MotoNews.pl
6 ZWROTNICE W 126P. prosze o pomoc. (39788/0) - NT
  

ZWROTNICE W 126P. prosze o pomoc.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bylem wlasnie na przeglądzie technicznym i niestety dostalem tylko warunkowy . Gosc napisal mi - "Luz na zwrotnicach lewej i prawej, Luz na drązku kierowniczyn środkowym" Czyli wnioskuje ze musze i drazek i zwrotnice wymienic.
Powiedzal mi ze u nich w zakladzie za 300 zł mi to zrobią wiec grzecznie podziękowalem.
I teraz mam do Was pytanie- czy samemu jest trudno wymienić zwrotnice w Maluszku i ten drążek czy faktycznie lepiej to oddac do mechanika. Jestem tak średnio zaawansowany aczkolwiek dwuch lewych rąk nie mam. Nie bylem jeszcze w sklepie pytac o ceny. Moze Wy wiecie ile moga kosztowac zwrotnice (regenerowane chyba beda tańsze) i drążek

Dziekue za odpowiedz.
Chyba sam sie za to zabiore ale zawsze najpierw lubie wiedziec co mnie czeka. Bo jesli okarze sie ze zabawy z tym ze hoho to juz odrzaluje te 300 stówy i dam zarobic temu gosciowi z zakladu.

Boli mnie jeszcze jedna rzecz- skasowali za przeglad (5 minut pracy) 94 zł i jeszcze jak przyjade po naprawach do nich to skasują 30 zl i moze dostane wreszcie przeglad. Gosc tez nie przepuscil zarowek osram blue light. Niechcial mi na slowo uwierzyc ze to nie sa 100 watowe tylko zwykle wiec musialem mu pokazac no i ... "Panie-ale one maja niebieskie szkiełko..." wiec postawil na swoim i musze jeszcze wymienic zarowki
  
 
drążek środkowy nowy rzemieślniczy kosztuje coś 20 czy 30 złotych, fabryka chyba koło 60, ale nie jestem pewien. regeneracja zwrotnic - różnie się cenią, od 40/szt, do nawet 100. samemu możesz też zrobić, ja nigdy sam nie robiłem, ale na forum były wielokrotnie opisy (a nawet miał byc a może i jest artykuł na stronce). wymiana tych rzeczy szczególnie trudna nie jest, ale po wszystkim musisz jechać na zbieżność, co będzie cię kosztowało ok 40-50 złotych. nie wiadomo, czy gośc w zakladzie od razu zbieżność liczył. no i nie wiadomo, czy drążek fabryczny
  
 
Hmmm z tego co wiem to zwrotnice są drogie w sklepie oczywista nówki... na szrocie koleś mi zaśpiewał 35 zeta za jedną..
  
 
Oj sapi. Może trzeba Ci sie spotkać na pasie??.
  
 
Chyba korekcje zbiezności tez liczyl. Wiec pewnie te 300 zł to cena ze wszystkim.

Smimon-dzis na pasie o 18??
  
 
Mechanik jak sobie wyliczał to mowil cos ze jedna zwrotnica 50 zł i ropocizna tez wiec moze te 3 stówy to nie jest jakas bardzo wygorowana cena jesli mowicie ze zbierznosc to tez 50 zł i drążek to kolejne 50 zł.
  
 
Powiem tak: ja robiłem dwa razy zwrotnice sam,pierwsza jest niedopracowana,ma luciutkie luzy,naprawde ale druga po zdobytym doświadczeniu jest git!!! .Ja wole robic sam niz komuś zapłacic,oczywiscie nie ukrywam jest troche roboty przy tym.Kupujesz zestaw naprawczy za 25-30 zł.na jedną strone a co do wykonania to był już temat na forum pozdrawiam!!
  
 
Cytat:
2004-02-19 14:54:28, sapi pisze:
Gosc tez nie przepuscil zarowek osram blue light. Niechcial mi na slowo uwierzyc ze to nie sa 100 watowe tylko zwykle wiec musialem mu pokazac no i ... "Panie-ale one maja niebieskie szkiełko..." wiec postawil na swoim i musze jeszcze wymienic zarowki



Zmień stację, tam Cię oszukują. Jak żarówka ma dopuszczenie do ruchu to gość Cię może za przeproszeniem w dupę pocałować.
  
 
w krakowie regenerowane zwrotnice na wymiane kosztuja 100zł , drążek to koszt jak widyn napisał 20-25zł więc napewno 300 bym nie dał tym skurwielom
  
 
ty mowisz 100 zeta za sztuke czy za dwie??
  
 
2 szt 100 1 szt 50zł
  
 
no to spox bo juz myslalem ze za jedną ale jak sie poszuka to mozna trafic za 40 dychy na szrocie w bardzo dobrym stanie no i ptrzede wszystkim nie na wymiane...a starą sprzedac tam gdzie regenerują za 20 zeta i juz się jest sporo do przodu
  
 
kupują takei stare zwrotnice ??? gdzie bo mam kilka
  
 
kiedys mi proponowali na mogilskiej tam naprzeciwko młynów...
  
 
Słuchajcie, a czy zwrotnice z maluszka ze starymi hamulcami różnią się od tych ze wzmocnionym układem?? I jak wygląda sprawa z tylnymi wachaczami?? Czy podejdą do wzmocnionego układu?? Ewentualnie czym się różnią??
  
 
To ja mam w moim jakies wzmocnione hamulce?
  
 
No sapi nie rozbrajaj mnie!! Nie mów, że nie rozróżniasz dużego i małego rozstawu śrub na kołach nie wspomną już o charakterystycznych felgach.
  
 
no felgi rozruzniam. Ale nigdy nie mialem stycznosci ze starym kaszlem wiec nie wiedzialem ze tam jest inny rozstaw srób. Czlowiek cale zycie sie uczy No i wlasnie po to jest to forum chyba
  
 
Oczywiście, że tak!! Masz świętą rację!!
  
 
Cytat:
Słuchajcie, a czy zwrotnice z maluszka ze starymi hamulcami różnią się od tych ze wzmocnionym układem?? I jak wygląda sprawa z tylnymi wachaczami?? Czy podejdą do wzmocnionego układu?? Ewentualnie czym się różnią??


Z tego co wiem zwrotnice obydwu układów są takie same,inny jest
jednak sposób łożyskowania bębnów ze względu na ich różne wymiary,lecz nie jestem do końca pewien.Wprzypadku wahacza jest tak samo - na ten sam wahacz można zamontować standardowy jak i wzmocniony układ,rozstaw śrub mocujących jest ten sam.