[126?] swap z A112 do malca ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
slyszal ktos o swapie silnika A112 70HP do malca czy 500 ? 600 ?
jesli tak to jak przerabiany byl most i gdzie byly umieszczane chlodnice
  
 
jesli robiony był swap z a112...to rownie dobrze mozna powiedziec ze był robiony swap z 127 sport...toz to te same silniki ohc...1025ccm..(chyba )....

popytaj chłopakow co maja silniki ze 127 jak to zrobili.

  
 
szanuje wasze zainteresowanie swapami, ale moze w koncu przykleimy topic?
  
 
Cytat:
2004-02-24 12:01:38, dejta pisze:
szanuje wasze zainteresowanie swapami, ale moze w koncu przykleimy topic?


proponuję połączyć trochę tych tematów ("info o swapie", "czy warto robić swap w maluchu" itp) i przykleić
  
 
W 127p i w 112 były praktycznie te same silniki
Z tego co się orientuje to silnik ten ma podobny blok do 903 , aczkolwiek inny wymiar tłoków i inny skok(mówie o tym 70 konnym). Także prawdopodobnie problem ze znalezieniem tego silnika w niezłym stanie byłby większy niż z włożeniem go do 126p.Aczkolwiek ostatnio przeglądaełm jakąś niemiecką strone to tych silników było całkiem sporo. Rozumiem że silnik w 127 sport to również silnik Abarthowski ?
  
 
nie silnik w 127 sport {1050 i 1300} to nie silnik abarth-a, tzn. nie byl tak oznaczany aczkolwiek byl modyfikowany przez abartha

a autobianchi abarth mial dwa rozne silniki jeden 982ccm ohv 58 konny{mod 903} i w nowszych wersjach 1050ccm{brasiliana} ohc 70 konny {taki sam jak w 127 mk2 sport ktory jednak w 127 nie nosil zadnych oznaczen "abarth"}




[ wiadomość edytowana przez: bart128 dnia 2004-02-24 13:51:56 ]
  
 
Silnik 1050
  
 
No niestety nie macie racji.W 127 Sport i w A112 Abarth były zupełnie inne silniki. W 127 był OHC brazylijski (poj. 1049, śr. cyl. 76 mm, skok tł. 57,8 mm), a w A112 był silnik OHV - powiększona wersja silnika 903 (poj. 1049, śr. cyl. 67,2 mm, skok tł. 74 mm).
  
 
Ten silniczek poniżej to ten z 112 Abarth. Ja nie napisałem że silniki 1050 w 127 i 112A są takie same tylko że w tych autach były generalnie praktycznie takie same silniki np 903, a to ze względu na to iż Autobianchi było własnością Fiata.To że te najmocniejsze są inne to się swoją drogą teraz od Yaninny dowiedziałem , kurde paradoks że inne tłoki i skok a wyszłą im ta sama pojemność, musieli mieć jakiś cel ku temu.
  
 
Sąsiad z sąsiedniego bloku ma A112 tylko że na podzespołach od malucha (lampy, zderzaki itp). Podobno silnik też nie jest orginalny w tym wynalazku. Odziwo lampy od malucha w tym cudzie wyglądają jak by fabryka planowała nontaż takich lamp.

Za komuny były problemy z częściami to auto musiało być nieźle rozbite i własciciel zastosował czesci od malucha aby nie wydawać dolarów w pewexie.