Gsi a gaznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam poloneza gsi i tu moje pytanko cz z gsi mozna zrobić gle (gaznik) bo instalacja gazowa do gle jest tania a do wtrysku jednak droga a moze ktoś wie gdzie jest tani gaz do gsi (wtrysk) pozdrawiam
  
 
Oczywiscie ze mozna - wymieniasz kolektor i osprzet i jest GLE . Jednak przydalby sie znajomy diagnosta ktory by sie co rok nie czepial do tej przerobki
  
 
Jestem laik, jezeli chodzi o GSi,ale czy nie jego wał rozrządu będzie w stanie napędzać mechaniczną pompę paliwa z GLE?
  
 
pompa musi zostac elektryczna i zaplon tez trzeba zostawic.
ale trzeba sie pozbyc katalizatora puki jest dobry bo na gazniku zaraz go szlak trafi.
zalozyc kolektor z gaznikiem i filtrem
i powinno dzialac,


ja kiedys zastapilem k-jetronika gaznikiem w MB 280E i bylo ok.
  
 
thx a może ktoś wie gdzie jest dobry i tani zakład ktury zakłada gazownie do poldka
  
 
do GSI nie da rady wsadzić kolektora GLE ponieważ jest inny rozkład śrub w głowicy .
Poza tym nie trzeba od razu do silnika wtryskowego zakładać drogiej instalacji wtrysku gazu, można założyć instalację taką jak do GLE czyli sterowaną podciśnieniowo (mikser w przewodzie dolotowym powietrza przy zespole przepustnicy) i do tego jakaś nie droga elektronika sterująca składem mieszanki gazu i jazda.
Cena instalacji II generacji do silnika wtryskowego to mniej więcej 1500 zł
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik
  
 
Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik


Wiesz to 3 koniki i dwa Nm więcej
  
 

Cytat:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik



no wiesz albo sie ma zajebisty wielopunkt- ktory nie dziala i jest niekompletny. albo gaznik ktory jest do dupy ale jest sprawny i auto jezdzi.

a na gazie to i tak nie ma roznicy.

tzn w gsi zmienili roztaw srob. a gdzie im one weszly???
ja myslalem ze nie ruszali glowicy bo przeciez wydechowy pasuje.


ps
ja i tak nigdy bym nie zalozyl wtrysku do auta. no chyba ze mechaniczny -Kugelfischer
jakos nie lubie elektonicznych koni

  
 
Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik


Nic dodac, nic ujac!
Przypomina mi to przerabianie telewizora kolorowego na czarnobialy
Jezeli za droga instalacja do wielopunktu, to po co kupowac wielkopunkt?

Nabauab:
przejedz sie GSi i gaznikiem i sprobuj znalezc te trzy konie

Pozdrowka
Adamus


  
 
Cytat:
2004-03-11 12:07:25, adamus pisze:
Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik


Nic dodac, nic ujac!
Przypomina mi to przerabianie telewizora kolorowego na czarnobialy
Jezeli za droga instalacja do wielopunktu, to po co kupowac wielkopunkt?

Nabauab:
przejedz sie GSi i gaznikiem i sprobuj znalezc te trzy konie

Pozdrowka
Adamus





Scigałem się z Atu GSi na 400,nie musiałem koni za długo szukać
  
 
Cytat:
2004-03-11 12:14:51, Nabauab pisze:
Cytat:
2004-03-11 12:07:25, adamus pisze:
Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik


Nic dodac, nic ujac!
Przypomina mi to przerabianie telewizora kolorowego na czarnobialy
Jezeli za droga instalacja do wielopunktu, to po co kupowac wielkopunkt?

Nabauab:
przejedz sie GSi i gaznikiem i sprobuj znalezc te trzy konie

Pozdrowka
Adamus





Scigałem się z Atu GSi na 400,nie musiałem koni za długo szukać


Co racja to racja GSI jest zato niewatpliwie elastyczniejszy
  
 
Cytat:
2004-03-11 12:07:25, adamus pisze:
Cytat:
2004-03-11 02:10:33, Analyzer pisze:
A poza tym według mnie (z góry wszystkich przepraszam) trzeba mieć nie równo pod kopułą żeby przerabiać wielopunktowy wtrysk na gaźnik


Nic dodac, nic ujac!
Przypomina mi to przerabianie telewizora kolorowego na czarnobialy
Jezeli za droga instalacja do wielopunktu, to po co kupowac wielkopunkt?

