Klasa historyczna w RSMP w 2004..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
informacja z magazynu WRC:
"W przyszlym roku zadebiutuja w MP trzy nowe klasy:Super 1600(zamaist trofeum 1600) Turbo Diesel(pow 2000 ccm) oraz tzw.Klasa Historyczna.(...)W klasie historycznej beda mogly rywalizowac auta z utracona homologacja."

jeśli ta klasa wejdzie to będą mogły startować m.in. Maluchy, DFy, Lady.. przy takiej stawce kto by tam żałował WRCów
  
 
ja szczerze mówiąc się cieszę może rajdy zaczną u nas wyglądać jak na filmikach z Węgier a co do końca WRC - ................
  
 
Więc mówili o autach WRC że jest punkt który mówi że jak bedzie minimum iluś tam chetnych to utworza klase WRC.
Mnie bardziej ciekawią Mistrostwa na 1/4 sss u.
Które maja byc dwódniowe i dalej myslą o klasie 650 ....
Pozatym myślę ze rajdy będą ciekawsze bez tej klasy ... wieksza ilosc startujących ....

A co do Histrorycznych to czy ktos wogóle widział homologacje malucha ??
W maju szukalem i nikt nie miał .
  
 
maluchy w MP? coś nie wydaje mi się chłopaki coś wykombinują aby ich nie dopuścić
  
 
Cytat:
Klasa Historyczna


, mielismy racje mowiac, ze maluch to przyszlosciowa rajdowka...
  
 
Cytat:
2003-12-26 13:38:25, CZUCZU pisze:
Mnie bardziej ciekawią Mistrostwa na 1/4 sss u.
Które maja byc dwódniowe i dalej myslą o klasie 650 ....


klasa 650 musi być super.. będzie można zobaczyć start, skoczyć po hotdoga i wrócić zobaczyć finisz

Cytat:
Pozatym myślę ze rajdy będą ciekawsze bez tej klasy ... wieksza ilosc startujących ....


a czemu ma być większa ilość startujących?
  
 
Ja słyszałem ze w tej klasie beda mogły jeździc auta z utracona homologacja a 126 , 125 do takich naleza...
  
 
Cytat:
2003-12-26 13:50:39, Art126 pisze:
maluchy w MP? coś nie wydaje mi się chłopaki coś wykombinują aby ich nie dopuścić



Tak..np "wyprodukowane po 2002 roku"
  
 
Nic nie wykombinuja!!1 Maluchy beda mogly startowc, tak jak DF, Lady, skody i wszystkie pozostale auta z utracona homologacja. Tylko ,ze tam moze byc tak jak w wyscigach gorskich, gdzie zaleca sie zeby auta te byly malowane w takie barwy jak kiedys. W iec kto jest chetny zeby startowac maluchem w barwch OBR???? A moze df w barwach FSO, albo polonez 2000???? Ja juz szykuje 128 do do HR
  
 
No i brawo wreszcie zaczna jezdzic porzadne fury i u nas!!!!!!!
  
 
Więc w skrócie sens rozmowy z pewnym hmmm mozan go nazwac rajdowcem...

Utrzymanie auta WRC to bardzo kosztowna sprawa.
potrzeba było sponsorów porządnych...
Zaznaczam nie znam sie na rajdach ale stwierdziłtez że auta WRC niszczyły zabawe bo jak startowały 2 to zwykle którs z nich było pewnym finalistą ( nie dot barbórki )
Teraz podobno mają byc wazniejsze umiejetnosci ....


A cod omalucha to przykład byl na barbórce ...
cytat z WRC - które zreszta prenumeruje " Podczas cieszyńskiej Barbórki pupilami fanów były 3 startujące Fiaty 126.
Nie Lancery , Nie kit Cary ale własnie maluszki wzbudzały najwiekszy aplauz ..." To mniejwiecej sens nei cytowałem dosłownie...
  
 
no cóż nic tylko się cieszyć, pozostaje zrobienie licencji i przygotowaneie maucha do MP mówcie co chcecie ale jak by to przeszło bo rajdy były bo ciekawsze i kto wie może więcej załóg moglibyśmy oglądać na rajdach!!!
  
 
Ej, misie, a budżet na MP, albo chociaż na PPZM, macie?

K.Y. z kubełkiem zimnej wody...
  
 
Cytat:
2003-12-26 21:32:08, Yakitaki pisze:
Ej, misie, a budżet na MP, albo chociaż na PPZM, macie?

K.Y. z kubełkiem zimnej wody...



Pewnie większosć osób nie, ale myśle że znajdzie się pare osób których będzie na to stać, może uda się im znaleźć sponsorów,może sami będą się sponsorować.....w każdym razie ja będe się cieszył jak dziecko jak zobacze np. Rafałą Maxi na MP.......................

