| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-07 21:34:04 Witam.
Jako że ciagle jeżdże na ostatnich kroplach paliwa (i zawsze mi sie kończy paliwko na środku skrzyżowania)a lampka poziomu paliwa gaśnie przy >8litrów, cos mi wpadło na myśl: Kiedy kończy się paliwo pompa ciągnie z baku paliwo i powietrze (ale mozna przejechać tak pewien dystans). Może możnaby wpiąć w przewód paliwowy jakiś przepływomierz który jakby kończyło sie paliwo pokazywał że idzie powietrze z paliwem, albo może wystarczyłoby wpiąć trójnik i wsadzić wakuometr - czy jeśli by sie kończyło paliwko waku zacząłby szaleć? nie znam się na tym więc rozważanie jest czysto teoretyczne [ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-03-07 21:47:35 ] |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-07 21:42:23
jeśli chodzi o to ze dotyczy to 126 i nie wpisałem (126) w temacie to zrobiłęm to specjalnie bo nie uważam ze dotyczy to tylko i wyłacznie fiata 126 i prosiłbym o wypowiedź róznież uzytkowników innych samochodów. ---- ok, mój błąd. sorki ! [ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-03-07 21:48:13 ] |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-03-07 22:50:58 wg mnie lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie elektronicznego wskaźnika (np 1 dioda 1 litr), wyskalowanego dokładnie do danego pływaka. wlewać np po litrze do baku i mierzyć opór. nie jestem jednak elektronikiem, więc moje rozważania też są teoretyczne |
maskek W-wa | 2004-03-08 00:05:31 ja worze poltora litrowa butelke z wacha w bazniku. jak zabraknie to do cpn-u i tak starczy.
|
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-03-08 00:09:42 Widynek ale jak wejdziesz w zakret to paliwo sie przemiesci .....
I moze nawalac to ...... Krzemowy wpadnie i cos wymysli |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-08 12:04:04 Ja woże ze sobą baniaczek w któym mam zawsze troszke benzyny ale właśnie zawsze benzyna kończy się np. kiedy przejeżdzam przez skrzyżowanie, ruszam ze swiateł itp.