MotoNews.pl
5 Nie wiem co sie dzieje. (5253/0) - NT
  

Nie wiem co sie dzieje.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
j.w
Od jakiegos tygodnia nie da sie jezdzic moim espero. Mialem problem z podjazdrm pod stroma gurke poczatkowo jechalem na 4 biegu i zaczol mi przygasac redukowalem biegi az doszedlem do pierwszego po czym zgasl.
Dzieje sie cos takiego jakby odcieci zaplony przesunelo sie na 3 tys obrotów nie da sie go dalej krecic, gdy do prubuje robic to zaczyna przygasac tak jakby nie mial bezyny.
Przed tym moja max predkosc na 2 biegu to 95 km/h a teraz 30 !!!
W piatek jade do mechanika na wymiane paska rozrzadu i napinacza - zobaczymy moze on bedzie znal na to rade.

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Cytat:
2002-11-20 21:30:44, elita pisze:
j.w
Od jakiegos tygodnia nie da sie jezdzic moim espero. Mialem problem z podjazdrm pod stroma gurke poczatkowo jechalem na 4 biegu i zaczol mi przygasac redukowalem biegi az doszedlem do pierwszego po czym zgasl.
Dzieje sie cos takiego jakby odcieci zaplony przesunelo sie na 3 tys obrotów nie da sie go dalej krecic, gdy do prubuje robic to zaczyna przygasac tak jakby nie mial bezyny.
Przed tym moja max predkosc na 2 biegu to 95 km/h a teraz 30 !!!
W piatek jade do mechanika na wymiane paska rozrzadu i napinacza - zobaczymy moze on bedzie znal na to rade.

Pozdrawiam
Wiktor


95 km/h ???
  
 
95 km/h ??? - mialem nadzieje ze ktos powie co mojemu espero dolega ale .... Zoltar jak masz espero 1.8 - nie tuningowane to idz sie przejechac i na drugim biegu przetrzymaj go tak do odciecia zaplony i wlasnie wtedy wskazówka predkosciomierza (taka pomaranczowa) powinna sie pojawic na pozycji miedzy 90 a 100 km/h. Mam nadzieje ze wszystko wyjasnilem jasno.

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Wymień filtr paliwa?
 
 
możliwe że padł katalizator - i zapchał wydech....


....lub włączył się jakiś ukryty fabryczny ekonometr....

[ wiadomość edytowana przez: Tomek-Mydlowski dnia 2002-11-21 01:15:03 ]
  
 
Cytat:
możliwe że padł katalizator - i zapchał wydech....



Oj tak. [rozmarzenie] Ja tak miałem [/rozmarzenie]. Tylko mnie nie wchodził na więcej niż 1500-2000obr. Kosztowało mnie to coś ponad 300 zł, ale wtedy możesz sobie strumienicę wstawić
  
 
I co wiadomo co było przyczyną niedomagań??
  
 
Tak przewody wysokiego napiecia. I wlasnie jutro jade je zamówic narazie mam zainzolowane i juz jezdzi w miare normalnie. Mam tylko jeden problem a mianowicie z wyborem odpowiednich przewodów w role wcchodza orginalne za 69 zl, NGK za 190 zl lub zapomnialem nazwy na B.... od beemek - a dokladniej klupilem orginalne i sa inne od tych co mialem zalozone wczesniej sa krutsz i ciensze dlatego jade jutro je wymienic.

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Cytat:
2002-11-22 22:00:44, elita pisze:
Tak przewody wysokiego napiecia. I wlasnie jutro jade je zamówic narazie mam zainzolowane i juz jezdzi w miare normalnie. Mam tylko jeden problem a mianowicie z wyborem odpowiednich przewodów w role wcchodza orginalne za 69 zl, NGK za 190 zl lub zapomnialem nazwy na B.... od beemek - a dokladniej klupilem orginalne i sa inne od tych co mialem zalozone wczesniej sa krutsz i ciensze dlatego jade jutro je wymienic.

Pozdrawiam
Wiktor


Polecane są Packardy za około 100 zł
  
 
Ja kupilem packardy za 61 PLN ale bez blach, ktroe sobie przelozylem ze starych kabli )))
Jaka silnik ma teraz kulture pracy na niskich obrotach...
To trzeba uslyszec


Pozdr
Jadzwin
  
 
Najlepsze wg opinii sławnego Vel Sławka są angielskie przewody Carol - podwójnie silikonowane ... mam je u siebie i są naprawde - jeździ też na nich MaciekGT oraz prawie każdy esperak który zmieniał przewody u Sławka......

POLECAM....a ceny nie znam ....moje były przezentem urodzinowy
  
 
Dzieki za odpowiedzi ale zamówilem juz Beru bede je mial na poniedzialem to cos o nich napisze.

Packardy mam teraz i szukalem ich w Kielcach ale nigdzie ich nie znalazlem.

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Beru to dobra firma, w zasadzie to robią na potrzeby sportów samochodowych, świeczki i przewody WN....