Wersja drogowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czego nie należy modyfikować w maluchu,który ma być urzytkowany w normalnym ruchu,a nie np. w KJS-ach?,przy czym ma być on jak najszybszy?Czy moge w nim zamontować sportowe bilsteiny?
  
 
nie ma to za bardzo sensu chyba ze bilsteiny cywilne...ale wtedy to mija sie to z celem pod względem kosztów...zmodyfikuj sobie dolot powietrza...
  
 
Wydech nie za głośny.. brak ingerencji w układ hamulcowy czyli chydraulik odpada... reszta chyba okej... chyba
  
 
Może założyć strumienice?Jaki będzie efekt?
  
 
efektem bedzie najpredzej zabranie dowodu...po co ci strumienica jak nie chcesz grzebac w silniku?efektu nie bedzie zadnego poza tym ze nie bedzie mozna w aucie wytrzymac...
  
 
Nie mówie że nie chce grzebać w silniku tylko że nie będe urzywał auta do rajdów.A ta strumienica to dolotowa
  
 
to prosze jasniej strumienice dolotowe do malucha to temat dosc kręty...klubowa nawet przy przewrobionych silnikach nie dawala zauwazalnego przyrostu...nie wiem czy jest sens...choc jak ma lezec w garazu to pewnie ze lepiej ja tam wsadz...
  
 
Czyli wałek sportowy,planowanie głowicy,polerowanie mogę spokojnie zrobić do codziennego użytku?
  
 
to na pewno nie bedzie juz tak na codzien,tzn.niczemu to nie szkodzi ale tak to sie juz pod kreciolki przygotowuje...zastanow sie nad kosztami...
  
 
Dzięki za informacje.Jakiego wzrostu spalania paliwa powinienem się spodziewać?
  
 
Cytat:
2004-02-07 14:52:10, HR pisze:
Dzięki za informacje.Jakiego wzrostu spalania paliwa powinienem się spodziewać?



ja miałem w 650 splanowaną głowice 3mm koło zamachowe do wieńca, przerobiony gaźnik, zmodyfikowany dolot, świece Brisk i spalanie było około 10 litrów przy ostrej jeździe... ale myśle ze spokojnie mógłbyś zejść poniżej 7
  
 
Cytat:
2004-02-07 14:52:10, HR pisze:
Dzięki za informacje.Jakiego wzrostu spalania paliwa powinienem się spodziewać?



jesli nie zmieniasz walka to spalanie nie zniemi sie
przy zachowniu tego samego stylu jazdy
ale wiadomo mocniejsze autko zacheca do szybszej jazdy wiec spalanie do 1 l wiecej

moja propozycja do jazdy an codzien

glowica 2 mm , poprawione zawory , dolot , wylot zgrany z kolankami , gaznik moze byc seria ,
wydech seria , moze byc wupex/tekla
dziury pod filtrem powietrza

bardzo przyjemny silnik do jazdy po miescie , charakterystyka dolowa , spalanie bez zmian

  
 
Cytat:
moja propozycja do jazdy an codzien

glowica 2 mm , poprawione zawory , dolot , wylot zgrany z kolankami , gaznik moze byc seria ,
wydech seria , moze byc wupex/tekla
dziury pod filtrem powietrza

bardzo przyjemny silnik do jazdy po miescie , charakterystyka dolowa , spalanie bez zmian


ja mam w sumie coś takiego, tyle że wydech seria, a na niektóre zawody strumień. wupexa nie polecam.. silnik rzeczywiście dołowy...


[ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2004-02-07 17:06:22 ]