Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2002-11-12 09:31:36 Napewno nie zaszkodzi wymienić oleje w skrzynce i moście, ale pomijając płyny - nie zapomnij o pasku rozrządu !!! wiem coś o tym ![]() |
![]() wit atu plus gdynia | 2002-11-12 09:36:50 płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, tak jak pisze GDA pasek rozrządu , ja zawsze wymieniałem co 50 tys km.średnia frajda jak się urwie w czasie jazdy. |
unky Bydgoszcz | 2002-11-12 09:46:02 Pasek rozrządy wymieniłem dokładnie przy 60 tysiącach ![]() Jakie płyny polecalibyście do skrzyni i do mostu? Ile litrów tam wchodzi (skrzynia, most)? |
![]() wit atu plus gdynia | 2002-11-12 11:02:37 ja polecam oleje przekładniowe Qaker State. są dobre lekko pracuje skrzynia biegów lepkość 80w90 klasy GL 5.łącznie wystarczą trzy litry i jeszcze trochę zostaje . |
![]() Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2002-11-12 11:25:44 Również polecam oleje Quaker State - i tylko mineralne zobacz tu.
Oprócz tego mogą być też oleje AGIP. Do mostu wchodzi 1.2l do skrzyni biegów 1,55l do przekładni kierowniczej ok. 0,15l Ty decydujesz - ty wybierasz Nie dasz zarobic gumiarzom Zapłacisz blacharzom Zwei liter motor & Brembos Green Mask [ wiadomość edytowana przez: Janio dnia 2002-11-12 11:28:29 ] |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2002-11-12 11:34:55 no i pamietaj o plynie zimowym do spryskiwaczy ![]() |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2002-11-20 12:48:24 Na początek zapoznaj się z tym :
WYKAZ CZYNNOŚCI OKRESOWEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ na przeglądzie musisz mieć sprawny układ hamulcowy, oświetlenie, układ jezdny czyli drązki itp. |
![]() Orion Polonez Caro Łódź | 2002-11-20 13:21:49 Wlasnie najwazniejsze to to co pisal GDA , jedz na kanal i wymienial to co masz nie tak ![]() ![]() |
![]() Tomek_gdy Miłośnik FSO Opel Manta 3.0GT/E Gdynia-3city | 2002-11-20 21:25:35 daj w lape 50 zeta i nawet nie bedziesz musial wjezdzac na kanal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2002-11-21 00:42:59 Ja ostatnio robiłem przegląd przy serwisie Deawoo, miałem przepaloną żaróweczkę, więc mi ją wymienili na miejscu. ![]() Full serwis ![]() |
rkoniew Polski Fiat 125p Combi Warszawa | 2003-02-03 10:30:31 Nie znam nikogo w Wawie sensownego, sam jeżdzę pod Warszawę. Ale radzę Tobie zroić przednie zawieszenie jak masz takie luzy na kirownicy, bo zaden milo patrzacy gość na przeglądzie nie pomoże.
Drgania możesz mieć od wyrobionych końcówek drązków reakcynnych, wybitych swożni /górnych lub dolnych/, bądź luzów na samej ślimaczniy. W przypadku 1 i 2 wymiana, a w 3 można skręcić jeszcze ślimacznice, lub ją zregenerować w ostateczności wymiana na nową. |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-02-03 14:10:41 Kiler kiedyś opowiadał jakto robił przegląd, pamietam jak dzis:
- Chciałbym zrobić przegląd. - Proszę wiechać na kanał - Ale ja chciałem zrobić PRZEGLĄD!!! - Aha, więc proszę za mną ![]() ![]() Do niego po adres... |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-02-03 14:14:31 Drgania mogą tez być od niewywarzonych kół. ![]() |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-02-04 00:30:49 Ale moim zdaniem Ralfowi nie chodzi o diagnostę, który przepuści niesprawny pojazd, tylko o takiego co nie szuka dziury w całym. Opisywałem już kiedyś przypadek pana diagnosty, który uczepił się, że amortyzator tłumi 48% zamiast 50% (wg jego autorskiej normy). Normalny diagnosta jak skład spalin jest nieprawidłowy to przynajmniej spróbuje go ustawić jak nalezy. Niestety warszawscy diagności jak tylko widzą malucha, fiata, czy poloneza to czują extra bonus nosem i wymyslają różne przeciwności. Po kilku niemiłych doświadczeniach nie robię przeglądów w Warszawie. Wolę pojechać 80 km poza Warszawę gdzie 125p nie jest zjawiskiem egzotycznym z poprzedniej epoki tylko normalnym samochodem. Cena przeglądu urzedowa, bonus nie jest tam konieczny. Ostatnio byłem tam 2 tygodnie temu - okazało się że końcówki drążków już nie są najlepsze. Wymienili od ręki wraz z geometrią całości, bo nie jest w ich interesie wypuszczanie niesprawnego pojazdu. W Warszawie odesłano by mnie z karteczką zezwalającą na dojazd do mechanika, a po naprawie zainkasowano by jeszcze raz opłatę za powtórne badanie. Dziękuję bardzo. |