Opspawanie 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nowy i chcioalem sie po pierwsze przywitac.
mam pytanie do znawcow. nie dlugo bede wymienial amortyzatory na twardsze i i chce oczywiscie jednoczesnie opspawac kielichy zeby nie wywalilo ich. czy cos jeszcze warto spawac? zaznaczam ze przygotowuje auto do KJS-ow. Gdzie to zrobic ile to kosztuje?
pozdrawiam
  
 
Witam nowego forumowicza. Obspawać tylko wtedy jeśli tam masz niezdrową blachę. Tak to wytrzyma. Natomiast ściegiem ciągłym po prostu naspawać blaszkę pod gumkę amortyzatora od góry na kielichu. Mnie to kosztowało 12 PLN uż razem z blaszką za jeden kielich. Ale potem strzeż się rdzy.
  
 
Z tego co wiem warto obspawać rowniez mocowanie resora, no i taki jeden zgrzew na tylnej kanapie (mi sie pierwszy rozszedł). Potem nalezy kontrolowac samochód czy sie gdzies nie rozchodzi
Jesli chodzi o profesjonalne obspawanie to robi to wiekszość firm przygotowujących samochody do rajdów, cena okolo 350-450 zł (orientacyjnie)
  
 
nie chodzi mi o profesjonalne opspawanie bo powod jest bardzo prozaiczny - nie mam tyle kasy. a mowiono mi ze obspawac trzeba bo czesto sie wybija. czy ktos moze zna jakis taki zaklad gdzie chlopaki juz cos takiego robili najlepeij nie raz . a wogole byloby super gdyby ten zaklad byl po prawej stronie wisly pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-02-08 15:19:30, rallyfilip pisze:
Z tego co wiem warto obspawać rowniez mocowanie resora, no i taki jeden zgrzew na tylnej kanapie (mi sie pierwszy rozszedł). Potem nalezy kontrolowac samochód czy sie gdzies nie rozchodzi
Jesli chodzi o profesjonalne obspawanie to robi to wiekszość firm przygotowujących samochody do rajdów, cena okolo 350-450 zł (orientacyjnie)



jakbym miał wydac 400zł to wolałbym poczekac i uzbierać sobie 1000 na migomat i zrobic to samemu
  
 
Długo byś czekał
  
 
Cytat:
2004-02-09 10:02:22, simon_pg pisze:
Długo byś czekał



  
 
chlpaki przestance przeciez wiadomo ze nikt nie bedzie wydawal 400 zl na opspawanie bo za to mozna zrobic remont silnika pozdrawiam
  
 
Moje zdanie dac sobie spokój z obspawaniem budy.
Zamontuj klatke i jeżeli buda zdrowa to nic się nie będzie rozchodzic, a jak pospawasz wszystko dookoła to predzej czy później będzie wyłaziła rdza albo przy okazji spawania "popsujesz" lakier.
  
 
Art ma rację. Jeśli buda jest zdrowa to lepiej wkręcana klatka. Każdy spaw to dodatkowe ognisko rdzy chyba że zrobisz to profesjonalnie i dealnie. Chodzi głównie o warunki wytrawienia blachy i potem warunki kładzenia podkładu i lakieru.
  
 
Cytat:
2004-02-08 15:19:30, rallyfilip pisze:
Z tego co wiem warto obspawać rowniez mocowanie resora, no i taki jeden zgrzew na tylnej kanapie (mi sie pierwszy rozszedł). Potem nalezy kontrolowac samochód czy sie gdzies nie rozchodzi
Jesli chodzi o profesjonalne obspawanie to robi to wiekszość firm przygotowujących samochody do rajdów, cena okolo 350-450 zł (orientacyjnie)


polaczenie tej blachy za kanpą Z nadkolem i blotnikiem? bo u mnie sie to rozeszlo a wcale nie szaleje
  
 
Ja szaleję od 4 lata. Od 4 lat różne kombinacje zawieszenia niskiego i twardego i NIC SIĘ NIE DZIEJE. Wiele zależy od egzemplarza. Jak to w malaczu .
  
 
glownie chodzi mi o opspawanie kielichow tak aby przy twardym amortyzatorze nie znalazl sie on wewnatrz. bude moge opspawac przy okazji. poza tym bede mial tylko gola blache takze jakakolwiek rdze bede widzial od razu. pozdrawiam
  
 
Tak jak napisałem w moim poście 12 PLN za kielich zapłaciłem ja wraz już blaszką. Tylko że miałem i mam to specjalnie pozabezpieczanie przed rdzą.
  
 
a gdzie to robiles?
  
 
W Łodzi.
  
 
no tak nie luknalem glupi jestem a jest moze ktos z wawy kto moze polecic jakis warsztat? pozdro
  
 
sztos nie zartuj ze jakiegoś spawacza nie masz pod ręka poszukaj a znajdziesz
  
 
wiadomo ze mam ale chce zeby zrobil to ktos kto juz cos takiego robil i wie o co chodzi. dlatego pytam. chyba lepiej pojechac do kogos sprawdzonego niz sie na wlasnej skorze przekonywac
  
 
tam nie za bardzo mozna cos zepsuć nie mów ze jesteś totalnie zielony w tych sprawach i nei wiesz jak to zakonserwować albo gdzie spawac