Hybryda 1,6 +1,5 czy to działa ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam silnik po remoncie, a właściwie po wymianie jednostki 1,5(w którym padł mi na amen)na 1,6.
I tu pojawia się pytanie:

Ponieważ wymianie uległ tylko blok silnika a reszta osprzętu została z 1,5(tzn:gaźnik,aparat zapłonowy,moduł zapłonowy,cewka,kolektory(dopływu i wydechu)oraz instalacja gazowa także pod tą pojemność).POWSTAŁA HYBRYDA
Co w tym wypadku???
-zauważyłem spadek mocy i prędkości maks
-a co za tym idzie jak mu depnę czy na gazie czy na benzie do pewnego zakresu obrotów idzie nieźle ale później dławi się straszliwie
wiem że do 1,6 są inne elementy które wymieniłem wcześniej(napewno moduł i aparat, gaźnik kupiłem regenerowany już ustawiony na 1,5 i 1,6)
  
 
W gaźniku są inne dysze. Może to być przyczyną dławienia się silnika na wyższych obrotach.
Cewka i moduł są takie same.
W aparacie zapłonowym napewno jest inna charakterystyka odśrodkowego przyspieszacza zapłonu. To też może być przyczyną dławienia się silnika na wysokich obrotach.
Nie ma możliwości kupienia ustawionego gaźnika. Chodzi mi o skład mieszanki. To dopiero ustawia się na pracującym konkretnym silniku.


To tyle co mi w tech chwili przychodzi do zmarzniętej łepetyny.



  
 
powinna wystarczeć dobra regulacja zapłonu , gaźnika i gazu u dobrego fachowca.
  
 
gaźniki różnią sie jednym kalibrowanym otworkiem bodajże oszczędzacza... - ale na tyle niewiele ze nei powinno mieć to wpływu.
Największe óżnice w osprzecie - aparat zapłonowy. Inne charakterystyki obu regulatorów. Najlepiej skombinuje sobie aparat od 1.6. Ew ustaw te co masz na 5-7 stopni.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."