Senio i problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heh, byl spokuj i znowu cos sie spier.....

Bylem u mechaniorow i powiedzlei ze to albo przeplywomierz albo sonda, opisze wam problem i poslucham co wy na to.

Zaczelo sie od peknietego weza paliwa, nie trudno sie domyslic ze moj senio wypompowal cale paliwo i pompa sie zatarla (auto na gaz). Zmienilem pompe i znalazlem dziure w wezu (chyba). Efekt - jak jest zimny to chodzi pieknie ale tylko sie zagrzeje troszeczke i dupa, nawet nie odpali. Myslalem ze pompa slaba czy cos ale nawet jak jest cieply pociagne go do 5k na gazie i przelacze na benzyne i benzynki starcza nawet trzymajac go przez chwile na 6.5k wiec pompa nie jest slaba. ale jak tylko zejede ponize 4k to juz go nie wkrece na obroty - dusi sie - nie wiem czy zalewa czy wrecz brakuje bezynki, na 100% mieszanka nie jest taka jak powinna. Nie pasi mi sie wymieniac przeplywomierza w ciemno bo to troche kosztuje, moze ktos ma 3.0 12V i porzyczy mi przeplywomierz na 5 minut

Pozdrawiam
  
 
Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę.
Raczej przepływomierz nie jest przyczyną.
Satwiam na czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub na dolot powietrza.
Przyjrzyj się uważnie tej stronie przy której była naprawa, czasami się tak zdarza, że ktoś coś grzebi, coś mu się omsknie i coś rozłączy.
Dodatkowo możesz zczytać błędy z kompa, nie wiem na ile to pomoże, masz gaz co może troche owe wyniki wypaczać lub nawet uniemożliwić ukazanie się błędu.
  
 
ptwierdzam diagnozę Piotra, a błąd czujnika temp powinien byc do odczytania, mimo wcześniejszych błedów wygenerowanych przez instalację gaz.
zacznij od zczytania błedów