[k][p]mocniejsze przeguby 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupie używane przeguby w rozsądnej cenie takie -> http://www.polosie.pl/www/div.126p.html

[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-06-24 22:35:53 ]
[ powód edycji: jak nowy to proszę przeczytaj regulamin. ]
  
 
pierwsze cie widze na forum ale cos mi sie zdaje z dlugo bez bana niezabawisz.
  
 
czy jest na sali moderator??
  
 
Ja też takie chce
  
 
co sie czepiacie chlopaka ?? przynajmniej wie co chce i konkretne pytania zadaje a ze jest ich duzo to insza inszosc

moze mu doradzic aby pozmianial tytuly - zwracal uwage gdzie co pisze
no i zeby uzyl szukajki
  
 
kandydat na bana jak nic
a tłumaczyłem Ci, ze w zyciu nie ma nic za darmo...
dobrze, że CIę szybko zablokowałem
  
 
Cytat:
2008-06-24 21:01:16, cb_marcin pisze:
kupie używane przeguby w rozsądnej cenie takie -> http://www.polosie.pl/www/div.126p.html [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-06-24 22:35:53 ] [ powód edycji: jak nowy to proszę przeczytaj regulamin. ]


Mam taki komplet zdjety z mojego malucha. Przejechalem a nich moze ze 4 miesiace, ale rewelacja. Oddam za 160zl plus wysylka.


[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2008-06-25 07:32:06 ]
  
 
Ciekawe rozwiązanie. Ostatnio instalowałem jednemu z 3miejskich kaszlakowców;] Rozwiązanie interesujące aczkolwiek niedopracowane moim zdaniem....


Nurtuje mnie blokowanie krzyżaka na półosi od strony wewnętrznej.....
  
 
robiąc big OT (mam nadzieje, że mod łaskawy )
słyszałem o zamocowaniu dwóch przegubów zamiast zabieraka + przegubu - miał ktos takie rozwiązania, z czym to się je i jak się sprawuje ?
  
 
Cytat:
2008-06-25 08:27:26, simon_pg pisze:
Ciekawe rozwiązanie. Ostatnio instalowałem jednemu z 3miejskich kaszlakowców;] Rozwiązanie interesujące aczkolwiek niedopracowane moim zdaniem.... Nurtuje mnie blokowanie krzyżaka na półosi od strony wewnętrznej.....



Jakie blokowanie?

PS. Kiedyś o tym myślałem ale po próbie korespondencji z działem technicznym wytwórni uznałem że im dalej będę się od tego trzymał tym lepiej dla mnie.
  
 
Cytat:
2008-06-25 09:15:21, Krzemowy pisze:
Jakie blokowanie? PS. Kiedyś o tym myślałem ale po próbie korespondencji z działem technicznym wytwórni uznałem że im dalej będę się od tego trzymał tym lepiej dla mnie.



możesz rozwinąc temat ? bo sam chciałem to zakupić, wszscy polecają jakie to cudne...

ps. Krzemowy wiesz już cos może n/t mojego bosmala?
  
 
ja jestem z nich zadowolony. Jedyne co nie jest do konca dopracowane to to, że średnio rozwiazali "blokowanie" krzyżaka przed wypadnięciem z wieloklinu półosi w strone skrzyni. Jest tam tylko rurka z plastiku, która opiera się o gume. Jak narazie slyszalem tylko o 1 przypadku, ze komus to się wysunęło... zawsze można dorobić haltpasy albo zrobić frezik na półosi i dorobić zawleczkę
  
 
Krzemowy - nie wiem na czym polegal twoj kontakt z ichnim dzialem technicznym, ale gdy ja do dnich dzownilem i rozmawialem odnosnie dorobienia polosi na zamowienie, to rozmowa przebiegala bardzo tresciwie i konkretnie (moze trafiles na kogos innego).
Co do samych tripodow po ich zalozeniu ucichly w koncu stuki ktorych nie moglem zlokalizowac. Okazalo sie ze byly to luzy samego przegubu i w samym przegubie mimo, ze guma na zewnatrz wygladala na stan ok. Przez caly okres uzytkowania nei bylo z nimi najmniejszego problemu, choc dlugo na nich nie jezdzilem. Nie mniej jednak po ogledzinach uwazam ze sa one dozywotnie i przezyja niejeden samochod zanim same ulegna uszkodzeniu. Do tego jak ktos ma problemy z przegubami z powodu krzywych polosi to zakladajac tripody moze spokojnie zapomniec o tym problemie.
  
 
blokowanie wyglada zle ale sie sprawdza - mi nie wypadlo a duzo je meczylem, na wyrypach, na torze. Zrobilem na nich ze 35-40 kkm u sladu zurzycia nie ma wiec uwazam ze to konstrukcja udana.
  
 
Cytat:
2008-06-25 09:15:21, Krzemowy pisze:
Jakie blokowanie?


ustalenie osiowe "krzyżaka" przy pomocy osłony przegubu i jego opaski
  
 
Ale czy przypadkiem, ze zeby wypadl "krzyzak" jak go nazwales nie musialby albo miazdzyc tulejki, ewentualnie rozerwac oslony gumowej? Bo nie sadze, zeby przesunal cale mocowanie oslony zlapane paska.
IMO pomyslane dobrze, bo najprostsze rozwiazania sa najskuteczniejsze.
  
 
Ja z kolei zastanawiałem się że skoro one są takie mocne to bardziej podatne na ukręcenie lub zmielenie będą półosie i skrzynia. A łatwiej i szybciej zmienić przegub niż skrzynię... Jest w tym ciut racji? czy obojętnie czy będą to seryjne przeguby czy nie to skrzynia tak samo szybko się posypie? (chodzi mi o swapy)
  
 
Cytat:
2008-06-25 08:57:10, tabi666 pisze:
robiąc big OT (mam nadzieje, że mod łaskawy ) słyszałem o zamocowaniu dwóch przegubów zamiast zabieraka + przegubu - miał ktos takie rozwiązania, z czym to się je i jak się sprawuje ?


ja mam i jest dobrze, po 2 zawodach jest całe, zero luzu i skrzynia żyje, strzelać ze sprzęgła można bez obaw
strona z mojego tematu na forum, fotki tego patentu
  
 
ja używam tych przegubów, ale musiałem dodać patent z frezem i zawleczka na półosi bo parę razy na próbach przy szarpnięciach zdążyło się ze gumowa osłona na tyle się rozciągnęła ze krzyżak wypadł.. i kiszka :/

a teraz to nawet jak wahacz wykrzywię, osłona spadnie jadę dalej i nic sie nie dzieje... a już przejechałem na tym sporo rajdów
  
 
Cytat:
2008-06-24 21:37:18, Pat_kdb pisze:
pierwsze cie widze na forum ale cos mi sie zdaje z dlugo bez bana niezabawisz.

wiecie co mozę i jestem nowy ale co do niektórych to zachowujecie sie jak typowe snoby, człowiek sie tylko pomyli to jak szerzenie aby dobić, chyba każdy mozę sie pomylić nie?? a tak apropo to juhs poszła wiadomosć do moda by przeniósł posty w odpowiedni dział zaraz po wstawieniu wczoraj
a co do przegubów to dzieki żuraw za info , dalszy dil na priv , a jak myslicie czy warte są swojej ceny ?

[ wiadomość edytowana przez: cb_marcin dnia 2008-06-25 15:42:55 ]