Wysoka temp w komorze silnika[swap 126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanko, czy wysoka temperatura w komorze silnika moze byc przyczyna problemow z odpalaniem po mocnym zagrzaniu silnika ? Cewka jest sprawna, ale nagrzewa sie od otoczenia i jest mocno ciepla. Gdy juz uda sie odpalic silnik, pomimo spadku temp cieczy pracuje on po dodaniu gazu jakby na 3 cylindry... wiec moze cewa nie wydala w takiej temp Czy rowniez moze miec na to wplyw wysoka temp silnika, ktora przy katowaniu siega 90*C a po wylaczeniu silnika podgrzewa sie o dodatkowe 10*C. Czy temp 100*C (krotkotrwala, zaraz po odpaleniu gwaltownie spada - pompa zaczyna tloczyc plyn do chlodnicy) jest juz na tyle ekstremalna, ze nie mozna odpalic silnika Moze przeniesc cewe do srodka bolida, na tylna puleczke w klapie dodatkowe otwory(bis nie ma z tylu zbyt przewietrzonej klapy) siatka tjuninkowa, dalo by to cos
  
 
jesli masz mozliwosc ( nie wiem dokladnie jak wyglada klapa bisa od srodka) zrobienia otworow w klapie to na pewno one nie zaszkodza a calkiem prawdopodobnie pomoga - zreszta w zimie ja swoje zaslaniam i szybciej silniczek lapie mi temperaturke wiec cos w tym musi byc - ja jestem za otworkami
  
 
Temperatura 100 stopni silnika nie jest na tyle ekstremalną temperaturą aby silnik sprawiał wrażenie że chodzi na 3 gary.
Powodem może byc cewka która to lubi sie grzać naprawde sporo.
Zostawiając auto długo z włączoną stacyjką miałem problemy z odpaleniem silnika a cewka była naprawde gorąca


[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2004-03-13 23:25:38 ]