mam całą kolekcję w garażu |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-09 17:11:59 To co w tamim razie pwoeicie na trwale polaczenie zabierakow z polosiami poprzez ich zespawanie? Beda trwalsze? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-09 17:14:37 Sam zabierak sprzedajesz?? Gdybyś sprzedawał komplety tuningowe zabierak + półoś to bym brał i sie nie zastanawiał!! W końcu z auta, o którym za lat kilkadziesiąt opowiadać będę wnukom. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-01-09 17:58:59 ja myslalem...ale moj mechanik stwierdzil...ze to raczej powinno pozostac rozlaczone...gdyz to tam pracuje...powiedzial tez ze spotkal sie kiedys z przedluzanymi(ktos niedawno pokazal takie na forum)...moze mi pospawac...ale osobiscie odradza...wiec na razie tez pasuje...
|
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-01-09 18:52:18 Ej z tymi ofertami to do "Kupie/sprzedam/zamienię" Jak sie targujemy to pokarze zdjecie kółka rozrzadu. Prawie bez zębów na ćwierc-wycinka tego koła. Prawdopodobnie wada materialu. Po przebiegu koło 10 tysiecy. |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-01-09 20:20:29 z takim silnikiem sie dziwisz |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-01-09 22:38:50
Na końcu był "smile" więc ja tez żartowałem |
ali_ 126p Poznan | 2004-01-09 23:33:38 jak to jak pracuje zabierak z polosia ? gdzie masz os obrotu wahacza a gdzie masz os obrotu polosi (patrzac "wzdluz auta")...
jesli sobie to rozrysujesz to zobaczysz, ze ugiecie zawieszenia powoduje zmiane odleglosci konca polosi od konca wahacza i wlasnie dlatego jest zabierak i polos... zreszta to powinno byc oczywiste bo to geometria elementarna ps. to jakas moda , ze sie wszystko ostatnio spawa klamki, zamki, kierunki, zabieraki ? :| |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-01-09 23:53:25 to moze rzeczywiscie sposobem bedzie przedluzenie zabieraka...tak jak to ktos pokazal w innym poscie... |
ali_ 126p Poznan | 2004-01-10 00:16:45 moi kumple ostro startowali w KJSach - glownie asfaltowych oni sie w ogole nie szczypali z autem caly czas strzaly ze sprzegla itp, ja tez sie ostro obslugiwalem... zabierak wymienialem ja po tym jak dostalem kaszla w moje rece, oni po 2-3 sztuki... w ciagu trzech lat jezdzenia... wiec nie wiem czy jest sens |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-10 01:09:26
Zapomniales o jednym - luzie w kole koronowym, w ktorym pracuja kamienie polosi. Nie tylko w wyniku ugiecia zawieszenia, ale rowniez zmiany odleglosci - dla ulatwienia przyjmijmy przegubu - w stosunku do dyfra. Z tego wynikaloby ze luz pomiedzy polosia i zabierakiem mozna pominac (po co jest sprezynka pomiedzy polosiami?) |
ali_ 126p Poznan | 2004-01-10 16:51:44 skoro tak twierdzisz to je zaspawaj |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-10 17:47:10 A cos bardziej konkretnego? Moze sa jakies przeciw, o ktorych wiesz?
Pociagne temat dalej i powiem co jest grane, jednak chcialbym poznac argumenty za i przeciw takiemu zabiegowi dlatego zalezy mi na ich poznaniu. |
ali_ 126p Poznan | 2004-01-10 21:59:50 tam na koncu polosi sa sprezynki ktore jakby nie patrzec maja "wpychac" polosie do skrzyni... kumpel jezdzil bez tych sprezynek i jakis gnoj mial ze skrzynia, teraz nie pamietam czemu, skrzyni od kaszla nie znam na pamiec (niestety spawanie kielicha do polosie wydaje mi sie to tak samo sensowne jak wzmacnianie wahaczy... jak sie cos stanie to wahacza wymieniac nie musisz... ale spawac bude i odnawiac jego mocowania na 100% jak chcesz to zrob z checia sie dowiem jak to sie bedzie zachowywac, ale nie wroze temu swietlanej przyszlosci, jakos widzac jak byly uzytkowane kaszla to naprawde ciezko zniszczysz kielich no chyba, ze ktos na 175/50 chce krecic baczki z miejsca to wtedy fakt... se niech pospawa, wszystko lacznie z dyfrem i amorami. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-10 22:37:16 A mi sie wydaje ze sprezynka jest po to, zeby polos nie wysuwala sie w kierunku przegubu (zeby zabierak wspolpracowal z polosia na jak najdluzszym odcinku wieloklinu) i jednoczescie zeby zapinka siedziala w zabieraku (bo siedzi). Brak sprezynki powodowac moze wysuwanie sie wlasnie polosi w kierunku przegubu i skrocenie odcinka wspolpracujacego, co szybki prowadzi do uzyskania efektu pokjazanego przeze mnie na zdjeciach.
A IMO wieloklin jest po to, zby mozna bylo zsunac zabierak w celu wyjecia skrzyni (wychodza polosie). Poza tym - jakby nie patrzec - z technologicznego punktu widzenia produkcja jest o wiele latwiejsza. A co do pospawania dyfra to - hmmm... - musze nad tym pomyslec |