Nabauab:
przejedz sie GSi i gaznikiem i sprobuj znalezc te trzy konie

Pozdrowka
Adamus




Hehe te 3 konie to napewno sa u mnie w moim GSILE (czy jakkolwiek by to nazwac ) o czym mogą świadczyć pomiary które kilkakrotnia osobiście robiłeś
  
 
Ja bym tam nie pozbywał się wielopunktu, zakładałbym gaz do tego, przeciez instalacja od GLE gazowa a to do GSI różnią się tylko mikserem z tym ze do GSI powinien być komputer, ale nie musi, będzie palił więcej, ale nic chyba wiecej to nie da. Kolega ma w Omedze 2.0 16V bez elektroniki i jeździ, a nawet sam przełącznik jest taki ze nie pozwoli przełączyc bez odpowiedniej temperatury.
  
 
Nabauab:
Przy takich wyscigach kazdym samochodem jedzie inny kierowca, wiec trudno brac na serio takie wyniki. Poza tym rzadko kiedy staja w szranki samochody w dobrym stanie i wlasciwie wyregulowane.
Ale jak chcesz to przypomne, ze podczas ostatnich pomiarow stoperowych w Borsku GSi Terradery byl zaraz za Roverem i zaden gaznikowiec nie podskoczyl
Kwestie elastycznosci mysle, ze nie trzeba tu rozwijac.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cóż pomimo, że jestem zdecydowanym zwolennikiem posiadania w układzenie dolotowym gaźnika to jeżeli już posiadamy Poldka z bardzo udanym wtryskiem wielopunktowym to po jaką cholerę kombinować przy zakładaniu LPG ? Przecież instalka do wtrysku nie jest na tyle droższa, żeby warto było przerabiać auto na gaźnik. Powiem więcej taka przeróbka dla osoby, która nie zna się specjalnie na mechanice może wyjść drożej niż różnica pomiędzy cenami instalacji gazowej. O problemach już nie wspominam, gdyż będzie ich od cholery. Zaczynając od jakości spalin, a kończąc na pompie paliwa, która w przypadku GSI jest zbyt wydajna i zwyczajnie zalewałaby gaźnik. Po prostu taka przeróbka w przypadku Poloneza nie ma kompletnie sensu. Już zdecydowanie lepiej jest założyć instalkę drugiej generacji, której ceny w stosunku do gaźnikowych różnią się o 200-300zł, a problemów być nie powinno.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-03-11 17:07:56, Jeff_Colby pisze:
a problemów być nie powinno.


a jest ich od groma - poczawszy od dziwnych wynikow spalania 14l/100
  
 
Znacie "zamienił stryjek sikierkę na kijek"?
Do tego sprowadza się rozwazanie nad zamianą wtrysku na gaźnik,który jest,nie ma się co oszukiwać już przeszłością.
  
 
Cytat:
2004-03-11 17:48:20, danield pisze:
,który jest,nie ma się co oszukiwać już przeszłością.


Niestety gazniki juz nie wrocą.
BTW Ciekawe jak by 1.4 jezdzil na jakis dwoch fajnych gazniczkach
  
 
Cytat:
2004-03-11 17:04:58, adamus pisze:
Nabauab:
Przy takich wyscigach kazdym samochodem jedzie inny kierowca, wiec trudno brac na serio takie wyniki. Poza tym rzadko kiedy staja w szranki samochody w dobrym stanie i wlasciwie wyregulowane.
Ale jak chcesz to przypomne, ze podczas ostatnich pomiarow stoperowych w Borsku GSi Terradery byl zaraz za Roverem i zaden gaznikowiec nie podskoczyl
Kwestie elastycznosci mysle, ze nie trzeba tu rozwijac.

Pozdrawiam
Adamus



Heh...gdyby nie to że miałeś zamiar porównać 2 poldki z różnym systemem zasilania ty bym sie obraził

A tu są wspomniane wyżej wyniki...
  
 
Jej Adamus nie widziałeś emotek przy mojej odpowiedzi
Poza tym są chyba prostsze sposoby na usyskanie 3 koników niz kombinacje z gaznikiem
A tamten GSI to tez był wtedy skatowany ale nic mu to nie dało
Prowadziłem go tez zresztą GLE przynajmniej moje miało charakterystykę bardziej "sportową" Przy niskich gorzej,ale przy wysokich obrotach lepiej

Ale recznego ssania nikt mi nie zabierze