Rozliczanie zużycia paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem muszę zorganizować rozliczanie zuzycia paliwa ( karty drogowe , normy). niestety dostępne pozycje ksiązkowe traktują o tych sprawach w duzych firmach (zajezdnia , firma transportowa ). Mój problem wynika ze skali - kilkanaście aut , tabor specjalny, brak dyspozytora. Może ktoś z was otarł się o te tematy albo jakiś link , ja jak narazie nic konkretnego nie mam.
Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Może to zainteresuje..

http://www.autosoftware.com.pl/oprogramowanie.html

http://www.numeric-service.com.pl/tr.html

http://www.mierniki-paliwa.com.pl/index.php?go=02

http://www.techno-progress.com.pl/xxix_transport.html

http://www.dokumenty.zhp.org.pl/download_6/06080001.rtf

Wygooglane... moze sie przyda.. w wiekszosci to oprogramowanie...

Zastanawiam sie czy w necie znajdzie sie cos (bo ktos na pewno) na ten temat...
  
 
podaj więcej szczegułów. jaki tabor, jakie rodzaj pracy, czy auto do dyspozycji poza pracą, itd.
  
 
a na www.infor.pl szukales??
  
 
Witam
Adasco
na infor szukałem , wszystkie znalezione artykuły traktują o rzeczach stricte podatkowych stawki ryczałtów , limity kilometrów, swiadectwa homologacji tego typu publikacji jest duzo i wszedzie.

Góral
Tabor pracuje z regóły na 1 zmianę.
Z wyjątkiem 2 ciężarowo-osobowych (LUBLIN)
Pozostałe to urzadzenia(np.agregat pradotwórczy) lub pojazdy specjalne majace 2 normy zużycia paliwa: na jazdę i pracę urządzenia ( np. zwyżka , koparka)
W firmie (na razie) nie ma wyspecjalizowanej osoby dopuszcajacej do ruchu w danym dniu,nie ma warsztatu napraw
Każdy kierowca pobiera paliwo do swojego pojazdu.
W większości przypadków pojazd wyjezdza i wraca w ciągu doby.
Oceny stanu technicznego pojazdu w danym dniu dokonuje kierowca ze swoim przełozonym.
Co by tu jeszcze