Poszukuję wspornika ukł. kierowniczego z tłumikiem drgań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Serdeczna prośba do wszystkich pasjonatów starych wersji Poloneza oraz kolegów znających modele Fiata 132 i pokrewne.
Otóż poszukuję tzw prawego wspornika układu kierowniczego z hydraulicznym tłumikiem drgań. Część ta była produkowana na licencji Fiata w zakładzie FSO w Siedlcach i stosowano ją w pierwszych seriach Polonezów - z rocznika 1980 była napewno bo takiego poldka miał mój ojciec i potem przekładał to do rocznika 1984 bo już nie stosowali na kraj. Prawdopodobnie stosowano ją jeszcze jakiś czas na eksport. Jeszcze jakieś dwa - trzy lata temu widziałem takie wsporniki ale w wersji angielskiej ( lustrzane odbicie) na giełdzie na Słomczynie. Gość, ktory to sprzedawał, kupił je gdzieś z wyprzedaży, dorobił płytki przejściowe i handlował nimi zachwalając do zwykłych polonezów.
Potrzebuję właśnie taki wspornik najlepiej w wersji angielskiej ale może też być zwykły (wewnątrz jest raczej taki sam tylko obudowa jest inna).
Z góry dziękuję za każdy post w tym temacie, który mnie przybliży do wejścia w posiadanie rzeczonej części.
  
 
to chyba żart
  
 
nie wiem o czym predki pisze, ale borewik od anmimo ma przerazliwie wielki wspornik drazka... (moze ktos wyjasni co tam wsadzali w osiemdziesiatym pierwszym...) i nie som to zarty i dzien ten jest chujowy i nie mam nastroju na dowcipy dzisiejszego dnia.
 
 
Ja dzisiaj rozebrałem swój i nawaliłem na niego z 1cm smaru i normalnie miodzio się kierą kręci.
A co do tego wspornika to chętnie bym sie dowiedział co to było i na jakiej zasadzie działało i w czym było lepsze od normalnego.
  
 
Jaki żart, taka część jak najbardziej istniała i jest np w pierwszym wydaniu katalogu części co z pewnością potwierdzić może Adamus