Przelaczniki w kaszlu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znaczy niedokladnie chodzi mi o przelaczniki potrzebuje "helikopter" tak to nazywam do malucha tj ten zestaw przy kierownicy od dlugich, wycieraczek, kierunkow potrzebuje rocznik 84 mam z ostatniego modelu liftinga i rozni sie wtykami ewentualnie moze ktos posiada schematy instalki w maluchu ze starego i nowszego modelu zeby mona bylo przepiac??
  
 
KUPOWAŁEM takiego pajączka bo tak to nazywam i wymieniałem ze trzy razy bo kostki nie pasowały nie wiem czy da się poprzepinać może elektryk da radę aleja nie znam się na elektryce i nie wiele moge poradzić, nowy na jesień kosztował coś koło 50 zł u znajomego ale on sam nie wiedział jaki będzie pasował....
  
 
chyba musze wypiac swoj i pojezdzic po szrotach ale cena jest niemala
  
 
No i pamietaj że jak już kupisz to powinieneś mieć takie urządzenie do instalacji świateł bo bardzo często są światła H4 i twedy pajączek nie wytrzymuje ( u mnie tak było) całe to urządzenie ( nie znam nazwy) to kostka zamontowana przy bezpiecznikach i ona chroni przełącznik długie/krótkie przed przegrzaniem
  
 
Urzadzenie o ktore ci chodzi to najprawdopodobniej przekaznik bo wlasnie do tego sluzy wiem mam tki przygotowany do montazu wszystko z czasem
  
 
Miślu co do tego Twojego helikopterka to ja bym na Twoim miejscu przerobił ten helikopter co masz.Troszke jest przy tym kombinowaniaq ale z miernikiem w reku i dobrymi chęciami wszystko bez problemu przerobisz.
Nie ma tutaj znowu wielkiej filozofii.
Życze udanych eksperymentów
  
 
dayton to wcale niejest takie proste poniewaz mialem taki zamiar ale niebardzo mi to wychodzi poniewaz jest inna ilosc kabli dlatego musze dorwac schematy instalki wtedy powinienem dac rade obawiam sie ze sam miernik niewystarczy
  
 
a wlasnie do skody ktos ma moze ten przelacznik od dlugich swiatel bo mi sie powoli psuje nie moge sobie pomrugac nimi to tez musze wymieniac caly "helikopterek" czy moze tylko ten przelacznik?
  
 
obawiam się że helikopter/ pajączek jest nierozbieralny nie wiem czy da się naprawić - mój przynajmniej jest ponitowany i awaria polegająca na wytarciu się styków kończy jego karierę . Jeśli jednak ktoś jest w stanie go naprawić - oddam go w dobre ręce. Oczywiście gratis
  
 
Wczoraj na szrocie wytargalem ten pajaczek ma identyczne kosci i kable jak ten ktory jes na aucie dalem za niego 30 pln dlatego ze to nowy typ (te raczki w nim sa kwadratowe a w starym byly bardziej plaskie ) stary typ kosztowal 15pln ale szukalem i niebylo takiego jak potrzebowalem po zalozeniu okazalo sie ze cala elektryke mam do przegladniencia niestety no i zaczelo sie poprzedni wlasciciel kaszla chyba mial manie podlanczania roznych dziwnych rzeczy bo wyciaglem juz ponad 10m niepotrzebnych kabli do jakis roznych swiatelek itp itd cos wydaje mi sie ze bedzie trzeba cala instalke zmienic naszczescie takowa mam a Sliwka jako prawie dyplomowany elektryk powinien poradzic z tym sobie bez problemu a narazie fajne jest to ze jak waczam awaryjne to z przodu migaja kierunki i pobokach z z tylu normalne swiatla postojowe a podczas wlaczenia wycieraczek zapala sie rezerwa ale do wszystkiego da sie dojsc
  
 
też mam parę metrów kabli nadwyżkowych