| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gerpi samara 3d Kraków | 2004-02-10 18:27:02 Mam pytanko bo jestem na kupnie drugiej samarki : czy jest istotna różnica pomiędzy silnikami 1300 a 1500 ??Tzn chodzi mi konkretnie o żywotność , wyczuwalną różnicę mocy itp. Mam samarę 1300 i w sumie to jestem zadowolniony Pozdrawiam |
Gerpi samara 3d Kraków | 2004-02-11 17:37:11 No i co panowie?? Nikt nie odpowie? |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-02-12 00:41:30 Zalezy czy pytasz o klasyka czy samarke ;].Ja mialem 2107 1300 a teraz mam 1500.I powiem ci ze jest zauwazalnie zwawsza jesli chodzi o przyspieszenia.W samarkach jestem laikiem ;].Pozdrawiam |
Gerpi samara 3d Kraków | 2004-02-15 13:46:38 Dzięki Jasio za odpowiedź, tym większe dzięki bo byłeś jedyny. Szczerze powiedziawszy spodziewałem się wiekszego odzewu |
dcnt MEGA ŁADZIARZ Audi 80, Land Rover ... Pilzno | 2004-02-15 19:33:47 Rzeczywiscie z tym paskiem to prawda Pozdrowionka |
Gerpi samara 3d Kraków | 2004-02-15 22:01:30 Widzę, że Paweł zawsze na posterunku |
polen samara Katowice | 2004-02-15 22:59:19 tylko 1500, mniej awaryjny |
Gerpi samara 3d Kraków | 2004-02-15 23:09:10 Trudno sobie wyobrazić mniej awaryjny niż 1300. Zrobiłem nim ponad 80 tys. a wczesniej miał już też 80 tys. ( o których wiem), ale pewnie wiesz co mówisz. Dzięki. Teraz tylko będę miał problem ze znalezieniem 1.5 zdrową , z gazem i najlepiej 3 d |
Michal_Krakow SYMPATYCZNY GOŚĆ Lda 21072 Kraków | 2004-02-20 03:23:23 Witam nam silnik 1300cc lecz w 2107 i przejechane na nim
220 000 km wiec to nie jest zly wynik a na stacji gazowej spotkalem raz kolesia co juz 340 000 km zrobil na silniku !!! Wszystko zalezy od stylu jazdy !!! Ja na trasie ostatnio sobie pozwolilem jechac szybciej niz zwykle i spalila 8.3 l gazu na 100 km wiec nie narzekam Za to po Krakowie pali odp wiecej ( ale sie nie przyznam A co do ubezpieczenia sa roznice pierwszy prog jest do 1300 Lada ma dokLADNIE 1294 cc co miesci sie w pierwszym progu !!! Pozdrawiam !!! :p |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-02-20 11:06:15 Witam
W fiacie 124 silnik oryginlany to był 1200 OHV, te silniki były chyba stosowane w krótkiej serii ŁAD, w fiatach tez krótko, potem wszedł 1600 DOHC, silnik ładowski jest konstrukcyjnie bardziej zblizony do 1400 SOHC/DOHC włoskiego, zresztą był zaprojektowany wspólnie przez włoskich i rosyjskich inzynierów specjalnie do Łady i nie ma dokładnego włoskiego odpowiednika, w przyblizeniu, dól włoski DOHC- SOHC, góra - głowica i rozrząd rosyjski made by VAZ. w Ładach silniki były kombinacją bloku i wału o skoku 66 lub 80 mm i średnicy tłoka 76 lub 79 mm, i tak 66 skok 76 srednica 1200 66 79 1300 80 76 1500 80 79 1600 i Niwa 80 82 1700 |
Fruwak SYMPATYCZNY GOŚĆ Zagórz | 2004-02-21 23:14:24 Zastanawiam sie skąd czerpiecie tak rozlegla wiedze na temat tych samochodow, tj. LAD.
|
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2004-02-21 23:19:40
1) Instrukcje do Ład: ja mam np. 4 (do 2101 i 2103, do 2103 i 2106, do 2101 i 2102, do 2107) 2) Internet - np. strony fabryczne AVTOWAZ-a 3) Wieloletnie użytkowanie takowych samochodów (ja od 1997 - najpierw 2105, teraz 2101) i własnoręczne dłubanie przy nich 4) spoty klubowe i wymiana informacji z innymi klubowiczami 5) zaprzyjażnione serwisy specjalizujące się w naprawach Ład 6) prasa Itp, itd Pozdrawiam Andrzej |
Fruwak SYMPATYCZNY GOŚĆ Zagórz | 2004-02-21 23:31:12 Jestem pelen podziwu. I to wszystko z powodu jednej marki.
Zanim zaczalem zagladac na strone Klubu, nie mialem pojecia, ze powstalo tak wierne i oddane grono uzytkownikow LAD. Rzeczywiscie cos jest w tym samochodzie ...i czuje sie to gdy zasiadzie sie za kierownica. To co ja lubie: przyjemne bujanie na nierownosciach, charakterystyczna praca silnika (to chyba zawory tak fajnie dzwonia), "kupa" przestrzeni wewnatrz, prosta mechanika w ogolnym tego slowa znaczeniu, dziwne poczucie "niesamowitej", lecz nigdy nie odkrytej mocy drzemiacej pod maska [ha ha |