Gsi a gaznik

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam poloneza gsi i tu moje pytanko cz z gsi mozna zrobić gle (gaznik) bo instalacja gazowa do gle jest tania a do wtrysku jednak droga a moze ktoś wie gdzie jest tani gaz do gsi (wtrysk) pozdrawiam

Oczywiscie ze mozna - wymieniasz kolektor i osprzet i jest GLE . Jednak przydalby sie znajomy diagnosta ktory by sie co rok nie czepial do tej przerobki

Jestem laik, jezeli chodzi o GSi,ale czy nie jego wał rozrządu będzie w stanie napędzać mechaniczną pompę paliwa z GLE?

pompa musi zostac elektryczna i zaplon tez trzeba zostawic.
ale trzeba sie pozbyc katalizatora puki jest dobry bo na gazniku zaraz go szlak trafi.
zalozyc kolektor z gaznikiem i filtrem
i powinno dzialac,

ja kiedys zastapilem k-jetronika gaznikiem w MB 280E i bylo ok.

thx a może ktoś wie gdzie jest dobry i tani zakład ktury zakłada gazownie do poldka

do GSI nie da rady wsadzić kolektora GLE ponieważ jest inny rozkład śrub w głowicy .
Poza tym nie trzeba od razu do silnika wtryskowego zakładać drogiej instalacji wtrysku gazu, można założyć instalację taką jak do GLE czyli sterowaną podciśnieniowo (mikser w przewodzie dolotowym powietrza przy zespole przepustnicy) i do tego jakaś nie droga elektronika sterująca składem mieszanki gazu i jazda.
Cena instalacji II generacji do silnika wtryskowego to mniej więcej 1500 zł
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik

Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik

Wiesz to 3 koniki i dwa Nm więcej

Cytat:

no wiesz albo sie ma zajebisty wielopunkt- ktory nie dziala i jest niekompletny. albo gaznik ktory jest do dupy ale jest sprawny i auto jezdzi.

a na gazie to i tak nie ma roznicy.

tzn w gsi zmienili roztaw srob. a gdzie im one weszly???