Heble z trucka ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
gdzies czytalem ze w truckach byly (sa ?) wieksze tarcze hamulcowe
czy to byly do ukladu starego typu czy do ukladu Lucas'a ?
  
 
jak pytałem w sklepie o te właśnie większe tarcze z trucka to mi sprzedawca powiedział że były większe ale tylko na lucasie .
  
 
na szrocie lucasy w dobrym stanie chodza 100zł/2szt - ja tak kupilem - od poldoneza caro
  
 
tez mi tak w sklepie powiedzial
nie z caro, bo chce takie co sie nie mieszcza w felgach 13 (czyli >)
ale na zime musialbym zmieniac na stare wiec na razie chyba sobie dam spokoj
poza tym zmiana rozkladu sil hamowania przod-tyl, inne gwinty itp.
ogolnie za duzo myslenia i zabawy
  
 
Najprościej przełozyć całe zwrotnice od Trucka Lucas. Jeżeli reszta układu hamulcowego jest sprawna to będzie git. Zwłaszcza, że te tarcze to chyba fi 260mm, a nie 227mm

//KUPIE SILNIK 2000TC//
  
 
Cytat:
2003-03-19 12:09:51, kasztan pisze:
(...) inne gwinty itp.
ogolnie za duzo myslenia i zabawy




redukcja przewodu hamulcowego polski /lucas kosztuje 7,50 zl. Takze to nie jest problem.
  
 
jak gdzies zobaczetakiego trucka to pomysle ,
bo 260mm>>>227mm
  
 
a czy do tyłu jakieś większe tarcze można założyć w dfie?
  
 
Cytat:
2004-03-06 16:31:39, creekk pisze:
a czy do tyłu jakieś większe tarcze można założyć w dfie?


Po co? Jak jeździłem z uszkodzonym korektorem (podobno był na najmniejszą siłe zablokowany) to i tak bez problemu dało sie zablokować tył. Z tyłu raczej nie ma sensu większych zakładać bo standard to chyba i tak lepiej niż bębny w większości osobówek. No chyba że sie myle .
  
 
przyjmijmy ze w tym dfie był by bardzo mocny silnik i bardzo "krótki" napęd, a raczej jego przeniesienie
co można w tych heblach poprawić bez większych kombinacji ?
  
 
Cytat:
2004-03-07 02:48:26, creekk pisze:
przyjmijmy ze w tym dfie był by bardzo mocny silnik i bardzo "krótki" napęd, a raczej jego przeniesienie
co można w tych heblach poprawić bez większych kombinacji ?

Najwazniejszy jest przod. Tylne hamulce daja tylko 25% calej sily hamowania, wiec jak cos zmieniac to przod.
  
 
A skąd masz takie informacje że 25%? A nie 23% albo 29%... Zależy to od wielu rzeczy i jest zmienne. Gdyby było tak jak piszesz, to w autach WRC nie byłoby tak dużych hamulców z tyłu.
  
 
Cytat:
2004-03-07 17:01:10, Yaninnya pisze:
A skąd masz takie informacje że 25%? A nie 23% albo 29%... Zależy to od wielu rzeczy i jest zmienne. Gdyby było tak jak piszesz, to w autach WRC nie byłoby tak dużych hamulców z tyłu.

Te dane dotycza akurat poloneza i pochodza ksiazki Morawskiego "Eksploatacja FSO Polonez" DF ma taki sam uklad hamulcowy. Nie musi byc to dokladnie tyle samo bo moze byc inny rozklad mas ale napewno podobnie.