Marzy mi się zobaczyć maluszka na Karowej........... aż łezka się zakręciła.........
  
 
bardzo dobrze sie dzieje i oby tak sie to wszystko spełniło to moje zycie bedzie piękniesze i zobacze małe pożeracze na odcinkach specjalnych
  
 
Rafala Maxi nie zobaczysz. to nie jest maluch, a co do homologacji malucha to cos mi sie zdaje ze jej nie ma, a w polsce jezdzily tylko na slowo honoru, w rajdzie akropolis jechaly chyba jako zamykacze albo otwierajace. jak ktos sie ze mna nie zgadza to niech przytoczy mi numer homologacji FIA i najlepiej skan chocby pierwaszej strony. Poldek 1,5 i 2.0 i 125p to co innego, te mialy,ale nie mialy poldki 2.0T i 1,5 T.
  
 
Miał homologacje FIA.

Rozmawiałem z Sobieslawem Zasadą telefonicznie ale niestety wyzucił.

Po artykule w motorze w którym prosiłem o homologacje odezwało sie wiele osób.
Niestety już nie mieli ..... Każdy obiecał poszukać itp i na tym się skonczyło.
Matuska prezes słwoackiego klubu mówil ze w Fia nie mieli kopii a Fiat polska czy OBR nie posiadał !!
Ale homologacja była !!!!
  
 
Cytat:
2003-12-26 22:10:16, Walezy pisze:
Rafala Maxi nie zobaczysz. to nie jest maluch, a co do homologacji malucha to cos mi sie zdaje ze jej nie ma, a w polsce jezdzily tylko na slowo honoru, w rajdzie akropolis jechaly chyba jako zamykacze albo otwierajace. jak ktos sie ze mna nie zgadza to niech przytoczy mi numer homologacji FIA i najlepiej skan chocby pierwaszej strony. Poldek 1,5 i 2.0 i 125p to co innego, te mialy,ale nie mialy poldki 2.0T i 1,5 T.


maluchy startowały w wielu rajdach nie tylko w Polsce.. ja słyszałem coś np. o Niemczech (tam był jakiś dobry wynik podobno)
homologacje:
5495 1 Fiat 126 594 01/01/1973 I 6 //Fiat 126
5616 1 Polski Fiat 126 P 594 01/01/1976 PL 3 //Polski Fiat 126p
5666 1 Fiat 126 / 650 652 01/10/1977 I 2 //Fiat 126 (silnik 650cc)
5752 1 FSM 126 P 650 652 01/04/1979 PL 3 //Polski Fiat 126p (silnik 650cc)
5188 A FSM Polki Fiat 126 P - 650 E 652 01/01/1984 PL 6 //Polski Fiat 126p (silnik 650E)
5359 A FSO Polski Fiat 126 Bis 704 01/04/1988 PL FU //126BIS
5616 A Polski Fiat 126 P 594 01/01/1976 PL 1 Tr //jeszcze jedna 126tka
5752 A FSM 126 P 650 652 01/04/1979 PL 1 Tr //i jeszcze raz

chyba najwięcej razy homologowany samochód
  
 
Cytat:
Utrzymanie auta WRC to bardzo kosztowna sprawa.
potrzeba było sponsorów porządnych...


auto klasy super1600 (A6) czy A7 to też nie mały wydatek... niektórzy twierdzą że pod względem możliwości/cena nawet droższy (oczywiście na polskich 'dziurawych' OSach)
Cytat:
Zaznaczam nie znam sie na rajdach ale stwierdziłtez że auta WRC niszczyły zabawe bo jak startowały 2 to zwykle którs z nich było pewnym finalistą ( nie dot barbórki )
Teraz podobno mają byc wazniejsze umiejetnosci ....


większość kibiców przychodzi na rajdy dla samochodów WRC, czy wcześniej dla topowych A-grup (zresztą kto był na rajdzie wie, że większość osób schodzi z OSu zaraz po przejeździe czołówki..).
myślę że to dla sponsorów nie za ciekawe - w końcu oni liczą na jakąś oglądalność swoich reklam, szczególnie że na TV nie ma co liczyć..
  
 
Widze ze jednak byly takie homologacje, odszczekuje co napisalem wczesniej. w takim razie moze ktos udostepnic skany? ja wyslalem homologacje fiata 131 abarth webmasterowi www131.pl ale jakos nie kwapi sie jej udostepnic, widac jeszcze trzeba poczekac, mam jeszcze homologacje poldka 2000C B-261 jak ktos chce to moge zrobic skany ale dopiero po nowym roku.