Gniazdo kluczyka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!!!

W weekend będę zmieniać siłownik w drzwiach od kierowcy, więc przy okazji będę mógł poprawić klameczkę.

I tu mam takie pytanie: czy ktoś z Was może zmieniał gniazdko? Nie chodzi mi o klamkę (plastki jest OK) ani o zamek (bo działa prawidłowo) ale właśnie o to gdzie się wkłada klucz.

Od strony kierowcy była kiedyś próba włamania i teraz te gniazdo jest uszkodzone. W ogóle brak jest tego plastiku, który chroni przed dostaniem się wody. Czy wiecie może co z tym fantem zrobić? Jak wymienić to srebrne kółeczko? Czy jest to samodzielny element części zamiennych czy występuje razem z zamkiem?

Pozdrawiam,
Wrolo
  
 
obawiam sie ze wystepuje jako cala wkladka zamka
jak rozbierzesz klamke to musidz sie wybrac do jakiegos goscia co dorabia zamki naprawie stacyjki to moze cos ci dobierze

jaki silownik kupiles i za ile?
  
 
Cezariusz!

Właśnie się szykuję do tej weekendowej akcji a chcę kupić taki siłownik, żeby zamek działał z kluczyka i z pilota. Jak kupiłem auto, to poprzedni (pierwszy) właściciel przekazał mi 2 klucze (oryginalne) i 2 piloty (w tym jeden prawie nowy a drugi z kolei prawie całkowicie wytarty).

Czy orientujesz się może czy te piloty to były seryjnie wszędzie takie same: czarny kolor, trzy przyciski, antenka i napis "silicon" a na odwrocie "made in Singapore".

Pozdrawiam,
Wrolo
  
 
W Espero nie było alarmów seryjnych - każdy salon montował to co miał, ew. nabywca montował alarm we własnym zakresie (tak było u mnie - co wynika z rachunków).
  
 
silicon nawet niezly alarm
Cytat:
"made in Singapore".


jak rozbierzesz swoj komputer to polowa gratow bedzie miala taki napis

jeszce raz powtarzam dzialnie centralneg z pilota nie zalezy od silownika w centralnym ale od tego czy alarm byl podpiety do centralnegi i posiadal funkcje zamykania drzwi
jak dzialalo wczesnie to bedzie dzialac po wymianie silownika
  
 
Panowie - dzięki wielkie za sugestie i porady!

Faktycznie poczekam aż Cezariusz upora się z wymianą, choć teraz jestem już przekonany, że nie warto szukać usterki w przekaźniku (module sterującym). Chyba zdecyduję się na ofertę firmy IMR z Wrocławia: zamek na czworo drzwi w tym dwa mastery w cenie PLN 55,00. Ale jak odbiorę samodzielnie, to pewnie nie doliczą kosztów przesyłki, więc nie jest najgorzej.

Przeraża mnie jednak ta tapicerka, bo znając moje szczęście przez jakiś czas pewnie będę jeździć z "gołymi" drzwiami - od wewątrz tym bardziej, że wg Jaco z zaczepów to pewnie same wióry zostaną...

Pozdrawiam i życzę Cezariuszowi skutecznej naprawy!
Wrolo
  
 
Wrolo, napisz proszę, czy udało ci się wymienić / dorobić to gniazdko i za ile. Ja mam też pogniecione - tak, że kluczyka nie da rady włożyć (próba włamania od strony pasażera). Piszesz też, że: "W ogóle brak jest tego plastiku, który chroni przed dostaniem się wody" - ja ani w tym 'srebrnym kółeczku' od strony pasażera nie mam, ani w dobrym od strony kierowcy... Czy ktoś też tak ma, czy przy lewej wkładce też było coś majstrowane i dlatego nie ma tego plastiku, który chroni przed dostaniem się wody? (na początku też myślałem, że powinien być - nawet w Maluchu był , potem dałem sobie spokój - uznałem, że pewnie nie było, skoro nie ma w żadnych drzwiach, ale teraz wątpliwości mi wróciły...

Dzięki z góry za odpowiedzi
  
 
Zitam! - na pewno plastik powinien być we wkładkach. U mnie właśnie drzwi pasażera mają oryginalny zamek i tam tak jest. Co do naprawy, to pewnie trochę poczekam. O ile dni są coraz dłuższe, to jednak ta temperatura nie skłania do majsterkowania. W tym czasie rozejżę się za jakimś ślusarzem.
Pozdr.,
Wrolo
  
 
Cytat:
2004-01-25 21:36:29, wrolo pisze:
Zitam! - na pewno plastik powinien być we wkładkach. U mnie właśnie drzwi pasażera mają oryginalny zamek i tam tak jest.



Ups... No to chyba rozejrzę się (też, jak się ociepli ) za nowymi wkładkami (tylko najgorsze jest to, że trzeba będzie boczki z obu drzwi ściągać... - zostawiam sobie na wakacje - teraz sesja ).

PS Ktoś kupował może komplet wkładek do zamków (3 szt.) - za ile?