| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-02-07 14:17:28 nie ma to za bardzo sensu chyba ze bilsteiny cywilne...ale wtedy to mija sie to z celem pod względem kosztów...zmodyfikuj sobie dolot powietrza... |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-02-07 14:18:36 Wydech nie za głośny.. brak ingerencji w układ hamulcowy czyli chydraulik odpada... reszta chyba okej... chyba |
HR Harmęże | 2004-02-07 14:20:09 Może założyć strumienice?Jaki będzie efekt? |
HR Harmęże | 2004-02-07 14:26:19 Nie mówie że nie chce grzebać w silniku tylko że nie będe urzywał auta do rajdów.A ta strumienica to dolotowa |
HR Harmęże | 2004-02-07 14:42:44 Czyli wałek sportowy,planowanie głowicy,polerowanie mogę spokojnie zrobić do codziennego użytku? |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-02-07 14:49:18 to na pewno nie bedzie juz tak na codzien,tzn.niczemu to nie szkodzi ale tak to sie juz pod kreciolki przygotowuje...zastanow sie nad kosztami... |
HR Harmęże | 2004-02-07 14:52:10 Dzięki za informacje.Jakiego wzrostu spalania paliwa powinienem się spodziewać? |
devilmick KIA PICANTO CUP Warszawa | 2004-02-07 16:16:26
ja miałem w 650 splanowaną głowice 3mm koło zamachowe do wieńca, przerobiony gaźnik, zmodyfikowany dolot, świece Brisk i spalanie było około 10 litrów przy ostrej jeździe... ale myśle ze spokojnie mógłbyś zejść poniżej 7 |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-02-07 17:05:55
ja mam w sumie coś takiego, tyle że wydech seria, a na niektóre zawody strumień. wupexa nie polecam.. silnik rzeczywiście dołowy... [ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2004-02-07 17:06:22 ] |