MotoNews.pl
  

Zakup

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem przed zmian auta mam taka opcje ze nabęde łade - ccetnie kupilbym taka z chromowana atrapa z przodu i na gaz - ale ciezko dostac. Mam mozliwosc kupienia łady 2107 rocznik 86 1.3 na gaz za 2000zl, 2107 rocznik 89 1.5 gaz przebieg 108 tys za 2200zl. i 2107 silnik 1.3 gaz za 2800 zlotych. Czy moglby mi ktos cos kolwiek powiedziec czy warto i ktora cena jest jakby normalna .. bo nic sie nei orientuje ewentualnie jakies oferty sprzedazy łady takiej chromowanej dzieki
  
 
Łada "chromowana" to własnie 2107. Wszystkie ceny, ktore podałeś sa normalne. Musisz zwrócić uwage na blachy. Reszta to pikuś. No i czy nie pluje olejem z wydechu.

Życzę udanych zakupów
  
 
a może z chromami chodzi koledze o 2103 ale to już rarytas w dobrym stanie bo musi mieć ok 25 lat a jeśli chodzi o 07 też warto przynajmniej nowsze i osobiście wybrał bym 1.5 chyba że zamieżasz w niedługim czasie zmieniać silnik na zupełnie inny lub robić przeróbkę orginała na większą moc bo chyba 1.3 jest ciut za słabe szczególnie przy wyprzedzaniu ale nie wiem nie jeździłem nigdy takim zawsze miałem przynajmniej 1.5
  
 
Moim zdaniem kolega ma na mysli 2103, bo przeciez w 2107 tylko gril jest chromowany. Watpie zeby taka sie znalazla w dodatku z gazem. Chociaz ostatnio byla u nas w NS - szczegolowo oferte opisalem w watku z ogloszeniami.
  
 
Misiek, chyba jednak koledze chodzi o 07, bo przeciez napisal o chromowanej atrapie, a poza tym wymienia 2107, takze wlasnie chyba o nia chodzi
Pozdro!
  
 
ie nie jezeli mowa o chromowanej to o 2103 - 2107 jest ze tak powiem malo chromowana . Oki dziekuje za wyjasnienie . . ale silnik 1.3 duzo mniej pali od 1.5 czy nie bardzo - bo moj tata kiedys mial lade 2103 i mial najpierw silnik 1.5 na łańcuch - i zamianil na 1.3 - to mowil ze roznicy w osogach zbytniej nie ma - chyba ze jada nim 4 osoby . . . .pozdr
  
 
Witam,
tak żeby nie zaczynać nowego tematu
Mam problem, nadażyła się okazja kupna Łady samary 3D, 1300ccm, po przebiegu ok 60 tyś km, rok 89 albo 90 dokładnie nie pamiętam, dane są pewne bo znam własciciela. Dodam jeszcze ze autko stoi od roku nie uzywane. I mam teraz problem nie wiem czy opłaca się ją kupić i doprowadzic do stanu używalności czy te pieniądze przeznaczyć na moja obecną Łade 2104 po 160 tyś km. Od strony mechnicznej bez zarzutu, ale z blachą jest nie najlepiej tzn od progów w góre, podłoge mam zrobiona.
Pomocy, jakie Macie opinie za i przweciw?
Pozdrawiam
PRYMI
  
 
W odpowiedzi na team 1.3 czy 1.5 to ja bym brał 1.5, jak by nie było zawsze te pare koni więcej a spalanie jest porównywalne. A jak byś potzrebował pomocy w wyborze albo pomocy w sprawdzeniu Łady to możesz liczyć na moją pomoc . tel. w profilu!!! Co do samary, która stała rok nie jeżdżona to....eeeeee ja bym nie brał, jeżeli silnik nie został prawidłowo zabezpieczony to pewnie stoją pierścieni, ukł. hamulcowy to już pewnie do wymiany po takim czasie stania, no chyba że buda jest cycek miodzio to ta, można zaryzykować.
  
 
PRYMI mam pytaniko za ile i który rok? ta samara może drugą sobie wezmę na przeróbkę , oczywiście jeśli byś ty niechciał to kto wie i gdzie to jest?
  
 
Mam mozliwosc kupienia łady 2107 rocznik 86 1.3 na gaz za 2000zl, 2107 rocznik 89 1.5 gaz przebieg 108 tys za 2200zl. i 2107 silnik 1.3 gaz za 2800 zlotych.


spalanie jest zbliżone tak że jeśli byłby gaz to ten problem w zasadzie znika najlepiej posłuchaj właścicieli 2107 doradzą ci napewno dobrze
  
 
2107 silnik 1.3 - (Takowy posiadam) wystarcza przy trasach i w mieście... musisz zadać sobie pytanie jaki masz styl jazdy. Np. Soop grzeje Ładą tak że na mojej wiatr by lakier zdarł ;p. I ma silniczek 1,5 ja jeżdże max 110 i to bardzo rzadko, więc w zupełności starcza mi 1,3. Spalanie fakt porównywalne i jeżeli stać cię wywalić te 2 stówki więcej to nawet się nie namyślaj. Kupuj większy. Zawsze to łątwiej zmienić na 1,3 niż na 1,5. Chyba że masz mało kasy to za 2 stówki już miałbyś na jakieś części. Np. amorki czy wydech i jeszcze by ci zostało troche $.
  
