Przelaczniki w kaszlu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znaczy niedokladnie chodzi mi o przelaczniki potrzebuje "helikopter" tak to nazywam do malucha tj ten zestaw przy kierownicy od dlugich, wycieraczek, kierunkow potrzebuje rocznik 84 mam z ostatniego modelu liftinga i rozni sie wtykami ewentualnie moze ktos posiada schematy instalki w maluchu ze starego i nowszego modelu zeby mona bylo przepiac??

KUPOWAŁEM takiego pajączka bo tak to nazywam i wymieniałem ze trzy razy bo kostki nie pasowały nie wiem czy da się poprzepinać może elektryk da radę aleja nie znam się na elektryce i nie wiele moge poradzić, nowy na jesień kosztował coś koło 50 zł u znajomego ale on sam nie wiedział jaki będzie pasował....

chyba musze wypiac swoj i pojezdzic po szrotach ale cena jest niemala

No i pamietaj że jak już kupisz to powinieneś mieć takie urządzenie do instalacji świateł bo bardzo często są światła H4 i twedy pajączek nie wytrzymuje ( u mnie tak było) całe to urządzenie ( nie znam nazwy) to kostka zamontowana przy bezpiecznikach i ona chroni przełącznik długie/krótkie przed przegrzaniem

Urzadzenie o ktore ci chodzi to najprawdopodobniej przekaznik bo wlasnie do tego sluzy wiem mam tki przygotowany do montazu wszystko z czasem

Miślu co do tego Twojego helikopterka to ja bym na Twoim miejscu przerobił ten helikopter co masz.Troszke jest przy tym kombinowaniaq ale z miernikiem w reku i dobrymi chęciami wszystko bez problemu przerobisz.
Nie ma tutaj znowu wielkiej filozofii.
Życze udanych eksperymentów

dayton to wcale niejest takie proste poniewaz mialem taki zamiar ale niebardzo mi to wychodzi poniewaz jest inna ilosc kabli dlatego musze dorwac schematy instalki wtedy powinienem dac rade obawiam sie ze sam miernik niewystarczy

a wlasnie do skody ktos ma moze ten przelacznik od dlugich swiatel bo mi sie powoli psuje nie moge sobie pomrugac nimi to tez musze wymieniac caly "helikopterek" czy moze tylko ten przelacznik?