Ma ktos jakis silnik 2000b i opisik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukam informacji na temat silników 2.0 z fiatów
  
 
Zapytaj Bartka i dobrego z Łodzi. Najwiarygodniejsze źródła opisów i informacji.
  
 
a co cię interesuje?
  
 
No - co chcesz się dowiedzieć???
  
 
Pewnie ktoś się rozmyślił albo sam się dowiedział.
  
 
Cze przy okazji tego tematu chcialbym sie dowiedziec czy do samary wstawial ktos silnik 2.0 lub jak zwiekszyc moc w 1,5.
Caly czas sie zastanawiam czy sprzedac ja czy nie ale jak nie sprzedam to chcialbym cos z nia zrobic zeby byla mocniejsza.
  
 
silnika do 131 do samarki to raczej nie włożysz a wynika to z położenia go w aucie ale można by sie zastanowić czy nie wszedł by np z tipo 2.0 tyle że nie wiem czy by pasił
  
 
Witam
Resor w przypadku Samary myślę ze masz chyba wieksze pole manewru jeśli chodzi o dobranie motorka, rzędu 2 litry, myślę ż łatwiej byłoby Ci dobrac coś z przednionapedówek Fiata czy np. Opla
  
 
Do samarki podchodzi silnik od golfa 1.8 może w przyszłym roku zmontujemy taką z kumplem.
  
 
Witam
oglądałem kilka motorów kiedyś pod kątem adaptacji do klasyka.
wg mego rozeznania, można poszukać jakiegoś japońca np. Toyota, Mitsybishi czy Nissan , coś z tylniego napedu, ale koszt napraw i częsci do takowego, to chyba gra nie warta swieczki,
Silniki z przednionapedowców, często są pochylone, jeśli dodać do tego nietypowy kształt miski olejowej i zamontowany podobnie jak w samarze aparat zapłonowy, np motory Opla, to raczej utrudnia adaptację tych silników do klasyka, jedynie silniki z Fiatów, jak Ritmo czy regata, to są dawne silniki z Mirafiorki, zaadaptowane do przedniego napedu, można by tu znalezć niezly 105 KM 1800, OHC (SOHC), ma nawet nadlewki z otworami do poduszek pod silnik takich jak Ładzie, czyli typowych fiatowskich.
są jeszce silniki z VW, ale te z kolei nie odpwiadaja mi ideoplogicznie , chociaż silnik z AUDI 1800 ten mocniejszy ma ponad 90 kucyków, i trochę kusi
  
 
Cytat:
2004-02-09 01:41:00, sheriffnt pisze:


są jeszce silniki z VW, ale te z kolei nie odpwiadaja mi ideoplogicznie , chociaż silnik z AUDI 1800 ten mocniejszy ma ponad 90 kucyków, i trochę kusi



A czemu nie myśleć o audi 2,0 ???
Ma ok 115 koni i wiem o jednym polonezie z takim motorem.
  
 
Witam
hmmm ta 2 litrówka Audi wydaje się wielka, nie wiem czy się zmiesci pod maską łady, ale może to tylko wrażenie bo w Audi ze wzgledu na wzdłużne położenie + wyprowadzenie napedu jest przesunięty mocno do przodu i do góry.
Znajomy miał kiedyś Poldka z 1600 VW na wtrysku, kupił go nieukończonego z parkingu policyjnego, po poczatkowych problemach z komputerem i osprzetem, w końcu zaczął niezle działac, ale jak ogladałem auto to pod maska było bardzo ciasno, ja sam kiedyś mierzyłem gaźnikowy 1800 i wydawał się mieścić na styk, mam nawet znajomego mechanika, który podjąłby się w Gdąńsku wstawic mi do łady taki motor, koszty oszacował na ok 1200-1500 PLN, czyli nie tak bardzo duzo.., a silniki te mają opinie bardzo trwałych
  
 
Audi 2000 zaskoczył mnie swoimi wymiarami- to bardzo mały motorek jak na tę pojemność i ma wąską głowicę SOHC. A jeśli wszedł do poloneza , to na pewno wejdzie do klasycznej łady. Pozostaje tylko do rozwiązania sprawa skrzyni biegów , ale podobno ( cały czas podobno) jest w Gdyni rzemieślnik robiący flansze do polonezowskiej skrzynki...