 
No i OC bedziesz mial troche nizsze przy 1.3
  
 
Misiek fakt ale nie do końca się z tobą zgodzę. Widzisz o ile dobrez wiem ( ale jeszcze musze sprawdzić ;] ) w dokumentach silnik ma pojemnośc 1,4...ileś tam a nie dokładnie 1,5 bo to zaokrąglenie tylko do pełnej liczby. Przykład ja mam silnik 1,3 w papierach ale na odwrocie pojemność jego 1294.

Ponoć tak robią niektórzy. Piszą przy ubezpieczeniu dokładną objętość mieszcząc 1,5 w niższej stawce gdyż ma ona wartość 1,4...coś tam a nie dokładnie 1,5 a więc klasa niższa. Czyli do pojemności 1,5. Wiem, że to dziwne ale logiczne sąsiad mechanik mi o tym mówił bodajrze sam tak zrobił. Jak dla mnie ciekawa sprawa ;]

Jeżeli nadal masz rozterki zajrzyj tutaj:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=38903&c=13&f=22


[ wiadomość edytowana przez: -VoDz- dnia 2004-02-29 13:27:56 ]
  
 
Samarka rok chyba 89 albo 90, bez gazu. od pierwszego włascicela. Chce za nia cos około 1 tyś ale dkoładnie jeszcze nie ustaliłem, narazie się zastanawiam. Ale chyba ja wezme i doprowadze do stanu używalności założe gaz itp. A do puki nie bedzie w pełni sprawna bede jeździć swoja 2104>mam nadzieje ze do wakacji zrobie ją na TIP-TOP
Pozdrawiam
PRYMI
  
 
Jesłi kolega jest z Łodzi i lubi się przemieszczac to polecam 2103 (własnie z taką chromowaną atrapą) , którą niedawno oglądałem koło Łaska. Stoi po prawej stronie szosy Pabianice - Kalisz na ogrodzonym terenie przy jakimś dużym gospodarstwie , czerwona w bardzoe dobrym stanie i jest na sprzedaż!. Najgorsze ,że nie pamiętam nazyw miejscowości - ale cięzko jej nie zuważyć . Z tego so widziałem miała nawet oryginalne migacze na błotnikach.
  
 
Nietam żebym nalegał ale ta samarka to dobry pomysł tym bardziej że niepotrzebujesz auta na już a do lata napewno było by cacko z niej . Ja swoją 90r kupilem z komisu (znalałem właściciela ) w komisie była za 3900zł a jemu dalem 1800 do ręki wiec to co zaoszczędziłem to wlożyłem i wiem co mam . Mam nadziejwe że wybieżesz dobrze
panoni
  
 
Cytat:
2004-02-29 13:34:37, pawel_krakow pisze:
Jesłi kolega jest z Łodzi i lubi się przemieszczac to polecam 2103 (własnie z taką chromowaną atrapą) , którą niedawno oglądałem koło Łaska. Stoi po prawej stronie szosy Pabianice - Kalisz na ogrodzonym terenie przy jakimś dużym gospodarstwie , czerwona w bardzoe dobrym stanie i jest na sprzedaż!. Najgorsze ,że nie pamiętam nazyw miejscowości - ale cięzko jej nie zuważyć . Z tego so widziałem miała nawet oryginalne migacze na błotnikach.




Paweł a nie pytałeś sie moze o cene? Bo mój brat może byłby zainteresowany
  
 
Cytat:
2004-02-29 13:08:58, -VoDz- pisze:
Misiek fakt ale nie do końca się z tobą zgodzę. Widzisz o ile dobrez wiem ( ale jeszcze musze sprawdzić ;] ) w dokumentach silnik ma pojemnośc 1,4...ileś tam a nie dokładnie 1,5 bo to zaokrąglenie tylko do pełnej liczby. Przykład ja mam silnik 1,3 w papierach ale na odwrocie pojemność jego 1294.

Ponoć tak robią niektórzy. Piszą przy ubezpieczeniu dokładną objętość mieszcząc 1,5 w niższej stawce gdyż ma ona wartość 1,4...coś tam a nie dokładnie 1,5 a więc klasa niższa. Czyli do pojemności 1,5. Wiem, że to dziwne ale logiczne sąsiad mechanik mi o tym mówił bodajrze sam tak zrobił. Jak dla mnie ciekawa sprawa ;]

Jeżeli nadal masz rozterki zajrzyj tutaj:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=38903&c=13&f=22


[ wiadomość edytowana przez: -VoDz- dnia 2004-02-29 13:27:56 ]



No tak w sumie to i tak zalezy od firmy ubezpieczeniowej jakie sa progi - tak czy inaczej ja mam rowne 1500, a wyzsze stawki w PZU sa od 1501


[ wiadomość edytowana przez: misiekns dnia 2004-03-01 01:20:34 ]
  
 
Ja przy wyborze w ogóle nie patrzyłbym na to jaki ma silnik, ale jak auto jest zachowane, jak były robione ewentualne naprawy i po prostu jak jeździ! Zajeżdżone 1500 może przecież chodzić gorzej niż 1300...
A dylemat 1300 lub 1500 jest niewart zastanawiania, za różnicę w cenie zrobisz z 1300 nawet 1600 i masz sprawę mocy rozwiązaną...