| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2004-03-08 08:32:24 Silniczek mam taki sam więc pomagam (ale mi się zrymowało, he, he Kopułka i palec - kupisz w ASO niestety. W JC nie dostaniesz odpowiednika - sprawdzałem. Przewody - dwa wyjścia - albo ASO (ok. 500 PLN) albo przewody Champion (ok. 430 PLN) do dostania np. w NorAuto. Świece - polecam Brisk Silver ale najlepiej NGK (sam mam te drugie i rewelka). Szczelina z tego co pamiętam 1,3 ale sprawdzę w domu szczelinę i oznaczenia świec i dam Ci znać. 65K km? Hmm, nie jestem pewien ale chyba po 45K km powienieneś wymienić świeczki. Jeżeli masz platynki (a takie powienieś mieć jeżeli były wymieniane w Toyocie) to na benzynie pociągnąć powinny tak do 100K km ale jak masz gaz to po 50K km mogą już zdychać. A wiesz, że nie słyszałem, żeby Toyota robiła świeczki? Sprawdź co tam masz - NGK, Nippo czy inne. Ciśnienie w cylindrach z tego co pamietam 12 albo 13 i różnica max. 1 Atm między cylindrami ale to też sprawdzę w domciu jak i moment dokręcenia. Chociaż nie przesadzaj z tym momentem dokręcenia. Na świecach z reguły jest instrukcja dokręcania. Z tego co pamiętam 3/4 obrotu od momentu oporu czy jakoś tak. Co do Twojego problemu - po sprawdzeniu świeczek (jednak dałbym już nowe), kabli (zmierz oporność - wyjdzie czy naprawdę są OK czy tylko tak wyglądają) i reszty elektryki sprawdziłbym wtryski i kolektor dolotowy. To wcale nie musi być elektronika albo elektryka. Przy takim przebiegu jak u Ciebie to może być zwyczajnie załadowany czymś kolektor. |