Regenerować amorki czy nie?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Skończyłem właśnie kosmetykę motóra i tak myślę zabrać sie za zawieszenie. Moją mirafiorką jeździ się od pewnego czasu jak deską do prasowania więc najwyższy czas na zdecydowane działania. No i tak zastanawiam się czy oddać amory do regeneracji czy olać to i od razu kupić nowe Nie mam specjalnie doświadczenia w pracach nad zawiechą więc mam dylemę. Co wy na to?

a jezdzisz ze tak napisze z małym zacięciem rajdowym czy spokojnie. Bo jeśli to pierwsze to mozna amortyzatory zregenerować, utwardzic i jeszcze zmniejszyc skok amortyzatora jakbys chciał, koszt takiej regeneracji w Krakowie to 50zł od sztuki. Jeśli pozostajesz przy seri to nie ma sensu sie bawic w zadne cuda, kupic dobrej firmy amorki ( pewnie jakies Kosa poleci ).
pozdrawiam

thx. Czyli raczej kupuję. Z mojej fury przecinaka raczej nie zrobię Może kiedyś zaszaleję i fundnę sobie jakieś dwa zero na dwóch wałkach, ale do tego czasu jeszcze kolejne amorki zdążą mi się zestarzeć A na razie koszty OC zarzynają mnie już przy 1.6

Cytat:
2003-04-12 10:51:06, elwood pisze:
thx. Czyli raczej kupuję. Z mojej fury przecinaka raczej nie zrobię Może kiedyś zaszaleję i fundnę sobie jakieś dwa zero na dwóch wałkach, ale do tego czasu jeszcze kolejne amorki zdążą mi się zestarzeć A na razie koszty OC zarzynają mnie już przy 1.6

a myslałes o jakiejs stylizacji zew. ?!

jak na razie ma garb na masce Fura jest czerwona, więc klapy chcę walnąć na czarny mat (mam pretekst, bo przy zamku bagażnika rdza zaczyna chwytać) Atrapa jest pęknięta (stłuczka poprzedniego właściciela) i chcę ją zamienić na samoróbkę z siatki. Felgi mam całkiem estetyczne(stalówki) jednak kiedyś chciałbym oczywiście wstawić motylki. Abartha robić z niego nie będę - troche by sie to gryzło z osiągami Innych drobnych pomysłów mam całe mnóstwo - zdecydowanie więcej niż funduszy a jak ktoś miałby jakieś sugestie jak by jeszcze furkę upiększyć to chętnie przeczytam