| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tazo Bydgoszcz | 2004-01-21 18:20:12 Mam glowice z zaworami od cc 700.Nie moge uporac sie z ustawieniem silnika smierdzi paliwem nie ma mocy splanowana 2mm oczywiscie maluchowska za rady z gory dzieki |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-01-21 18:25:07 tez mam zawory cc700, glowica swiatka, zrobiona jest ~3mm, szerokie kanaly itd, na walku 385, auto zapieprza, ale na wyzszych obrotach gaznik gubi paliwo |
tazo Bydgoszcz | 2004-01-21 18:30:05 otoz to na wyzszych obrotach gaznik cisnienie wytrzymuje gorzej z tym powrotem rozwiazales to jakos |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-01-21 19:26:51 kuner ma racje, glowica nie ma raczej nic do rzeczy. sprawdz sobie wszystkie podkladki w gazniku. paliwo czesto cieknie tez z pod dzwigni ssania. zrob sobie uszczelke z silikonu. |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-01-21 23:58:01
mi sie nie rozpuscilo... |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2004-01-22 00:07:31 Dejta"mi sie nie rozpuscilo..."-jeszcze nie Kiedys robiłem Uno,którego własciciel wpadł na cudowny pomysł-uszczelnienia baku silikonem.Cały dzień roboty! |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-22 12:54:24 Paliwko czuć onieważ na wyższych obrotach pompka daje sporą dydajność a paliwko nie nadąrza przechodzić przez krućce gaźnika. Sika z reguły na krućcu wejściowym do gaźnika. Najlepsza metoda to dwie opaski na wężyku a wężyk gumowy a nie igielitowy. Też tak miałem i się z tym częściowo uporałem P.S. Ma ktoś z Was może załatwić taką głowiczkę ale nie mocno planowaną!! Góra 2mm!! Tanio!! [ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2004-01-22 12:56:01 ] |